Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 21:31
devilcat
devilcat is offline
dit heb ik nu al een paar jaar;

als ik mijn arm, of een ander voorwerp, beweeg dat zie ik een tweede arm of ander object erachteraan, maar dan niet in kleur maar doorzichtig omlijnt.
[de contouren van mijn arm zijn dan donker omlijn,maar het gebied in de lijnen is doorzichtig.]

ecth vaag...
[ je kent toch wel die jaren 80 clips? dat ze zo dansen en dat je zo de "sporen" van hun armen en benen ziet , als ze die bewogen hebben? nou zo zie ik het dus ook alleen dan 1 spoor en dan doorzichtig met donkeromrande lijn...

hoop dat jullie er een beetje wijs uit komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:35
Ninawaves
Ninawaves is offline
uhm... vaaaag....
misschien even bij de oogarts vragen? testen laten doen.. en als eer niks aan je ogen mankeert kan je een onderzoek laten doen in het ziekenhuis ofzo...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:35
qghp
qghp is offline
Heb je dit soms of heb je dit altijd???
Als je dit altijd zo ziet dan is er iets niet helemaal in orde nee
Dan heeft het denk ik iets te maken met de manier dat je ogen ' op elkaar zijn afgesteld'
Ik heb verder geen idee hoe het zou komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:36
Verwijderd
hmm hier is wel es een topic over gweest op mystiek geloof ikke...
misschien ken je m wel vinden met de zoekfunctie.

verder denk ik dat t ligt aan hoe t licht is ofzo... anders aan je ogen misschien?
kweet niet.

*nutteloze post*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:05
blackfairy
blackfairy is offline
Als ik t goed begrijp, zie je dus het effect van de muis van je computer, die een streep achterlaat van de weg die die afgelegd heeft.

als je gedronken hebt, en je ogen moe zijn, krijg je ook zo'n effect, wel in lichtere vorm dan denk ik hoor als ik dat zo lees.
is het niet zo dat je ogen de langzaam reageren en de 'beelden' die ze binnenkrijgen te langzaam verwerken en doorsturen naar je hersenen zodat jij het vorige beeld nogziet teriwjl het volgende er al weer is... damn ...strange talking..

nouja klinkt logisch.. nou ben ik geen arts..maar t lijkt me slim als je dr ff naar laat kijken
Oud 09-07-2003, 17:37
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 08-07-2003 @ 23:05:
als je gedronken hebt, en je ogen moe zijn, krijg je ook zo'n effect, wel in lichtere vorm dan denk ik hoor als ik dat zo lees.
is het niet zo dat je ogen de langzaam reageren en de 'beelden' die ze binnenkrijgen te langzaam verwerken en doorsturen naar je hersenen zodat jij het vorige beeld nogziet teriwjl het volgende er al weer is... damn ...strange talking..
Volgens mij is het ook zoiets...ff mee naar de dokter gaan!
Oud 09-07-2003, 17:39
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb juist dat ik vét slecht zie in het donker? als het schemert zie ik allemaal spikkeltjes, en andere onzin.

Regels voor berichten