Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 11:21
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik heb een een tijdje terug een paar lsd trips kunnen bemachtigen. Ik wacht nu allen nog een goede tijd om ze te nemen. Het liefst bij mij of bij een vriend van mij thuis. (zijn ouders gaan waarschijnlijk nog op vacantie dus )

Wie hier hebben wel eens lsd genomen? en hoe was het bij jullie?
Oud 03-07-2003, 12:07
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Hoeveel microgram?

Ik zou deze week 3 tripjes ontvangen via de post, maar degene die het zou versturen is het waarschijnlijk vergeten en is nu op vakantie. Dat wordt dus nog even wachten.
Oud 03-07-2003, 12:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
dat weet ik niet presies. Volgens de gast die ze verkocht waren ze wel vet sterk. maarja weet je ook niet altijd zeker
heb jij ze al eens eerder gedaan, en hoe was dat?
Oud 03-07-2003, 12:13
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-07-2003 @ 13:09:
dat weet ik niet presies. Volgens de gast die ze verkocht waren ze wel vet sterk. maarja weet je ook niet altijd zeker

Hm, ik zou toch wel zeker willen weten wat voor 'vlees ik in de kuip heb'. Ken je die gozer voor de rest wel een beetje, is hij betrouwbaar?
Citaat:
heb jij ze al eens eerder gedaan, en hoe was dat?
Nee, dit zal de eerste keer worden.
Oud 03-07-2003, 12:21
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
ik ken hem een klein beetje. hij is best betrouwbaar volgens mij. want hij gebruikt ze zelf ook.
Oud 03-07-2003, 12:26
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-07-2003 @ 13:21:
ik ken hem een klein beetje. hij is best betrouwbaar volgens mij. want hij gebruikt ze zelf ook.
Oké, dat hij ze zelf gebruikt, zegt overigens niks - er zijn genoeg mensen die je een oor proberen aan te naaien. Ik zou beginnen met een kwart tripje als ik jou was, vooral omdat je niet eens weet hoeveel mcg er in zit.
Oud 03-07-2003, 12:32
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-07-2003 @ 13:21:
straks ga je echt hard jochie en dat wil je niet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:37
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Hij vertelde er wel bij dat ze dosis hadden voor een sterke trip. maar ik kan ook wel redelijk groote doses aan denk ik. Ik sta met paddos enzo altijd erg sterk in mijn schoenen. Heb paddos nu 15 keer gedaan. Meerdere keren anderhalf portie en 2 porties. en ik ben nog nooit bad gegaan, wel erg intense trips gehad .

En hoe wil je zon trip in een kwart delen? Er zit gewoon een druppeltje opgelost op een klein vierkant papiertje, (halve cm bij halve cm) dus er zit waarschijnlijk op een bepaald stukje minder dan op andere stukje dan. En ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin om goed van de wereld te zijn . Volgens die gast kan je gerust de heele nemen als je je zelf goed kan handhaven als je ver heen ben. Zo niet moet je ding ff likken en dan achter je oor plakken, dan werken ze minder sterk.
Oud 03-07-2003, 12:38
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 03-07-2003 @ 13:32:
straks ga je echt hard jochie en dat wil je niet
Ik ben wel vaker erg hard gegaan. en dat wil ik wel.

En ik heb er veel over gelezen. we nemen ook zeker een nuchtere zitter mee. Dat word waarschijnlijk me broer, die ik en een maat van me allebij hardstikke goed kennen. dus waanideën tot uitvoer brengen zal niet gebeuren.

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:43
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Maar ik ga denk wel zo maar eens even die gast bellen, vragen hoeveel microgram er in zit. is toch wel ff handig om te weten.
Oud 03-07-2003, 13:20
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
hij gaat het voor me navragen bij waar hij ze vandaan heeft. ik post het wel weer als ik het weet
Oud 05-07-2003, 00:35
Black Bird
Black Bird is offline
Ik wil weten hoe dit afloopt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 01:01
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 03-07-2003 @ 13:38:
Ik ben wel vaker erg hard gegaan. en dat wil ik wel.

En ik heb er veel over gelezen. we nemen ook zeker een nuchtere zitter mee. Dat word waarschijnlijk me broer, die ik en een maat van me allebij hardstikke goed kennen. dus waanideën tot uitvoer brengen zal niet gebeuren.
lsd is de heavu shit ,natuurlijk kun je 20 pillen opvreten en hard gaan maar lsd is gewoon psychisch te leip je kunt gewoon in die fucking trip blijven hangen maar ja als je er goed tegen kunt moet 1 X er wel doorheen lukken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 01:20
mind
mind is offline
met lsd ligt ook vet veel aan de dosis. je kan bovendien heftigere effecten met paddo's krijgen.
Oud 05-07-2003, 17:07
Mafheid
Mafheid is offline
Niet meer dan een halve nemen de eerste keer.
Oud 05-07-2003, 17:29
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nee neem niet meer dan een halve.

Juist omdat je denkt dat je het wel aankan omdat je al 15 keer paddo's heb gehad pakt het vrijwel zeker anders uit dan je verwacht...
LSD is harder dan je je voor kunt stellen , helemaal als je meteen een dikke drup neemt.
Oud 06-07-2003, 00:35
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ik begin met een kwart - de dosering van een tripje is 225 mcg en ik ben gevoelig voor tripmiddelen, dus lijkt me wel zo verstandig.
Oud 06-07-2003, 03:02
mind
mind is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 06-07-2003 @ 01:35:
Ik begin met een kwart - de dosering van een tripje is 225 mcg en ik ben gevoelig voor tripmiddelen, dus lijkt me wel zo verstandig.
sterk zegeltje dan, zulke sterke vind je niet vaak..
Oud 06-07-2003, 14:38
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 06-07-2003 @ 01:35:
Ik ben over het algemeen niet erg gevoelig voor trip middelen, met een normaale dosis paddos trip ik zeker minder hard dan mijn vrienden, met salvia was ik na 8 keer de zwaare dosis nog steeds niet verder dan het stoned zijn gevoel, (ik deed het in een pijp met storm aansteker dus ik verbrande het wel goed). Maar lsd is natuurlijk een totaal andere stof, die gozer waar ik ze van heb gaat binnekort weer meer halen bij waar hij vorige keer ook in gekocht had, en hij zou vragen wat de preciese dosis in zijn trippies is. maar dat duurt nog wel een tijdje hij gaat pas over anderhalf week omdat die helemaal naar limburg moet waar hij iemand kent die het maakt dus das ook veel goedkoper enzo
Oud 06-07-2003, 15:05
mind
mind is offline
wil je niet posten waar je het vandaan krijgt dit te bescherming van deze personen.
Oud 06-07-2003, 15:23
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 06-07-2003 @ 16:05:
wil je niet posten waar je het vandaan krijgt dit te bescherming van deze personen.
Limburg is bestwel groot en dat zegt geen ene reet dus geen plaatnaam geen adress gene postcode daar heb je dus niets aan...
Oud 06-07-2003, 15:41
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 06-07-2003 @ 04:02:
sterk zegeltje dan, zulke sterke vind je niet vaak..
'Back to the sixties' wat betreft trips, .

En dreadmanneke, ik geloof best dat je niet zo gevoelig bent voor tripmiddelen, maar dat van die 8* zo hoge Salvia-dosis is je reinste bullshit. Waarschijnlijk ben je er gewoon resistent tegen.
Oud 06-07-2003, 15:59
mind
mind is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 06-07-2003 @ 16:23:
Limburg is bestwel groot en dat zegt geen ene reet dus geen plaatnaam geen adress gene postcode daar heb je dus niets aan...
volgens mij mag de politie jou nu aanhouden en vragen naar je contacten, als je dan niks zeg kan je verantwoordelijk worden gehouden voor het belemmeren van politie onderzoek...
en ik denk dat een heleboel mensen het niet leuk gaan vinden als dat lab opgerold wordt...
Oud 06-07-2003, 17:03
drama
drama is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 06-07-2003 @ 16:23:
zegt veel meer dan je denkt, je computer wordt nu waarschijnlijk getapt, net zoals alle andere gegevens die van jouw (of van de geregistreerde v/d computer) zoals bankrekeningen, telefoonnummers e.d.

met andere woorden, gewoon je klep houden
Oud 07-07-2003, 00:57
empyrian
empyrian is offline
ze komen je halen dreadmanneke!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 13:38
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
empyrian schreef op 07-07-2003 @ 01:57:
ze komen je halen dreadmanneke!
Bad Boys, Bad Boys, What you're gonna do, What your gonna do when they come for YOU?
Oud 07-07-2003, 14:25
Günther
Günther is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 07-07-2003 @ 14:38:
Bad Boys, Bad Boys, What you're gonna do, What your gonna do when they come for YOU?
Oud 07-07-2003, 16:58
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 06-07-2003 @ 16:41:
'Back to the sixties' wat betreft trips, [afbeelding].

En dreadmanneke, ik geloof best dat je niet zo gevoelig bent voor tripmiddelen, maar dat van die 8* zo hoge Salvia-dosis is je reinste bullshit. Waarschijnlijk ben je er gewoon resistent tegen.
nee dat is geen bullshit, het was wel maar 5x extract, volgende keer maar een sterkere proberen.
Oud 09-07-2003, 02:39
zeehond23
zeehond23 is offline
kheb het bovenstaande niet allemaal gelezen, dus zie hier mijn reply, aldanniet dubbelop met het voorgaande

Acid is zware shit, persoonlijk zou ik het het beste kunnen beschrijven als een mindfuck. Het is heeeeeel erg afhankelijk van je stemming en of je sterk in je schoenen staat. Als je geestelijk in de knoei zit, niet doen, als je kort geleden iets vervelends hebt meegemaakt, niet doen. DOE HET NIET ALLEEN! (tenzij je fout wil gaan, das aan jou, maar geloof me, het is GEEN pretje) Zorg dat je in een rustige omgeving zit DIE JE VERTROUWD IS! Begin met een kwartje ofzo, het duurt 2 uur voordat het echt begind te werken, dus ga niet na een uurtje of wat al meer vreten, want dat kan je zuur komen te staan. De werking is anders dan paddo's (waar paddo's een dromerige sfeer kreeren, is acid helder trippen, vandaar ook mindfuck), maar als je wat tripervaring hebt, redelijk te sturen. Doe liever niet mixen met andere dope (kan goed gaan, kan fout gaan, neem jij het risico?).
MOCHT je fout gaan, het gerucht gaat dat melk gemixt met sinasappelsap (MET vruchtvlees) de trip kan verminderen.

ps. bij paddo's is suiker een goed stopmiddel

Have fun, als je meer wil weten, vraag maar, mijn pmindoos is altijd open voor jullie

oi

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 03:45.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 05:45
AXE
AXE is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 06-07-2003 @ 15:38:
hij gaat pas over anderhalf week omdat die helemaal naar limburg moet waar hij iemand kent die het maakt dus das ook veel goedkoper enzo
Citaat:
Mind_Movie schreef op 06-07-2003 @ 16:05:
Mind Movie: Woon je toevallig in Limburg?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:27
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 09-07-2003 @ 03:39:

-knip-
Ik weet dat je er goed mee op moet passen en ik ben ook wel van plan om eerst halve te nemen en 2 uur later zo nodig de rest. en ik weet ook dat je het in vertrouwde omgeving moet doen ( zeker de eerste keer) en met erg bekende mesne (me best vriend en me broer) en waarschijnlijk bij mij of bij hem thuis als onze ouders weg zijn op vacantie. Dus dat zit wel snor.
Oud 09-07-2003, 17:29
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 07-07-2003 @ 17:58:
nee dat is geen bullshit, het was wel maar 5x extract, volgende keer maar een sterkere proberen.
Hij bedoelt dat het bullshit is dat je niet gevoelig bent voor tripstoffen. Maar dat je niet gevoelig bent voor salvia is best mogelijk, dat zegt hij ook. Anyway, het was dus wel bullshit.
Oud 09-07-2003, 19:05
mind
mind is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 09-07-2003 @ 18:27:
Ik weet dat je er goed mee op moet passen en ik ben ook wel van plan om eerst halve te nemen en 2 uur later zo nodig de rest.
re-doseren heeft meestal geen zin.
Oud 09-07-2003, 19:52
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 09-07-2003 @ 18:29:
Hij bedoelt dat het bullshit is dat je niet gevoelig bent voor tripstoffen. Maar dat je niet gevoelig bent voor salvia is best mogelijk, dat zegt hij ook. Anyway, het was dus wel bullshit.
ik lees nu net weer wat ik eerder gepost had en ja daar staat het idd wel erg goed. ik weet wel dat ik niet niet gevoelig voor tripmiddelen ben, ik wou volgens mij vermelden dat ik blijkbaar goed tegen de tripmiddelen die ik gehad heb kon, maar ik heb wel vaker dat ik het ene wil schrijven en het andere uiteindelijk op schrijf zonder dat ik het merk.
Oud 09-07-2003, 20:28
mind
mind is offline
zeg maar even sorry...
Oud 10-07-2003, 12:47
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 09-07-2003 @ 18:27:
Ik weet dat je er goed mee op moet passen en ik ben ook wel van plan om eerst halve te nemen en 2 uur later zo nodig de rest. en ik weet ook dat je het in vertrouwde omgeving moet doen ( zeker de eerste keer) en met erg bekende mesne (me best vriend en me broer) en waarschijnlijk bij mij of bij hem thuis als onze ouders weg zijn op vacantie. Dus dat zit wel snor.

Dan wens ik je veel plezier jongen, maar kijk uit voor de groene mannetjes die hyperactief door de kamer stuiteren he!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten