Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 14:46
aap777
aap777 is offline
hoe kan ik in nero een rewritable cd schoonmaken zodat ik er weer nieuwe data op kan branden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 15:01
Birdy 85
Birdy 85 is offline
je kan er gewoon overheen brande..dan zegt ie als waarschuwing dat ie al beschreven is maar dan moty je gewoon doorgaan
succes verder
laterz
Oud 09-07-2003, 16:06
Enlightenment
Enlightenment is offline
Of op knopje Erase CDRW klikken. Bij gewone Nero heet het anders (staat in menu), maar je kan veel beter Nero Express gebruiken.
Oud 09-07-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-07-2003 @ 17:06:
Of op knopje Erase CDRW klikken. Bij gewone Nero heet het anders (staat in menu), maar je kan veel beter Nero Express gebruiken.
Wat is dat toch met jouw obsessie voor Nero Express?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:57
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 09-07-2003 @ 19:02:
Wat is dat toch met jouw obsessie voor Nero Express?
Omdat het is zoals een brandprogramma moet zijn. Een goede mix tussen wizard (snel zeggen wat voor type cd je wilt maken, en een krachtige doch simpele layout waarmee je makkelijk bestanden kan slepen.

Dit is een prog wat iedereen kan leren, in tegen stelling tot andere brandprogramma's die vaak heel complex en onoverzichtelijk zijn.

Je kunt niet álles met Nero Express, maar eigenlijk alles wat ik zoal doe, kan met Express. Ik vind de interface heel fijn, en kan het anderen ook alleen maar aanraden.

Ik kan me ook eigenlijk geen reden om voorstellen om géén Nero Express te gebruiken.

Hooguit dat je eraan gewend bent, of hecht aan bepaalde dingen die Nero wel kan en Nero Express niet.
Oud 10-07-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 09-07-2003 @ 21:57:
*snip*
Maar ik snap serieus niet dat 't nog simpeler moet kunnen dan de "normale" Nero

Trouwens, ben wel benieuwd naar Nero 6. Denk wel dat ook dŕt weer een legale licentie gaat worden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 00:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou je bent toch wel met me eens dat Nero Express simpeler is dan Nero, met allemaal menu's en knopjes etc.

Nero express kun je maar uit 5 dingen kiezen in het begin. Heel erg straight to the point. Achja, personal preference? Iig wel handig voor beginners, en ook gewone users zoals ik vinden het handig makkelijk em snel prog.

Nero 6 was ik niet zo kapot van, althans van de screenshot. Zoveel nieuwe dingen zag ik niet. Nieuwe compilatie maken tijdens branden start ik wel een 2e instance van Nero Express op. Dat zijn geen wereldschokkende nieuwe features.
Oud 11-07-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 11-07-2003 @ 01:47:
Nou je bent toch wel met me eens dat Nero Express simpeler is dan Nero, met allemaal menu's en knopjes etc.

Nero express kun je maar uit 5 dingen kiezen in het begin. Heel erg straight to the point. Achja, personal preference? Iig wel handig voor beginners, en ook gewone users zoals ik vinden het handig makkelijk em snel prog.

Nero 6 was ik niet zo kapot van, althans van de screenshot. Zoveel nieuwe dingen zag ik niet. Nieuwe compilatie maken tijdens branden start ik wel een 2e instance van Nero Express op. Dat zijn geen wereldschokkende nieuwe features.
Maar.. Nero is helemaal niet moeilijk! En ik wil uit veel dingen kunnen kiezen! Ik wil fijn zčlf bepalen welk ISO characterset ik gebruik! Ik wil expert settings! Full control! Enzo.. Dus. Maar 't schijnt dat Nero Express in Nero 6 geintegreerd zit als wizard. Dus misschien dat ik er ooit wel eens naar kijk.

Aan screenshots heb ik trouwens een broertje dood. ik wil software zelf fijn proberen voor ik mijn gal er over ga spuien.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:13
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nero Express wordt ( niet voor niets ) bijgeleverd tegenwoordig.

Probeer het eens zou ik zeggen, best veel opties. Alleen voor sómmige dingen heb je de net iets krachtigere Nero omgeving nodig, maar voor 98% (wat ik doe iig) niet. Je kunt zo switchen tussen Nero en Nero Express. Ligt aan je preference wat je by default opstart.
Reageren

Regels voor berichten