Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar is zelfs een wet van, als iets slecht gaat, gaat alles slecht. Maar dit is niet zo! HEt lijkt alleen maar zo, omdat er meer accent wordt gelegd op de dingen die fout gaan.
Het is logisch dat het frustrerend werkt, en je uiteindelijk veel energie eraan verspild, maar met genoeg inzet en een herstart zal er ook een periode komen van nauwelijks tegenslagen. "What doesn't kill you makes you stronger". Van alles wat je nu overkomt leer je, om zo een beter leven te gaan krijgen. Alleen realiseer je jezelf dat misschien nog niet ![]() |
![]() |
|
Misschien helpt het om jezelf het behalen van je diploma als doel voor ogen te houden. Het maakt niets uit dat je er wat langer over doet, maar je vwo diploma kan je halen! En dat is het belangrijkste.
Als je dit jaar nog een keer over det kost dat misschien tijd, maar zie de voordelen: gedurende het jaar heb je meer tijd voor jezelf en kan je aandacht aan andere dingen dan school besteden. Als je nu zo in de put zit is dat misschien welnodig ook, maar dat kan je zelf het beste inschatten. Zorg ondertussen goed voor jezelf; dat is belangrijk! Eet lekker, goed en gezond, slaap genoeg en regelmatig en verwen jezelf zo af en toe eens. Kop op! Je kunt het! Veel succes Kruimel
||
![]() |
Citaat:
wat ik ècht niet meer kan opbrengen, er gebeurt elke keer wel ièts waardoor het in principe voor niets was. (En nou weet ik wel dat je daardoor levenservaring ed opbouwt, alleen is dat op dit moment niet te zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meissie, onthoud dat het niet alleen berg op kan gaan, al zou je dat graag willen. Soms komt er een tegenslag die je moet overwinnen, maar waar je alleen maar sterker uit kunt komen. Misschien kun je hulp zoeken om te leren omgaan met tegenslagen...? Weet niet of daar aandacht aan besteedt wordt, maar misschien is dat wel handig?
Als jij je in wilt zetten voor school, ga er dan voor. Laat ze allemaal denken wat ze willen denken en laat zien dat het anders is. En idd, een doel is belangrijk...en denk aan wat je wel hebt. Misschien (nog) geen opleiding, maar verder zijn er (volgens mij) wel dingen waar je voor wilt leven. Die opleiding komt dan wel, je leven is belangrijker. Maar ik blijf er bij, als jij het wilt ed, ga er dan gewoon voor! Je hebt al zoveel overwonnen, ik weet zeker dat je dat met dit ook lukt, want als er iemand sterk en een doorzetter is, dan ben jij het wel! |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
maar kan er niet erg goed mee omgaan.. Zal er sowieso nog wel over praten met m'n psych ws, kijken wat zij ervan zegt.. Citaat:
omdat ze ws wel gelijk hebben. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Havo/vwo idd. Naar school moet volgend jaar sowieso, en dat wil ik ook graag. Voor mij was (is) 3v alleen een optie eigenlijk, omdat ik daar zolang naar toe gestreefd heb.. Maar als het moet is er geen andere keuze denk ik, helaas. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen werkt mijn grote ego (?) wel tegen. Àls ik nou wat harder gewerkt had, was het dan wel gelukt? Àls ik nou meer inzet getoond had met andere dingen, hadden ze er dan anders tegen aan gekeken? Aannemen is moeilijker dan ik wil soms. ![]() Dankjewel. (*gaat*) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat ik al zei: je kunt het! (Dat heb je nl al bewezen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Elke tegenslag kan je sterker maken in je "helingsproces", onthoudt dat.. Ga stug door, laat zien hoe sterk je wel niet bent, ookal beweren ze van niet. Vecht ze tegen (euh, tegen het feit dat ze zeggen dat je het niet kan dan
![]() En ik vind persoonlijk dat het al best goed met je gaat en dat je het onwijs doet!! Ìk zou het niet kunnen, dat weet ik wel... *kus* Hou vol he wijffie!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik kan me er niet toe zetten te leren Zwoek | 9 | 12-05-2009 16:12 | |
De Kantine |
We gaan even lekker saaien! ##370 Missy | 500 | 09-10-2008 11:40 | |
Psychologie |