Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor heftige paints kan je ook even kijken op:
www.bcrich.com Kijken. Modellen zijn overigens ook wel apart, niet echt mijn stijl, maar wel apart ![]() [Edit] Je kunt beter hier kijken eigenlijk: http://www.bcrich.com/2003/bodyart/index.asp |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Ufke: Koop een airbrush met compressor, ben je maar een paar honderd/duizend euro kwijt ![]() tis ook heel mooi en zo Voort het geval je het niet weet: dit kan je er mee: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Link naar ge-airbrushte gitaren Link naar handleind Airbrush gitaren ( tkan in ieder geval wel ![]() Ik heb niet echt het idee dat je er iets mee gaat doen, maar er staan in ieder geval een paar mooie plaatjes in dit topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar als ik het toen goed heb begrepen kan je autolak ook gewoon in kleurtjes kopen enzo (net als iemand al zei over die botenverf ofzo) anders ff kijken op gitaarforum.nl staat vast wel ergens een topic over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan heb je minder kans op da gekras.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom 2 keer? |
![]() |
||
Citaat:
Verder zou ik je verf bij een gitaarhandel halen. Dit is misschien wat duurder, maar dan mol je je hals niet. Dan wordt 'ie niet stroever.
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 22:42. |
![]() |
|
uhm...ja ik loop idd ook al een tijdje met het ideej omhem of te spuituh of om er een stoffen hoez voor et meken ofzow.....van da mooie roze pluisige stof ofzow...maar ja...met al die pluisjes lijkt me dat nie zon goe id!
![]() maar uhm.....volgens mij kun je bij een elektrische gitaar of bass niet zo heel veel verneuken aan het geluid zolang je niet de houtsoort verandert ![]() ![]() maar uhm....zou ook gewoon alles strippen en dan op licht op schuren en dan met montana (best dekkende bussen ooit! ![]() ![]() ![]() ben iig benieuwd naar het resultaat! ![]() ![]()
||
Citaat:
K zag laatst nog iemand met een Maverick gitaar waarvan de fretboard diagonaal geverfd was. En het speelt net zo goed. Zolang je maar geen kloteverf gebruikt. Ga gewoon naar de gitaarhandel en koop je verf daar.
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ufke: je moet idd wel een foto laten zien..!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Electrische gitaar Verwijderd | 22 | 18-08-2010 20:59 | |
De Kantine |
Wat wil je graag weten van de forumer onder je? #3 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 14:50 | |
Muziek |
Gitaar verven! Chess | 36 | 16-12-2006 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
Gitaar verven. Verwijderd | 24 | 20-05-2006 19:09 | |
Muziek |
Gitaar verven/lakken??? Multilot | 16 | 10-03-2003 11:12 |