![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar na hoeveel tijd komen bij jullie die haartjes dan weer ongeveer terug na het scheren? Want als die irritatie pas na twee dagen minder wordt en ik me dan weer moet scheren, wordt het natuurlijk een soort oneindige irritatie ![]()
|
Verwijderd
|
Nee maar euhm... ja die jeuk had ik ook. KOmt gewoon van verkeerd scheren o.i.d of schuren en ook soort van ondergoed. de scheer-jeuk weet ik al tot een minimum te beperken. ( en natuurlijk alle weetjes hulp etc zijn welkom) Maar tis nu zo.. dat daar onder... tussen mijn schaamlippen (de grotere dan) HET JEUKT
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het meeste last van die bultjes op mijn bikinilijn, minder op mijn venusheuvel maar vooral 'tussen mijn billen' zeg maar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (dit gaat me weer handenvol geld kosten ![]() Ah en voor venusheuvel/bikinilijn gebruik ik veet, whoei wat een ontdekking. ![]() ![]() ow edit: Wat betreft die schimmel infectie, ik weet dat het geen soa is, en dat je ze zelfs krijgt als je zeer hygenisch bent (mischien mijn fout dan, grrr) maar is het een goed idee om te bespreken met mijn vriend? Zeker omdat ik weet dat sommige middeltjes anticonceptie middelen aantasten, maar ik bedoel... is het dus overdraagbaar (zie ik wil geen gezeik van hem aanhoren al shij straks 'jeukt' niet dat jongens zichzelf al niet genoeg graaien.. ik wil geen aanleiding geven tot meer gegraai natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 00:01. |
![]() |
|
![]() |
Jazeker, hij zal ook moeten smeren, zelfs al heeft hij geen symptomen. Minstens twee weken smeren!
Je moet wel naar de dokter voor een recept, miconazol( merknaam is daktarin) is niet zonder recept verkrijgbaar. Wel in de apotheek, geloof ik. Niet bij de drogist, iig. Je moet hydrofiele creme hebben. Koop ook voor hem een tubetje, en Daktarin poeier voor zijn zakje. Smeert anders zo rottig met al die haren.
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 08:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
la la la
Okay ik heb nu dus bij de apotheen kmonistat 3* opgehaald. Is een duoverpakking met drie capsules voor drie dagen en anti-fungus creme ![]() Maar goed ik ben dus nu dag 1 voorbij, en brrr wat voelt dat raar, het lekt zeg maar. Anyway, nog meer mensen die ervaring hebben met dergelijk spul? |
![]() |
|
hey.....meiden hiero...
nou ik had duzz ook na het scheren zo'n enorme jeuk...dit kom omdat het om maar zo te zegge de beschermlaag weg is en het gaat jeuken als.. de haartjes weer...groeien ...maja voor mezelf probeerde ik een oplossing te vinden..en die heb ik gevonden...WAS JE DAGELIJKS MET...LACTACYD....FEMINA...dit komt ook op de tv en het werkt goed......ook bij de menstruatie gaat de geur sneller weg...ik zou zegge probeer het eesn uit..je kunt het bij een drogist en apotheek krijgen... ik hoor het dan wel....doei doei..dimphy
|
![]() |
Ik heb ook altijd als ik me dan scheer beneden rode bultjes. Het groeit bij mij ook denk ik best wel snel ,maar al heb ik zeg maar stoppeltjes en die wil ik dan wegscheren is dat best wel pijnlijk
![]() Heb iemand daar nog een oplossing voor ![]() xx
|
tja....dit heb ik ook dan heb je te hard geschoren of je hebt gekrapt.....doe er talkpoeder op of ga naar de kruitvat en pak speciale doekjes voor je vagina..erstaat het volgende op.....INTIEM doekjes kruitvat......
veel suc-6
|
jakkie die zuurgraad yoghurt helpt daartegen
![]() ![]() werkt gewoon het zelfde als zalf alleen heb je dan yoghurt in je pruim ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar vraagje..... x-ViXeN-x | 51 | 24-08-2003 20:29 |