Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hij vertelde er wel bij dat ze dosis hadden voor een sterke trip. maar ik kan ook wel redelijk groote doses aan denk ik. Ik sta met paddos enzo altijd erg sterk in mijn schoenen. Heb paddos nu 15 keer gedaan. Meerdere keren anderhalf portie en 2 porties. en ik ben nog nooit bad gegaan, wel erg intense trips gehad
![]() En hoe wil je zon trip in een kwart delen? Er zit gewoon een druppeltje opgelost op een klein vierkant papiertje, (halve cm bij halve cm) dus er zit waarschijnlijk op een bepaald stukje minder dan op andere stukje dan. En ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin om goed van de wereld te zijn ![]()
||
Citaat:
En ik heb er veel over gelezen. we nemen ook zeker een nuchtere zitter mee. Dat word waarschijnlijk me broer, die ik en een maat van me allebij hardstikke goed kennen. dus waanideën tot uitvoer brengen zal niet gebeuren.
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 12:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nee neem niet meer dan een halve.
Juist omdat je denkt dat je het wel aankan omdat je al 15 keer paddo's heb gehad pakt het vrijwel zeker anders uit dan je verwacht... LSD is harder dan je je voor kunt stellen , helemaal als je meteen een dikke drup neemt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En dreadmanneke, ik geloof best dat je niet zo gevoelig bent voor tripmiddelen, maar dat van die 8* zo hoge Salvia-dosis is je reinste bullshit. Waarschijnlijk ben je er gewoon resistent tegen.
||
Citaat:
en ik denk dat een heleboel mensen het niet leuk gaan vinden als dat lab opgerold wordt...
||
Citaat:
met andere woorden, gewoon je klep houden ![]()
||
Citaat:
|
kheb het bovenstaande niet allemaal gelezen, dus zie hier mijn reply, aldanniet dubbelop met het voorgaande
Acid is zware shit, persoonlijk zou ik het het beste kunnen beschrijven als een mindfuck. Het is heeeeeel erg afhankelijk van je stemming en of je sterk in je schoenen staat. Als je geestelijk in de knoei zit, niet doen, als je kort geleden iets vervelends hebt meegemaakt, niet doen. DOE HET NIET ALLEEN! (tenzij je fout wil gaan, das aan jou, maar geloof me, het is GEEN pretje) Zorg dat je in een rustige omgeving zit DIE JE VERTROUWD IS! Begin met een kwartje ofzo, het duurt 2 uur voordat het echt begind te werken, dus ga niet na een uurtje of wat al meer vreten, want dat kan je zuur komen te staan. De werking is anders dan paddo's (waar paddo's een dromerige sfeer kreeren, is acid helder trippen, vandaar ook mindfuck), maar als je wat tripervaring hebt, redelijk te sturen. Doe liever niet mixen met andere dope (kan goed gaan, kan fout gaan, neem jij het risico?). MOCHT je fout gaan, het gerucht gaat dat melk gemixt met sinasappelsap (MET vruchtvlees) de trip kan verminderen. ps. bij paddo's is suiker een goed stopmiddel Have fun, als je meer wil weten, vraag maar, mijn pmindoos is altijd open voor jullie oi
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE] Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 03:45. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan wens ik je veel plezier jongen, maar kijk uit voor de groene mannetjes die hyperactief door de kamer stuiteren he!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10) stichtingOPEN | 10 | 17-03-2010 19:44 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, Acid Verwijderd | 76 | 03-06-2006 10:42 | |
Drugs & Alcohol |
Lsd + dxm Verwijderd | 7 | 12-08-2004 12:47 | |
Drugs & Alcohol |
Drug lsd weer in opkomst Snat$bat$ | 37 | 19-11-2003 12:54 | |
Drugs & Alcohol |
LSD bad trip needlefreak | 36 | 13-09-2003 16:06 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, JA of NEE?? bluesboy | 18 | 04-02-2003 10:12 |