Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 14:43
The Sentinal
The Sentinal is offline
Probleempje,

Ik heb net Age of Empires II (age of kings) terug geïnstalleerd. Maar krijg weer dezelfde melding als de keren daarvoor.
Kan geen CD vinden. Nochtans heb ik die er niet uitgehaald.

Waar kan ik de "NO-CD patch" vinden? Weten jullie daarvoor een betrouwbare website.

Ik kom enkel verder uit aan hacks en patches van het echte hackwerk via doorverbindingen, wat net niet de bedoeling is.

Indien jullie een website weten, willen jullie die dan geven a.u.b.

Als deze topic er al eens geweest is, mijn excuses. Het is vrij lang geleden dat ik er nog opgeweest ben.

Greets The Sentinal
Oud 04-07-2003, 15:05
Hellracer
Hellracer is offline
Sorry maar er mogen hier geen links van site's met cracks doorgegeven worden. Zo te lezen ben in het bezit van een illegale versie van age 2 dus mijn oplossing is koop hem legaal weg prob
Oud 04-07-2003, 15:06
Blizz
Blizz is offline
dubbel post

als je de officiele versie hebt kan je van http://www.gamecopyworld.com/ een patch downloaden waardoor je niet altijd je cd in je computer hoeft te hebben
Oud 04-07-2003, 15:08
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 04-07-2003 @ 16:05:
Sorry maar er mogen hier geen links van site's met cracks doorgegeven worden. Zo te lezen ben in het bezit van een illegale versie van age 2 dus mijn oplossing is koop hem legaal weg prob
imho niet zo illegaal, ik gebruik ook een no cd patch voor bf1942 terwijl ik wel de officiele game heb, het duurt gewoon wat minder lang als je zo'n patch gebruikt omdat hij dan niet eerst helemaal naar de cd moet gaan zoeken (cdrom op toeren etc).. en elke seconde telt bij het joinen van een multiplayer server via ase
Oud 04-07-2003, 15:10
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Blizz schreef op 04-07-2003 @ 16:08:
imho niet zo illegaal, ik gebruik ook een no cd patch voor bf1942 terwijl ik wel de officiele game heb, het duurt gewoon wat minder lang als je zo'n patch gebruikt omdat hij dan niet eerst helemaal naar de cd moet gaan zoeken (cdrom op toeren etc).. en elke seconde telt bij het joinen van een multiplayer server via ase
Maar bij hem is het prob dat de cd niet gelezen kan worden door de cd speler dus is het een copie. Heb ik soms ook last van, is gewoon een mindere copy.
Oud 04-07-2003, 15:11
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 04-07-2003 @ 16:10:
Maar bij hem is het prob dat de cd niet gelezen kan worden door de cd speler dus is het een copie. Heb ik soms ook last van, is gewoon een mindere copy.
hoezo? DUS is het een copy?

ik heb ook een red alert 1 cd die niet meer goed werkt terwijl het toch echt geen copy is

(ik zeg niet dat ik denk dat hij de officiele game heeft, maar je moet er niet vanuit gaan dat hij een copy heeft)
Oud 04-07-2003, 15:13
Hellracer
Hellracer is offline
Oke, vond het gewoon raar omdat ik het met een orginele cd nog nooit heb meegemaakt. Maar vragen om crack is volgens smij wel niet toegestaan of zit ik er weer langs
Oud 04-07-2003, 15:20
Blizz
Blizz is offline
nocd patch is toch geen crack? naja, opzich wel een crack, maar is het illegaal tis toch JOU game als je hem koopt, mag je toch aan modden wat je wilt als ik met artmoney m'n money cheat voor bijvoorbeeld vice city, is het dan ook crackeN?

Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 15:52
p-chez
p-chez is offline
No cd-patch is juist wél een crack.

Download een willekeurig spel of hoe je er ook aan wilt komen, en je vindt een mapje met 'Crack' met daar in een .exe wat in principe niet meer is dan een no-cd-patch.

Maargoed. Het hoeft niet per definitie zo te zijn dat de topicstarter een kopie heeft. Ik, net zoals nare man, gebruik ook regelmatig no-cd-patches voor games die ik gewoon gekocht heb. Anders gaat ie telkens de CD-rom aanspreken.
Oud 04-07-2003, 18:00
Hellracer
Hellracer is offline
Oke is goed sorry voor mijn post dan
Oud 04-07-2003, 19:57
MazeMouse
MazeMouse is offline
No-CD is in mijn ogen gewoon een handigheidje
(zeker bij online gamen is NO-CD een zeer welkome add aangezien je dan niet steeds met die spin-on zit te kijken... In Diablo2 was dat een hel...)
Oud 04-07-2003, 20:33
The Sentinal
The Sentinal is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 04-07-2003 @ 16:05:

Even niet om moeilijk te doen, maar het is wel het volledige spel. Maar ik heb toen ik het verwijderd heb last gehad met virussen. Die bestanden van men pc wiste, dus ook hierbij.

Ik heb een kopie-(is wel aangevraagt)- die cracks etc. zijn ook niet illegaal anders zouden de makers ervan de site's stil leggen.

Voor een crack te maken heb je wel iemand nodig die de zwakke punten kent, en deze kan omleiden. Dus is het er wel voor bedoeld om deze "dingen" aan te bieden.

Greets The Sentinal,

Alvast bedankt
Oud 05-07-2003, 15:15
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
The Sentinal schreef op 04-07-2003 @ 21:33:
Even niet om moeilijk te doen, maar het is wel het volledige spel. Maar ik heb toen ik het verwijderd heb last gehad met virussen. Die bestanden van men pc wiste, dus ook hierbij.

Ik heb een kopie-(is wel aangevraagt)- die cracks etc. zijn ook niet illegaal anders zouden de makers ervan de site's stil leggen.

Voor een crack te maken heb je wel iemand nodig die de zwakke punten kent, en deze kan omleiden. Dus is het er wel voor bedoeld om deze "dingen" aan te bieden.

Greets The Sentinal,

Alvast bedankt
Ja ik neem mijn posten terug ik heb wel een site voor no-cd cracks maar ik weet niet of ik hem mag geven waar er staan dus ook cracks op. Even kijken of het mag.
Oud 06-07-2003, 02:28
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 05-07-2003 @ 16:15:
Ja ik neem mijn posten terug ik heb wel een site voor no-cd cracks maar ik weet niet of ik hem mag geven waar er staan dus ook cracks op. Even kijken of het mag.

als 't beter dan gamecopyworld is ben ik erg benieuwd met wat voor site je komt
Oud 06-07-2003, 06:19
McCaine
McCaine is offline
Voor zover ik weet mag je een No-CD crack installeren als je het spel bezit. After all zijn de speldata op jouw computer dan van jou.

In de VS mag dit overigens niet meer, onder de Digital Milennium Copyright Act.
Oud 06-07-2003, 10:46
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Blizz schreef op 06-07-2003 @ 03:28:
als 't beter dan gamecopyworld is ben ik erg benieuwd met wat voor site je komt
Ik geef hem niet heb geen zin in een ban
Sorry
Oud 06-07-2003, 14:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
McCaine schreef op 06-07-2003 @ 07:19:
Voor zover ik weet mag je een No-CD crack installeren als je het spel bezit. After all zijn de speldata op jouw computer dan van jou.

In de VS mag dit overigens niet meer, onder de Digital Milennium Copyright Act.
Zal ik een foto'tje sturen naar blizzard met al mijn blizzard games in eigen bezit dan maar?
Oud 06-07-2003, 15:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 06-07-2003 @ 15:59:
Zal ik een foto'tje sturen naar blizzard met al mijn blizzard games in eigen bezit dan maar?
Maakt niet uit. In de VS zijn momenteel alle cracks e.d. illegaal geworden, of je het spel bezit of niet. EU-regels pending, is dat hier nog niet zo.
Reageren

Regels voor berichten