Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
met al die gitaren enzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
voordat uberhaupt weer de discussie losbarst over het feit wat nu echte hardcore is... We hebben het hier toch zeker over de boem-boem-boem-gabber variant nietwaar?
![]() Aniewee: Je loopt een beetje hard van stapel, dat jij je ergert aan kale knakkers die hun muziek te hard hebben staan betekent nog niet automatisch dat het allemaal nazi's zijn.
|
![]() |
Jaha, en dan is er ook weer iemand die voorstelt er een slotje op te gooien. Precies wat ik bedoel met niet nadenken, volg de massa, ga discussie lekker uit de weg. Tuurlijk joh, gooi er maar een slotje op. Lekker makkelijk. Je zou eens na moeten denken! Laat je nog even lekker opfokken door hardcore, mep nog even machteloos om je heen en wees vooral niet jezelf. BOEMBOEMBOEM
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ok. Je generaliseert een enorme groep mensen(luisteraars, dj's, whatever) op een totaal debiele manier. Ik zeg toch ook niet dat alle mensen die new wave luisteren verlopen cokeheads zijn? Slaat evenmin ergens op. Dus doe ons een plezier.....Ontgroei de puberteit en dan mag je een discussie starten schat...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb t over de brains, flag en MT......en waar komt hij mee aanzetten....Spirit 84. Gast get a clue. Als je niks van hardcore snapt(noch van de geschiedenis ervan) probeer dan ook niet mee te praten. Er zit genoeg metal in hardcore, maar zo is t niet begonnen. LATERRRR
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je mocht niet meer schelden, dus ik zal dat aangeven ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok, je zou het een fascistisch hulpmiddel kunnen noemen; maar dan geldt dit voor alle popmuziek (dus OOK voor metal, rock, punk, jazz, rnb, hiphop)
alsof alleen gabber je zou kunnen hersenspoelen... begrijp ik goed dat jij hardcore-house wil afschaffen/verbieden? (who's the hitler now...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|