![]() |
|
Verwijderd
|
![]() http://www.battle.net/ En ook al staat er dat hij met de US versie werkt, hij werkt ook met de Euopese engelstalige. Je kunt er alleen Single Player en IPX/TPC spelen. Niks wat met Battlenet te maken heeft dus. Niet dat dat me een flikker kan schelen. ik ga single 1.10 spelen O_o Als je weer online wilt kunnen(voor final 1.10 sowiezo nodig) kun je met een file die erbij zit alles weer naar 1.09 converten. Happy Gaming. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nieuwe uniques, hele zooi nieuwe Cube Recipes(uniques upgraden bijvoorbeeld), volgens mij ook nieuwe runewords. De skills zijn aangepast en veel skills beïnvloeden elkaars damage. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (go go chippydip ![]()
|
ik word gek va ndie patches...
elke keer heb je weer een goede char (zonder geboost te worden dan) komt er een patch.. is heel je fackin char verneukt omda ze die skills aanpassen.. fijn ![]() 1.10 zou veel goed beteken, vooral mbt die fackin dupes allemaal binnekort gaak wel weer spelen (als hij voor bnet uit is) en dan ziek wel weer ![]()
||
Citaat:
Dus boosten wordt voortaan poweracten. (met andere woorden: iemand door alle quests rushen)
||
Citaat:
tp word dus flink verneukt... vooral vanwege het feit dat mensen je nu niet meer zomaar kunnen helpen met quests enzow.. ik sloeg zovaak useless quests over maar als ik dan iemand wil helpe met die quest zou da niet gaan? beetje fucked..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat de beta die ze online hebben gezet een ouwere versie is, want anders zijn ze wel ff bezig met alle bugs goed maken en dat duurt wel langer dan een paar weken Hier worden er een zooi genoemd http://www.battle.net/forums/board.a...2-beta-pc-bugs Vele zullen dubbele meldingen zijn, maar toch zijn er nog meer dan genoeg(lees: te veel) |
![]() |
||
Citaat:
(en WAT DE NEUK HEBBEN ZE MIJN GELIEFDE AMAZON AANGEDAAN ![]()
||
Citaat:
Ik ga waarschijnlijk dus maar voor de sniper als ie dadelijk uit is. (daar veranderd namelijk vrij weinig aan behalve dat je niet meer kunt 400x kunt piercen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar gaan me toch enorm veel lui van balen. Al die Bosskillers opeens een heel stuk minder nuttig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
amazon met barret model82a1? |
![]() |
||
Citaat:
Dus stuk minder handig die guided (maar nog steeds uitermate bruikbaar voor bosses zoals diablo zodat je over je to-hit niet bang hoeft te zijn maar alleen maar voor de pijlen die hij blocked ![]()
||
Citaat:
Guided + valk + merc + decoy + 50%D/A/E Pierce hoeft nu dat uitgeschakeld is niet meer zo hoog. Voordeel: Je houd een enorme berg skillpoints over (dus je kunt eventueel gaan voor Freezing Arrow als backup) Nadeel: Tja, die guided is geen crowdkiller dus multi of strafe en anders een holy freeze merc zijn een pre ![]() Tot nu toe vond ik dat nog de leukste build om te doen. (hoge guided heeft nouwelijks mana nodig dus en dat beetje mana dat je nodig heb leech je met gemak terug) Doordat je dit ook heel erg kunt focussen op dex is je DMG altijd wel redelijk te doen (verwacht alleen geen windforce tafrelen) Je kunt jezelf lekker breed uitsmeren. Stukje life hier, beetje NRG erbij om je Freezing Arrow en je highlvl valk te onderhouden. Ik had em toen met een lycanders aim (mana heaven ![]() Ik denk dat ik een van de snellere bosskillers had (hell niveau niet meegerekend) en ik was geloof ik een van de veiligste builds ![]() ![]() Enige lastige was de periode voor ik mijn manaleech had. Maar zodra je manaleech hebt ben je met een sniper al een heel eind op weg ![]() Enige verbetering zou hebben kunnen komen van een Silence boog (mijn res in hell: 20-42-33-10 dus niet zo denderend) En nee geen buri want die is te overpowered ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 15:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou wel eens een Cliffkiller Crusader Bow willen hebben. (die zal een stuk makkelijker te krijgen en/of te vinden zijn dan een Eaglehorn) Of natuurlijk een Goldstrike Hydra Bow (mensen denk je eens die damage tegen demons in...) En natuurlijk niet te vergeten een Rixot's Keen Falcata ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
En je maakt em elite... (eerst naar exeptional en daarna elite) Dan heb je een Ogre Maul met de volgende stats +300% Enhanced Damage 40% Chance of Crushing Blow Fire Resist +30% Cold Resist +30% +50% Damage to Undead Dat is gewoon 308-424 damage op je maul.... 366 gemiddeld..... Doekje voor het kwijlen AUB Daar kan IMO geen enkele cruel tegenop (ja, eentje van 300% met quickness misschien) Of wat dacht je van de Steeldriver Thunder Mallet? Damage: 116 - 630 Requirements -50% 40% Increased Attack Speed Heal Stamina Plus 25% +250% Enhanced Damage Req -50%???!!! 40IAS (en dan moet de sheal er nog in) 250ED 373 gemiddelde damage I got to get me one of these... Dat geeft gewoon of aan hoe enorm sterk de nieuwe items zijn... OF hoe enorm sterk de monsters op hell zijn. Of allebei. Maar goed, mijn druid wil deze: Athena's Wrath Thresher Damage: 34 - 395 (+1/Clvl) +180% Enhanced Damage +1 Max damage per Clvl +1 Life per Clvl 30% Increased Attack Speed +15 to Dexterity +1-3 to Druid Skills Dus als je em op lvl 1 aan kan dan krijg je een gemiddelde van 215 (+0,5/Clvl) Mag ik even kwijlen bij het idee aan de max dmg die dit ding zou gaan krijgen? En dan samen met de +Life/Clvl .... Ik krijg er weer helemaal zin in ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 16:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij nedgame hebben ze hem in elk geval. En als iemand singleplayer 1.10 beta iets wil overzetten naar een andere char, stuur mij gerust een pm´tje. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk, 400 keer dat spel doorspelen is ook saai. Maar doe dan aan power acten IPV doorspelen. Power Acten krijg je toch een soort van 'rush' van de speler met jouw en je hebt aan het einde ALLE quests gedaan ![]() Scheelt je al gelijk die 30 allres, 3x Ancients (die je dus ook even moet halen ![]() ![]() Sowieso is het cowlvl gaar. Ik haalde mijn exp veel liever met Nihlatak runs ![]() LANG LEVE HET ONMOGELIJK MAKEN VAN BOOSTEN! @Havock Dit zou ongeveer de damage worden op een wapen dat je upgrade van normal/exeptional naar Elite. Maar ik denk dat als dit de max is dan zijn die nieuwe Elite's flink gaar ![]() Dus ik verwacht dat we wapen gaan krijgen die nog vele malen zwaarder zijn dan dit.... En toch wil ik een Rixot's Keen Falcata ![]() (En een Lycanders Aim Matriachal Bow ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb diaab 2 + LoD nu ook, voor 20 euro aan kwijt, goeie deal, aye?
![]() ik heb al een assassin gemaakt, die is voor mijn IP-games, ik ga denk ik singeplayen met een druid. btw. slimme zet van blizzard om bèta non-battlenet te maken, praktisch de hele diablo2 community zit nu de bèta te spelen, kunnen ze weer zonder geklaag onderhoud plegen aan battlenet ![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga denk ik of weer voor een standaard werewolf als ie uitkomt of voor een sniperzon ![]() Beide gevallen met de Holy Freeze merc (langzame tegenstander is een makkelijkere prooi ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt Act2 mercs. die hebben paladin-auras. En afhankelijk van de act waar je hem huurt heeft hij een ander aura. Normal en Hell hebben dezelfde. Alleen NM heeft een andere
Je hebt de Combat: Prayer(genezing) op normal. Thorns(vijand krijgt damage als hij je aanvalt) op NM Verder Defensive: Defiance(meer defence) Holy Freeze(vertraagt vijanden binnen bepaalde range En Offensive: Blessed Aim(meer attack Rating= beter kans om te raken) : Might(meer damage). Een Nightmare act2 defensive merc is dus erg handig omdat hij vijanden vertraagt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
die set player 8 commad is erg handig, werkt dat ook in SP?
volgens mij wel, met mijn sp druid gebruik ik die command ook, ikz it nog maar net in de stony field en ben al bijna level 10 ![]() en een rare cap, rare buckler, rare boots, 1 small charm, 2 middelgrote charms en een grote en meer dan 20 K op zak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Untwinked = alleen gebruiken wat je met die char zelf vind
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kheb trouwens wel gegambled @ gheed (geld teveel), ligt het aan mij of zorgt die /players8 command ook voor betere kansen @ gokken? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|