Ik heb er nu ook een. Ik heb de moed al opgegeven m te bedekken. Een coltrui met dit weer = nee dank je. Boeiend. Laat maar lekker zitten hij zit onder mijn haar en in mijn nek, das minder erg dan in mijn hals
een coltrui in de zomer *daammnn* hehe, maar kheb net zo een dun sjaaltje gekocht nu loop ik daarmee rond toch bedankt ! Na hoeveel tijd gaat die zuigplek weg ??
ow verschrikkelijk vind ik die dingen ik laat dat echt niet toe, dan loop je of een aantal dagen voor lul of je moet t gaan bedekken want mijn ervaring is dat make up toch nite zo goed helpt (wrijf je er per ongeluk overheen en weg is make up) en in de zomer met n coltrui nej bedankt
...Waarom laat je je zuigzoen in je nek zetten?? Als ik iemand een zuigzoen geef zet ik die op haar (rechter) schouderblad... intieme plek, en alleen herkenbaar voor degene die het weten
Hij gaat niet meteen weg, maar wel iets sneller als je de plaats masseert. Zo masseer je het bloed (want het is een soort bloeduitstorting) weg. Maar dat lukt niet in vijf minuutjes ofzo... Dusss... colletje aan, of pleister erop of heel veel make-up (maar dat lijkt me niet echt mooi...)