![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb geen taalknobbel maar me knobbel zit erges anders en daar mee stuur ik alle hottiez aan check me sig maar dan weet je genoeg
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De erogene zones van man en vrouw Zo'n beetje halverwege de bladzijde vind je ze. En de nek hoort daar dus ook bij voor vrouwen.
|
![]() |
|
Hmz ik weet wie dat zei over dat mannen geen erogene zones hebben maar dat is egt onzin. Bij mij zijn m'n oren en m'n nek heel gevoelig, ook inderdaad de binnenkant van mijn bovenbenen.
||
![]() |
Citaat:
hmm klopt over het algemeen wel, maar ik ken genoeg mannen die ook gelijk een stijve krijgen als je in hun nek of aan hun oren likt/sabbelt/zoent. Denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. Je kan blijkbaar je erogene zones "ontwikkelen", zodat je op bepaalde plaatsen gevoeliger wordt door ze meer te stimuleren enzo. Heb ik ook maar lang geleden gelezen, dus vraag me geen details.
|
Likken vind ik altijd wel opwindend op allerlei gevoelige plekken, dus bijvoorbeeld de nek, en strelen over billen, binnendijbenen, met uiterste van vingertoppen langs je lichaam roetsjen, borsten word ik eigenlijk niet zo warm van, denk dat dat voor mij niet zo'n seksuele waarde heeft ofzo, maar toch met name de billen.
|
![]() |
|
![]() |
Als een jongen mij in me nek kust, word ik echt gek....dan ben ik meteen om hehe....
Stel dat ik totaal geen zin in seks heb en een jongen kust dan in me nek, dan krijg ik spontaan zin!! Wat ik er zo lekker aan vind precies weet ik niet...tis gewoon geil ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben heel gevoelig ivm mijn nek. Vooraleer ik iemand die toevertrouw om te kussen of te likken... Dan vind ik het ook geweldig lekker, maar ik geef gewoon niet graag mijn hals bloot. ALs ik bang ben of een enge film kijk ofzo, is dat ook het eerste dat ik afdek. Dus je mag gevleid zijn als ik je toelaat me in mijn hals te kussen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat willen meisjes? another breath | 52 | 17-02-2010 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren voor meisjes i'mstronger | 7 | 11-07-2004 12:23 | |
Seksualiteit |
meisje kust meisje? mademoiselle | 270 | 03-02-2004 11:33 | |
Seksualiteit |
1e spermalozing; vraagje voor de jongens CoveredEyes | 39 | 10-05-2003 10:10 | |
Lifestyle |
Vraagje aan de meisjes Stefan17 | 37 | 07-08-2002 14:58 |