Lekker veel Bekende Nederlandse namen veranderen in lugubere, vieze, geile of weerzinwekkende namen. Je mag natuurlijk ook zelf wat verzinnen. Zo heb je:
Patrick Snuivert
Jari Wietmanen
Katja Schuurpapier
Pamela Andersom
Pieter Stoned
Angela Schijt
Crack David
nu jullie
Advertentie
30-06-2003, 08:23
Verwijderd
Beau BedervenDorven (ja, ik luister naar Noordzee FM )
Nee. Dat is misschien leuk als je een vat bier op hebt, maar zo op de vroege maandagmorgen kan ik hier niet om lachen...
* John de Snol
* Christina Anorexia (was ze tenminste vroeger...)
* Antonie Zonderling
* Erik Zadel (wielrenner)
* Wiet Paulusma
* Oprah Ween-freak
* Willibrord TV Freak
Ok, nu jullie
De gouwe ouwe Jan Peter Bak Ellende en Jantje Shit zijn natuulijk allang genoemd
Martina Hinkel
Yuri Kalashnikov
Bartho Braak (gtst)
Winston Kots
Tom Caramel
Cruella de Bil
Paul Bosbrand
Isa Poes
Manuela Hemd
Bartje van Baars
Froukje de Poth
Ilse de Bange
Irene van de Blaar
Wendy van Zeik
Titjana
Floortje Dressing
Granate van de Walm
Els Borstloos
Jetsers van de Pelsen
Hans Tepel
Hans van der Vocht
terror koe schreef op 01-07-2003 @ 07:56: Hier krijg ik dus spontaan een verstopte anus van.
Als je dit serieus grappig vind moet je je heil eens zoeken bij een psychiater of een wapenhandelaar.
terror koe schreef op 01-07-2003 @ 07:56: Hier krijg ik dus spontaan een verstopte anus van.
Als je dit serieus grappig vind moet je je heil eens zoeken bij een psychiater of een wapenhandelaar.
Bij 99 van de 100 vind ik het ook niet grappig, Beau BedervenDorven valt onder die 1 die dan nog overblijft om iig goed gevonden te zijn.
- Kwalbert (jaah, die vriend van beau)
- Jan Jaap van der Kwal
- Wouter Bush
- Irene komt-niet-klaar
- Chagrijntje Oosterhuis (wederom lang leve noordzee)
en zo kan je wel verdergaan maar het is niet echt heel boeiend vind ik..
James_25cm_Bond schreef op 30-06-2003 @ 03:58: Ok daar gaan we dan, leef je uit.
Lekker veel Bekende Nederlandse namen veranderen in lugubere, vieze, geile of weerzinwekkende namen. Je mag natuurlijk ook zelf wat verzinnen. Zo heb je:
Patrick Snuivert
Jari Wietmanen
Katja Schuurpapier
Pamela Andersom
Pieter Stoned
Angela Schijt
Crack David
nu jullie
Sinds wanneer zijn crack david en andere nederlanders?
In die Donald Duck staan altijd van die grappige, ik weet er nog wel een die er instond:
Harry Muesli (heb echt gegiert van t lachen toen ik t las, en dat presenteren ze dan zo droog)
whahah een verstopte anus, dat heb je dan mooi voor mekaar he, zou maar even langs de dokter gaan