![]() |
|
beetje vermagerd aan de bovenkant...
maar daar gaat binnenkort aan gewerkt worden.. en ik moet nog iets verzinnen voor me haar.. maar zolang me plassert zo imposant blijft, hoor je mij niet klagen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
sommige dagen wel
maar de meeste dagen niet, zoals vandaag ik kan acht over vanalles klagen.. geen goeie kaaklijn, te veel vet op mn buik, te weinig spieren, te veel moedervlekken, overal haar wat ik lelijk vind, te dikke reet (jaa das raar bij een man he?) mn haar zit nooit en ik kan nog wel ff doorgaan maar eens in de zoveel (heel veel) tijd denk ik in ene, he, ik zie er helemaal niet zo verkeerd uit!
|
![]() |
er zit toch wel een verschil tussen aantrekkelijk en sexueel aantrekkelijk of niet? En ook weer een verschil tussen mooi en aantrekkelijk, de dingen die genoemd worden (mooie kont/buik) vind ik meer iets zeggen over mooi niet over aantrekkelijk, dat heeft meer met uitstraling te maken. sexueel aantrekkelijk ligt weer iets int verlengde daarvan. Of lul ik nu uit mijn nek??
Ik vind mensen vaak sexueel aantrekkelijk als ze er op hun broertst uitzien, niet uitlegbaar verder
Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Te weinig spieren: wie bepaalt er of iets te veel of te weinig is? We hoeven niet aan het videoclip-beeld te voldoen! Moedervlekken: ![]() Overal haar: hmm, hier laat ik me niet over uit.. ![]() Te dikke reet: join the club ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
neej niet echt maar mijn vriendin is teverden dit lokt opzich wel een eigendunk uit
![]() Vindt je van wel dat je sexyueel aantrekkelijk bent. heb je een eigendunk Vindt je van niet dat je sexyueel aantrekkelijk bent. heb je een minderwaardigheids complexje ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind mezelf übersexy, eigenlijk wil ik stiekem aan alle 6 kanten van mijn kamer spiegels ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 |