Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil wel een familie ja, het lijkt me een geweldige ervaring een kind op te voeden dat deels jou is en deels je vrouw, prachtig... Ik denk dat je één voelen met iemand een grote stap is op weg naar houden van ![]() Telepathie kan wel mooi zijn, ik geloof er wel in dat dat met de juiste partner spontaan zal ontstaan, het is echter niet van groot belang Ik ben erg vaardig op exact gebied en houd me veelal afzijdig van het sociale gebied, maar dat is een bewuste keuze. Ik heb wel kenmerken van een autist, maar ik ben het niet. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil later graag trouwen. Waarom? Ik ben een romanticus.
Verder denk ik ook dat er nu een grote generatie jongeren geboren is die het graag beter willen doen dan hun gescheiden ouders. Jongeren die misschien eerst een tijdje voor samenwonen zullen kiezen, maar hun kinderen toch een 'beter' gezin willen geven en dan uit romantische, idealistische overwegingen voor een huwelijk kiezen. Behalve het huwelijk op zich dat toch een bekroning van liefde is, vind ik het leuk te weten dat je daardoor je eigen familie uitbreidt, dat je er ineens schoonouders en schoonbroers en -zussen bij hebt. Misschien om uit de bekrompenheid van een eigen familie te ontsnappen, ineens een familie te hebben die 2 keer zo groot is. Telepathie mag misschien soms leuk zijn, maar ik sluit me toch aan bij Just Johan (alhoewel het voor mensen die stom zijn of doof of blind of in coma liggen wel heel handig zou zijn). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja.gedachten lezen kan een verregaande intuitie voor elkaar betekenen.Alsof je samen vergroeit,dan voelt het niet bedreigend. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat ik wel wil trouwen, misschien dat mn partner dan minder snel van me wegloopt
![]() familie zie ik als mensen waar je ongewild mee verbonden bent. en soms zie ik dat wel als positief, omdat ik niet op mijn sociale contacten zou kunnen teren. daarnaast zijn het mensen met bijna dezelfde aangeleerde gewoontes. schoonfamilie is soms minder blij. mijn ex had bijvoorbeeld 2 keer per maand familiereunie, wij hebben eens in de 2 jaar. oftewel daar werd ik knettergek van ik wil me niet een voelen of telepathisch contact hebben met mensen, ik ben een nogal afstandelijk persoon. ik ben bang voor mensen, heb geen idee hoe het komt ![]() maak dus ook moeilijk contacten ik hecht me ook heel sterk aan de mensen die ik vertrouw, maar die zijn meestal snel weg (weet niet of t aan mij ligt, misschien benauw k ze wel ![]() iemand zei tegen mij dat r daar cursussen voor zijn iemand ervaring mee? (niet dat t r iets mee te maken heeft maar volgens mij hoorde het hier toch al niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat kan best en dat is helemaal niet erg. Je kunt ook niet verwachten een ander te vinden voor je jezelf gevonden hebt. Ik denk dat je pas een goede keuze voor een relatie zou kunnen maken, als je jezelf wat beter een plaats hebt gegeven en hebt ontdekt wie je echt bent. Het kan heel goed dat je partner in dit geval heel goed aanvoelt dat jij moeite hebt om bij jezelf te komen en dat hij ook vindt dat hij moeilijk contact met je kan maken. Vaak moet je dan eerst bij jezelf zien te komen voordat je dat contact kan toelaten. Wat je zegt 'let maar niet op mij', dat moet je niet zeggen! Je bent wel belangrijk! Je hoeft je niet te schamen voor een probleem! Je bent heel belangrijk, en laat dat ook weten, zeg: ik ben belangrijk, ik ben goed zoals ik ben, ik durf contact te maken, er is niets dat mij tegenhoudt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
t is meer dat hij t heeft uitgemaakt
![]() (kkom niet zo snel over iemand heen ![]() en hij heeft sinds mij (sinds 2 maanden) al 4 anderen gehad :-| hij is nogsteeds de enige die ik vertrouw, maar hij is meer met die anderen bezig ![]() dat let maar niet op mij was meer bedoeld als t is een btje offtopic ![]() (dr is hier geloof k geen serieus stukje op t forum over liefde he :-| ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() het kan ook zijn dat je ex nog steeds om je geeft en dat hij het verdriet dat hij heeft van zich af probeert te zetten door te girlie-hoppen om het maar even populair te zeggen? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwtopic! Nona | 454 | 31-01-2011 12:26 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
buitenlandse vriend CoveredEyes | 55 | 20-04-2003 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo zal het zijn Ferris | 1 | 25-10-2001 18:23 |