Advertentie | |
|
![]() |
|
daarvoor is een forum genaamd Liefde en relatie
![]() ontopic: 1 mwa 2 nee 3 nee (wel lastig, maar geen afknapper) 4 nee 5 nee 6 nee 7 nee 8 nee 9 ja 10 nee 11 nee (is op te lossen) 12 nee
|
![]() |
Afknappers?
1: Hij heeft veel haar op rug buik en borst.Nee. 2: Hij/zij smakt onder het etenDenk het wel. 3: Hij/zij snurkt elke nacht weer en heel hardNiet direct. 4: Hij/zij is mollig/stevig Nee. 5: Hij/zij is extreem dunJa. 6: Hij/zij heeft de gewoonte uit haar/zijn neus te etenNiet direct. 7: Hij/zij stinkt naar zweetNiet direct. 8: Hij heeft flaporenJa. 9: Hij/zij is gek op plassexNee. 10: Hij/zij heeft stinkvoetenNiet direct. 11: Hij/zij heeft een slechte ademJa. 12: Hij/zij kan niet dansen/heeft slecht ritmegevoelNee. |
![]() |
|
1: Hij heeft veel haar op rug buik en borst. op rug wel, buik/borst geeft niet
2: Hij/zij smakt onder het eten beetje.. maar niet een reden om uit te maken 3: Hij/zij snurkt elke nacht weer en heel hard erg irritant, maar hopen dat ik er doorheen slaap 4: Hij/zij is mollig/stevig nee 5: Hij/zij is extreem dun ja 6: Hij/zij heeft de gewoonte uit haar/zijn neus te eten ja 7: Hij/zij stinkt naar zweet ja 8: Hij heeft flaporen nee 9: Hij/zij is gek op plassex nee, maar ik weiger het zelf te doen 10: Hij/zij heeft stinkvoeten nee 11: Hij/zij heeft een slechte adem ja 12: Hij/zij kan niet dansen/heeft slecht ritmegevoel nee |
![]() |
|
![]() |
Dingen waar ik op zou afknappen zou iets zijn als:
* lelijk gebit (gele tanden, et cetera) * neus waarvan de inhoud te zien is * slechte houding (voorover gebogen, schuifelend, oid) * erg behaard * om de 5 minuten een boer of scheet laten de slechte adem, plassex en de zweetlucht
|
![]() |
1: Hij heeft veel haar op rug buik en borst.
Ja 2: Hij/zij smakt onder het eten. Ja! 3: Hij/zij snurkt elke nacht weer en heel hard. Neuh slaap er wel doorheen 4: Hij/zij is mollig/stevig. Nee 5: Hij/zij is extreem dun. Nee 6: Hij/zij heeft de gewoonte uit haar/zijn neus te eten Ja 7: Hij/zij stinkt naar zweet. Als het overdag is dan wel in een discotheek maakt het niet zoveel uit. 8: Hij heeft flaporen. Nee 9: Hij/zij is gek op plassex. Ja 10: Hij/zij heeft stinkvoeten. Nee 11: Hij/zij heeft een slechte adem. Kaugumpje? Niet erg dus is te verhelpen. 12: Hij/zij kan niet dansen/heeft slecht ritmegevoel Nee En verder: oorbel bij jongen en verkeerde schoenen ![]() |
![]() |
|
1. Geen probleem
2. Jammer, maar niet zo heel erg. 3. Ik ben toch niet van plan om op korte termijn samen te gaan wonen, dus dat zou em geen bal kunnen schelen. 4. Dan val ik er sowieso niet op (nou maar hopen dat die ander daar geen problemen mee heeft, want ik ben nou niet echt dun ![]() 5. Idem. 6. Daar knap ik wel op af denk ik... 7. Dan val ik er sowieso niet op. 8. Ligt eraan. 9. Zolang ik t maar niet met mhoef te doen is t niet erg. 10. Jammer, maar niet zo heel erg. 11. Gewoon veel pepermunt inslaan. 12. Jammer, maar niet zoheel erg.
|
1: Ze heeft véél haar onder oksels, op benen en schaamstreek en scheert dit dus niet weg
![]() of Hij heeft veel haar op rug buik en borst. Mwoah. Beetje wel. 2: Hij/zij smakt onder het eten. Neuh, dat leer ik em wel af ![]() 3: Hij/zij snurkt elke nacht weer en heel hard. Schattig toch ![]() 4: Hij/zij is mollig/stevig. Neuh 5: Hij/zij is extreem dun. Nee 6: Hij/zij heeft de gewoonte uit haar/zijn neus te eten. Vies, maargoed, dat leer ik em ook wel af. 7: Hij/zij stinkt naar zweet. JA 8: Zij heeft hangborsten of hij heeft flaporen. Nee, flaporen is schattig! 9: Hij/zij is gek op plassex. Ja 10: Hij/zij heeft stinkvoeten. Neuh 11: Hij/zij heeft een slechte adem. Ja 12: Hij/zij kan niet dansen/heeft slecht ritmegevoel. Ja, beetje wel. Ik hou van jongens die dansen!
|
![]() |
Niet een reden om het uittemaken maar toch/
1. Dat oksel haar vind ik zo ranzig maar ja hoort er nou 1maal bij 2. Pfff doet die gelukkig niet maarre tja misschien een keer wat vanz eggen ![]() 3. Ken die ook niet helpe ( oordopjes?) 4. Ja dat wist je van tevoren dan had je er niet aan moeten beginnen als je dat erg vind. 5.Zelfde antwoord als 4. 6. Gewoon zeggen dta je het zo ranzig vind 7.Kut das moeilijk ja dat wist je ook van tevoren als ut goed is want dan is het nou niet echt een persoon die zich goed verzorgd en niet goed verzorgde jongens hoef ik echt niet. 8.Schattig flapoortjes 9. Doe ik gewoon niet aan mee. 10.Laat zijn sokken/schoenen aan 11.mentosje? 12. Daar merk je toch bijna niets van ja in de discotheek hij leert het vanzelf wel. |
![]() |
|
1: Ze heeft véél haar onder oksels, op benen en schaamstreek en scheert dit dus niet weg
![]() of Hij heeft veel haar op rug buik en borst. Ik hou zelf niet van veel haaroverschot, maar ik bedoel bij een vrouw pak je gewoon even een scheermesje ofzo lijkt me 2: Hij/zij smakt onder het eten Is overheen te komen, zou er wel wat van zeggen denk ik 3: Hij/zij snurkt elke nacht weer en heel hard Geen problemen mee 4: Hij/zij is mollig/stevig Geen problemen mee 5: Hij/zij is extreem dun Val ik sowieso al niet op, vink een echt afknapper ja 6: Hij/zij heeft de gewoonte uit haar/zijn neus te eten Like ieeeeeeeeeeeeewl 7: Hij/zij stinkt naar zweet Een deo doet wonderen 8: Zij heeft hangborsten of hij heeft flaporen Geen afknapmateriaal 9: Hij/zij is gek op plassex Danneh mag diegene dat lekker alleen doen 10: Hij/zij heeft stinkvoeten Kan gebeuren, 9 van de 10 keer kan diegene er niks aan doen 11: Hij/zij heeft een slechte adem Pepermuntje? 12: Hij/zij kan niet dansen/heeft slecht ritmegevoel Dat boeit me echt al helemaal niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
1: Mwah haar is niet echt een afknapper voor mij. Buikhaar vind ik zelfs wel
![]() 2: Ja hier zou ik wel op kunnen afknappen ja! Net zoals wanneer iemand niet met mes en vork kan eten, dat vind ike cht een afknapper!! 3: Mwah zou er niet op afknappen denk ik, ik zou me er wel aan kunnen irriteren! 4: Nee hoor, dan heb je tenminste iets om goed mee te knuffelen ![]() 5: Ja heel dun vind ik echt lelijk! 6: Nee hoor niet zo erg, zolang het maar niet iemand is die in gezelschap uit zijn neus gaat zitten eten ![]() 7: Als je iemand leuk vindt dan ruik zweet vaak erg lekker ![]() 8: flaporen, nee hoor datk an ook iets schattigs hebben 9: prima, maar dan niet met mij!! 10: Nee, dat maakt me niet zoveel uit 11: Ja das wel ranzig ja ![]() 12: Dat boeit me niet echt eigenlijk!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: nee 3: niet echt, went wel.. 4: nee 5: klein beetje 6: Mwo.. leert ze wel af ![]() 7: Koop een goed geurtje.. deo.. zweet kan ook lekker zijn ![]() 8: geen probleem 9: als het saai wordt altijd nog iets ![]() 10: niet echt een probleem 11: pepermunt, kauwgom 12: boeit me totaal geen reet |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
1: nou hij moet niet heel erg veel haar hebben.. vind ik maar niets... mar dat probleem heb ik gelukkig niet met mijn vriend
![]() 2: zou geen afknapper zijn.. zou er wel wat van zeggen 3: ik slaap vast dus daar word ik absoluut niet wakker van en erger dan mijn moeder kan het nooit zijn dus zou geen afknapper zijn ![]() 4: geen afknapper... 5: alleen als ik het idee heb dat als ik m knuffel of vasthoud dat ik m dan breek ofzo. Maar mijn vriend vind zichzelf wel extreem dun, maar dat is ie dus niet.. heb niet het idee dat ik m breek ofzo.. ![]() ![]() ![]() 6: geen afknapper.. zou er wel wat van zeggen. 7: ligt eraan hoe erg het is.. gewoon subtiel wat van zeggen en deo geven ofzo? en als t echt heel erg is misschien wel.. nog niet meegemaakt iig. 8: flaporen zijn gewoon echt helemaal ![]() 9: waarom afknapper? zolang hij niet verwacht dat ik t doe... 10: Heb ik ook tijdje gehad. Nu niet meer. Is dus vanaf te komen en zit jij telkens met je neus bij zijn voeten? ik iig niet! En hij kan er ook niets aan doen. 11: Ach, ik heb ook wel ns een slechte adem. Iedereen wel. Vooral als je opstaat.. Dus.. en anders zeg je zoals mijn vriend het altijd zegt: Tictacje? Geen afknapper dus. 12: Mijn vriend zegt dat ie geen ritmegevoel heeft.. Ach boeie! Zou ik dus echt never nooit op afknappen.. ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 13:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper? Li | 75 | 08-05-2003 15:38 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |