Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja gatverredamme, 10 jaar terug ofsow was ik op vakantie in china, toen hadden ze daar ALLEEN maar hurktoiletten... stonk er echt errug! Maar om eerlijk te zeggen kun je ut die mensen ook niet egt kwalijk nemen die de wc viesmaken, want zelf kun je als meisje zijnde ook niet egt goed mikken. Vooral als je hurkt boven een gat. Dus voor je ut weet ben je ook een van de "asociale mensen" die de grond onderpist...
Gelukkig dat er daar nu wel veel wc's gewoon zitmodellen zijn.. ok niet egt fris verhaal maar owkeej, verwacht je ook niet bij zo'n topic ![]() |
![]() |
|
Tijdens m'n fietstocht door Frankrijk ben ik menig hurktoilet (of de 'chiotte à la turque', zoals ze hem daar liefkozend noemen) tegengekomen. Ik moest er in het begin even aan wennen; het vereist een andere richttechniek en bij het doorspoelen moet je uitkijken dat je niet blijft staan - anders krijg je natte voeten. Na een aantal poepbeurten kreeg ik de slag echter te pakken en ben ik hem gaan waarderen. Vooral het hygienische aspect van het hurktoilet spreekt mij aan: bij een hurktoilet is er sprake van een minimaal contact met de omgeving (alleen de zolen van je voeten kunnen vies worden), terwijl je bij een conventioneel toilet te maken hebt met een wc-bril, waar zich de meest weerzinwekkende taferelen zouden kunnen hebben afgespeeld en soms ook zichtbaar hebben afgespeeld. En daar moet je ook nog eens op gaan zitten! Nee, dank je. Dus als ik de keus heb wordt het voor mij hurken.
|
ja wij gingen 3 keer per jaar naar frankrijk toe en ik moest dan op parkeerplaatsen heel vaak naar die wc`s toe, en ik weet goed dat ik daar altijd een enorme hekel aan had.
en er was 1x een wc die spoot zo ver als je doortrok dat je voeten en kuiten nat waren sindsdien plaste ik nog liever naast de auto in de bosjes dan dat ik naar die hurktoilet moest, heb er gewoon en trauma aan over gehouden. ik was ook altijd enorm bang dat ik achterover zou vallen.
|
![]() |
|
|