Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb nu een plant thuis staan in de tuin
een white widdow stekje ![]() ik wil graag op mn kamer gaan kweken in mijn kast of in een bergruimte op mn kamer, maar mn ouders mogen het niet weten, duz ik vraag me af, gaat het erg ruiken als je op je kamer kweekt??? en kvraag me ook af waar ik een goede lamp kan kopen?? die niet te duur is, geen lamp van 90 euro dus...kan iemand mij helpen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Buitenwiet ruleert altijd, zeker als je het zelf kweek. Daar kunnen geen lampen, afzuigers en meststoffen tegen op.
De vraag is, wat is de ultieme buitensoort? Er zijn aardig wat mensen die bijv. K2 buiten kweken, maar goed, dat is dan gewoon een veredelde binnenplant (heb ze zelf ook gehad...). Purple soorten doen het altijd goed, maar ik heb het liever groen. Verder hou ik van kleine planten, ze moeten ook mooi staan in de tuin, en die planten van een meter of 3, wat buitenplanten al snel worden, sja dat vind ik niet zo mooi(het gaat hier dus echt om het uiterlijk vd plant. Heeft iemand nog tips? Echte, groene buitensoorten, die niet veel hoger dan 1.50 meter worden, geen veredelde binnensoort zijn, en vroeg/kort bloeien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dude die White Widdow en Superskunk zijn binnenplanten. Je hebt of veredelde binnenplanten of planten met een interessante naam die de lading niet dekt. Serieus, echte White Widow is niet fatsoenlijk buiten te kweken.
En in de volle grond worden ze inderdaad zo groot. En dat terwijl ik hou van kleinere planten, en er alles aan doe ze onder de 2 m te houden. Het gaat vanzelf... De natuur... Maar goed, tips zijn nog steeds welkom voor de kleinere soorten. |
![]() |
||
Citaat:
mijn planten zijn nooit hoger dan 1m90 geworden, kweek al x aantal jaren met uitgekomen zaadjes in turfmolpotjes. goede opbrengst, en helemaal organisch gekweekt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
sorrie broeder, drie jaar is nog niet de helft van mijn zoektocht naar de ideale buitenplant, laat staan van de praktijkervaring. Serieus, ik ga echt niet in het wilde weg lullen hierover, maar iedere tip is natuurlijk welkom! Waar heb je je zaad/stekkies dan vandaan, van die WW? Ik ben dan echt wel geïnteresseerd hoor!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan de seedbank , of naar sensiseeds taan kijken daar staan mooi op foto's!
|
Afghaan (skunk)..dat zijn schappelijke plantjes..de grootste werd ongeveer 1.60m..de potten hadden een diameter van 40 cm.
Top 44..schijnt ook niet erg groot te worden..en je zou binnen 44 dagen kunnen oogsten ( hierover graag een bevestiging? )
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 19:57. |
![]() |
|
![]() |
Klein omdat ik in het 'ouwelullenstadium' ben dat die planten ook mooi moeten zijn in de tuin, en steeds zo'n lelijke 'boom' tussen de andere planten is geen gezicht. Verder leveren grote planten veel knipwerk op, en zoveel hoeft het voor mij niet op te brengen... Liever klein en compact.
Laat in de volle grond zetten help wel een beetje, maar dan krijg je weer zo'n uitgestrekte plant, da's ook lelijk. Top44, btw binnenplant, is idd na 44 dagen oogstrijp, maar het is dus zo'n opgefokte soort, dat hoeft van mij niet. Top44 wordt tegenwoordig ook vaan Victory genoemd (dit ligt een beetje aan de Nijmegen - Arnhem rivaliteit ). Maar heeft iemand ooit bij http://whitewidowweb.com/ besteld, of bij soma seeds, en zoja wat? Ziet er in ieder geval goed uit en aan Ingemar en Soma hoeft niet getwijfeld te worden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heeft niemand van jullie kennissen met een flatje waar je 'bij in kan wonen'
![]() Ikke wel, ik koop nooit meer iets, of eigenlijk ik koop juist van alles, alleen geen wiet meer, dat is niet meer nodig kijk maar: Er was wel een vakantiebaantje voor nodig om in het begin wat spulletjes te kopen en je moet goed je mondje dichthouden. Maar ik kan nu al 3 jaar lang alles kopen wat ik wil. Ik koop alles wat ik nodig heb bij de winkels in mijn sig. Binnenkort hebben ze ook een webshop!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Vrije tijd |
Minimaal 4 spelers uit eigen opleiding!! Tha-Theo | 14 | 07-02-2005 12:03 | |
Drugs & Alcohol |
Binnenshuis kweken benodigtheden! E Che Guevara | 1 | 25-07-2004 22:10 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
Wietplanten verzorgen Jägermaster | 4 | 04-07-2003 23:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow foto-topic mag dat hier? zal wel :D Tox | 211 | 03-06-2003 06:59 |