Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb hetzelfde probleem
over twee maanden ga ik een jaar weg ik ben dolverliefd op een geweldige jongen, en twijfel ook maar luister twee maanden lol en liefde met iemand die je geweldig vind, is veel waard, en als je al vanaf het begin weet dat het eindig is, gaat verdriet best snel weg waarom zou je jezelf twee maanden lol onthouden? afwachten hoe het klikt als hij terug komt lijkt me een slecht plan, in een jaar, en zeker in een jaar in het buitenland veranderen mensen veel, je weet niet of het dan nog wel hetzelfde is, en dan zal je het nooit weten als het wel klikt als ie terug komt is dat natuurlijk mooi, maar daar kun je natuurlijk ook niet op zitten wachten, want in feite wacht je dan. misschien ontmoet je in het komende jaar wel nog iemand die heel bijzonder is, dan is het samenzijn met deze jongen sowieso uitgesloten... als je verliefd op iemand bent, moet je je erin storten ongeacht of het wel goed gepland of getimed is, liefde kun je namelijk niet plannen
||
Citaat:
|
![]() |
denk dat als je het nu probeert en het gaat goed, het komende jaar dan wel heel moeilijk zal worden, omdat je dan denk ik altijd met hem in je hoofd zit, terwijl je ook andere jongens tegen komt dan, en in een jaar kan er veel gebeuren. maar ja, als je toch iets voor hem voelt en je probeert het nu niet, dan kun je ook een jaar wachten omdat je altijd met hem in je hoofd blijft zitten van.. ja ik vind je wel leuk, maar er is toch iemand anders die een keer weer terug komt...
dus eigenlijk komt het er op neer dat het of moeilijk wordt omdat hij een jaar weg gaat of het moet in die 2 maand blijken dat t toch nix is.... maar ik zou het in ieder geval wel proberen, want mijn ervaring is dat je anders blijft hangen... tenminste ik heb dat nu een beetje en dat is iig niet fijn.. ![]() succes! groetjes, hopefully |
![]() |
|
Ik zou ook niet teveel denken rondom wat je nu bent voor hem want die twee maanden vliegen om. Maak er gewoon plezier mee, en laat je gevoelens gelden, kan je trouwens toch niet verstoppen, ik denk dat je dan nog een slechter gevoel eraan overhoudt als hij weg is en je het hem niet liet weten..niet?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |