Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nu werkelijk een atoritaire staat wil vestigen doe je dat het best zoals Hitler. Hij onderhield nog goede banden met rijke indstriëlen. Als je nu wilt voorkomen dat kapitaal uit Nederland gaat ga je niet de inkomens verder nivelleren, want dan gaan de rijken weg en blijf je met je proletariaat zitten. Daarnaast zullen minder landen betrekkingen wensen waardoor onze handel en economie zulllen terugvallen. Verder zijn de meeste Nederlanders wel tevreden over de huidige situatie, wat anders was dan in het pre-communistisch Rusland. Evenzo... laat ook maar, het zal lekker toch nooit gebeuren! ![]()
||
Citaat:
Ik word schijtziek van je.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Overigens heeft deze prins gewoon een baan in Brussel hoor, dus zo'n vuile profiteur is hij nou ook weer niet.
|
![]() |
Ik geloof dat het voor velen toch niet helemaal duidelijk is, wat de monarchie nog voor ons land betekent, even voor de duidelijkheid, ben geen echte monarchist hoor, maar ze doen nog echt wel wat voor ons. VOlgens mijn leraar maatschappijleer, betekt de koning diplomatiek nog wat en met handelsverdragen.
(ik ben vergeten wat nog meer eigenlijk, maar het waren overtuigende zaken toen bedacht ik me dat monarchie toch best ok was en republiek misschien ook wel, maar dat het niet alleen zonde van het geld is) Het lijkt voor ons vaak alleen maar ceremonieel vertoon te zijn, maar ondertussen, profiteren we er wel van. Misschien dat het allemaal wel goedkoper en zo zou kunnen, maar je hoeft niet alle tradities af te schaffen.
|
Ik ben voor de monarchie,
Ik denk dat de leraar maatschappijleer van 8m&m85 heel wat leuke dingen te vertellen had. Ik vind dat het koningshuis zorgt voor: - Vele economisch gunstige contacten en vriendschappen. Overal ter wereld. - Een saamhorigheidsgevoel onder de Nederlandse bevolking. (Als je tegen bent ben je samen tegen ![]() - Voer voor de roddelpers tot en met HPdeTijd (ik kan me niet voorstellen dat het gezin van Balkenende zo interessant is) - natuurlijk een aantal mooie feestdagen en een mooie traditie. Maar dus vooral het eerste punt, ik denk echt dat het konigshuis door haar netwerk en besloten bijeenkomsten meer gedaan krijgt dan wij weten.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En met geld alleen los je het probeel van/voor daklozen niet op, zijn immers vaak verslaafden en/of mensen die niet met geld om kunnen gaan. Als ze geld hebben is het zo weer op.
||
Citaat:
![]() Maar goed, als hij er gelukkig van denkt te worden dan moet-ie maar vooral trouwen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En wie gaat die trouwerij betalen?
Wij burgers, er wordt ons niet eens gevraagd of wij het er wel mee eens zijn dat alle drie die gasten van Bea trouwen. Ik bedoel maar, wij moeten het allemaal betalen hoor! Heel leuk voor ze persoonlijk, maar *zoals al eerder is gezegd* het intereseert me geen RUK* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou das toch fijn voor em, dat ie nu zo'n lief en intelligent meisje heeft gevonden waar ie gezellig mee gaat trouwen...
En ik heb me er nooit mee bezig gehouden of Johan Friso al dan niet homo zou zijn..En zelfs als ie dat is maar er niet voor wil uitkomen, moet ie dat lekker zelf weten.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|