Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() waar staat dat dan op die site.. ( vind het niet) 'k weet eigenlijk ook niet of het wel zo'n goed idee is om dat dààr tebestellen..
||
Citaat:
![]() Misschien op de site van de n-va? |
![]() |
||
Citaat:
Het racistische aspect aan het vlaams blok is één ding, maar het vlaams blok wil los daarvan ook vlaamse onafhankelijkheid, dus het zijn ook vlaams-nationalisten. Vandaar dat ik dus zei: de website van het vlaams blok. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nee, die kan je hier niet bij de groentenboer kopen hoor
![]() ![]() Maar het is bijna 11 juli (dag van de Vlaamse gemeenschap) dus dan zouden ze al gemakkelijker moeten te vinden zijn. In souvenirwinkels (hier in Brugge toch) hebben ze ze wel vaak ....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wel , je steekt de grens over (snachts best) en aan een of andere vlaggenstok zal er wel een hangen , nee ik weet het eigenlijk niet ik weet wel wat er een of ander clubje bestaat dat ijvert voor meer vlaams bekendheid en dan op tour de france achtige dingen dan met vlaggen staan te zwaaien (voor de camera's), mss verkopen die dat wel , enjah irri vlaams-blokkers vaak met hun irri vlaggen , je schaamt je bijna om vlaams te zijn , en ja zo een vlaams autoplakker is heel vlaams-blok
*haat het vlaams blok* |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De situatie België mopi | 54 | 29-07-2011 11:34 | |
Ga Belgie splitsen Bom123 | 33 | 19-09-2010 14:21 | |
De Kantine |
forum.saailieren.com #434 TopDrop | 500 | 24-11-2008 20:08 | |
België, hoe nu verder? Gatara | 224 | 09-08-2008 17:52 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Rechter: Vlaams Blok is racistische partij Rabbi Daniel | 134 | 30-04-2004 12:32 |