|
|
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 07-07-2003 @ 13:51:
ik zou er niet zelf iets van downloaden/kopen, geld klop projecten van rancid die gasten van rancid doen heel veel buiten rancid om, is gewoon een nieuwe project, waarbij ze een hele andere kant op zijn gegaan een kant die misschien commercieel wat aantrekkelijker is ofzo, maar ze zullen dit echt niet gedaan hebben om er flink geld aan te verdienen |
||||
|
|
|
Citaat:
harrie84 schreef op 07-07-2003 @ 13:54:
weet ik niet of dat zo is die gasten van rancid doen heel veel buiten rancid om, is gewoon een nieuwe project, waarbij ze een hele andere kant op zijn gegaan een kant die misschien commercieel wat aantrekkelijker is ofzo, maar ze zullen dit echt niet gedaan hebben om er flink geld aan te verdienen |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 07-07-2003 @ 14:02:
kan best dat ze het allemaal heel leuk vinden maar volgens mij zit er ook wel een geld kwestie aan, aangezien the transplants een paar clips hebben en een side project van lars frederiksen ook 2 clips hebben, dan denk ik aan geld |
||||
|
|
|
Citaat:
harrie84 schreef op 07-07-2003 @ 14:03:
bijna alle bands hebben wel clips, ik vind clips niet een teken van geldklopperij |
||||
|
|
|
||||
|
|
ik geloof niet zo in commercieelheid/kwaliteit.... velen van jullie blijkbaar wel
net alsof iets per definitie kut is als het goed verkoopt waarom moet je nou weer op een of ander super underground 'desperate struggle records' zitten om goed te zijn volgens jullie? |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' | Gatara | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 500 | 05-11-2006 16:35 |
| Tim Armstrong brengt solo plaat via internet uit. | Craig Rogen | Muziek | 9 | 22-10-2006 14:57 |
| the Transplants | Verwijderd | Muziek | 22 | 22-01-2006 23:40 |
| Cypress hill en tim armstrong ??? | Baxx | Muziek | 14 | 31-03-2004 22:09 |
| Wie Kent The Transplants!!!!! | Vampire Doll | Muziek | 65 | 26-08-2003 17:14 |
| Transplants | Vampire Doll | Muziek | 5 | 23-08-2003 18:22 |