Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 16:55
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 02-07-2003 @ 10:55:
droogshampoo.

en je moet ze de 1e 3 maanden ook niet nat maken. paar drupjes ok, maar niet in een regenbui ofzo. pluist alles weer
eruit.
woeps heb ik wel gedaan
Oud 02-07-2003, 16:58
regardless
regardless is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 02-07-2003 @ 10:55:
droogshampoo.

en je moet ze de 1e 3 maanden ook niet nat maken. paar drupjes ok, maar niet in een regenbui ofzo. pluist alles weer eruit.
en die droogshampoo kan ik nu al wel gebruiken?
Thanx
Oud 08-07-2003, 11:15
Verwijderd
Ik heb al heel snel vet haar van mezelf, en daar gebruik ik als ik even geen tijd heb om mn haar te wassen ook wel eens droogshampoo voor.. maar ik dacht altijd dat je dat er eigenlijk ook weer de volgende dag uit moest wassen.. en zie je dan niet allemaal het wit van die spray op je hoofd, want je kan het dr toch niet goed inwrijven met dreads?

Heb je met vet haar eerder last van dat het niet zo lekker gaat luisteren? En is het vooral dat je het zelf ruikt, of hebben mensen die naast je zitten er ook last van?
Oud 08-07-2003, 11:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-07-2003 @ 12:15:
Ik heb al heel snel vet haar van mezelf, en daar gebruik ik als ik even geen tijd heb om mn haar te wassen ook wel eens droogshampoo voor.. maar ik dacht altijd dat je dat er eigenlijk ook weer de volgende dag uit moest wassen.. en zie je dan niet allemaal het wit van die spray op je hoofd, want je kan het dr toch niet goed inwrijven met dreads?

Heb je met vet haar eerder last van dat het niet zo lekker gaat luisteren? En is het vooral dat je het zelf ruikt, of hebben mensen die naast je zitten er ook last van?

Je hoeft het niet uit te wassen, zorg wel idd dat er geen witte poeder meekomt want dat krijg je er anders niet meer uit.

En vet haar luisteren

En dat je dreads *stinken* ach ze kunnen muf ruiken, maar ik heb nog nooit iemand over mij horen klagen ( meebie durven ze niet ) Gewoon haar los en lekker laten uitwaaien.
Oud 08-07-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 08-07-2003 @ 12:58:
Je hoeft het niet uit te wassen, zorg wel idd dat er geen witte poeder meekomt want dat krijg je er anders niet meer uit.

En vet haar luisteren

En dat je dreads *stinken* ach ze kunnen muf ruiken, maar ik heb nog nooit iemand over mij horen klagen ( meebie durven ze niet ) Gewoon haar los en lekker laten uitwaaien.
En met luisteren bedoelde ik ruiken.. raar typfoutje

En zijn er dingen die je vanaf het begin dat je dreads hebt kunt doen om te voorkomen dat ze bovenaan helemaal dun worden ofzo? Of er andere dingen mee gebeuren die eigenlijk niet horen?
Oud 08-07-2003, 15:58
the exploding boy
Citaat:
Pebbles schreef op 08-07-2003 @ 16:18:

En zijn er dingen die je vanaf het begin dat je dreads hebt kunt doen om te voorkomen dat ze bovenaan helemaal dun worden ofzo? Of er andere dingen mee gebeuren die eigenlijk niet horen?
over je hoofdhuid draaien totdat het in de knoop gaat zitten, dan zorg je ervoor dat de uitgroei niet dunner wordt dan je dreads. desnoods daarna elastiekje eromheen, maar zeker niet te strak.
Oud 08-07-2003, 16:12
regardless
regardless is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-07-2003 @ 16:18:

nou mijn dreads stinken (nog) niet..
maar mijn wax (murrays) ruikt ook wel erg lekker
dus... maar ag ik dagt misgien ruikt het wel wat lekkerder met droogshampoo
maar ook omdat ik veel last hep van huidschilfers of roos.. volgens mij huidschilfers.. meer dan dat ik anders had maar dat komt omdat ik niet kan wassen.
hebben meer mensen last van huidschilfers?
Oud 08-07-2003, 16:35
the exploding boy
Citaat:
regardless schreef op 08-07-2003 @ 17:12:
nou mijn dreads stinken (nog) niet..
maar mijn wax (murrays) ruikt ook wel erg lekker
dus... maar ag ik dagt misgien ruikt het wel wat lekkerder met droogshampoo
maar ook omdat ik veel last hep van huidschilfers of roos.. volgens mij huidschilfers.. meer dan dat ik anders had maar dat komt omdat ik niet kan wassen.
hebben meer mensen last van huidschilfers?
ik persoonlijk nooit, maar je moet ook gewoon geen murrays nemen, maar niks, of wax zonder petroleum.
Oud 08-07-2003, 16:36
Verwijderd
misschien gaat iedereen nu boze reacties geven, maar persoonlijk vind ik dreads nogal vies en onhygienisch er gaan allemaal luizen in leven enz. ik snap niet wat jullie er allemaal in zien...
Oud 08-07-2003, 16:37
Qamra
Qamra is offline
Luizen houden van schoon en gewassen haar.. Dus...
Oud 08-07-2003, 16:40
snOOdleF
snOOdleF is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-07-2003 @ 17:37:
Luizen houden van schoon en gewassen haar.. Dus...

precies. ''vies en ongewassen haar'' wordt altijd geassocieerd met luizen (etc.)

tenminste, door de onnozelen dan.
Oud 08-07-2003, 18:01
regardless
regardless is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 08-07-2003 @ 17:35:
ik persoonlijk nooit, maar je moet ook gewoon geen murrays nemen, maar niks, of wax zonder petroleum.
huh maar iedereen zegt dat ik het eerste half jaar wel moet waxen..
maar wat is het versgil dan tussen murrays en wax zonder petroleum?
Oud 08-07-2003, 18:27
the exploding boy
Citaat:
beesje schreef op 08-07-2003 @ 17:36:
misschien gaat iedereen nu boze reacties geven, maar persoonlijk vind ik dreads nogal vies en onhygienisch er gaan allemaal luizen in leven enz. ik snap niet wat jullie er allemaal in zien...
ik ken niemand met luizen in zn dreads. bovendien was ik mijn dreads gewoon, dus niks vies aan.

en aan regardless; wax met petroleum zorgt ervoor dat je haar niet vervilt (iig een stuk minder snel) oftewel dat het niet vast gaat zitten. Bovendien kun je dan na een paar maanden je dreads uitwringen van de wax want dat blijft er allemaal inzitten en het trekt bovendien erg veel stof aan. niks is beter, gewoon veel draaien .
Oud 08-07-2003, 18:52
regardless
regardless is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 08-07-2003 @ 19:27:
ik ken niemand met luizen in zn dreads. bovendien was ik mijn dreads gewoon, dus niks vies aan.

en aan regardless; wax met petroleum zorgt ervoor dat je haar niet vervilt (iig een stuk minder snel) oftewel dat het niet vast gaat zitten. Bovendien kun je dan na een paar maanden je dreads uitwringen van de wax want dat blijft er allemaal inzitten en het trekt bovendien erg veel stof aan. niks is beter, gewoon veel draaien .
owke thanx, hep wel net nieuw potje gekogt haha maar die laat ik dan wel lekker staan.
ik hep ze nu net een maand.
Zie er nu al naar uit dat ik ze kan wassen haha
Oud 08-07-2003, 19:45
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn dreads zijn heel pluizig ed, ik denk er over ze er uit te halen en dan weer overnieuw te laten zetten. maar ik heb wel erg dun haar.. is het dan wel verstandig? ik dacht namelijk zelf van niet, omdat mijn haar dan misschien echt té breekbaar is om overnieuw te touperen. maar worden je dreads 'voller' naarmate ze meer vervilten, of worden ze alleen maar dunner enzo?
Oud 08-07-2003, 21:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
weezzz schreef op 08-07-2003 @ 20:45:
mijn dreads zijn heel pluizig ed, ik denk er over ze er uit te halen en dan weer overnieuw te laten zetten. maar ik heb wel erg dun haar.. is het dan wel verstandig? ik dacht namelijk zelf van niet, omdat mijn haar dan misschien echt té breekbaar is om overnieuw te touperen. maar worden je dreads 'voller' naarmate ze meer vervilten, of worden ze alleen maar dunner enzo?
je hebt je dreads nu nog niet zo lang toch? dan kan je ze makkelijk uitkammen, maar het zal er wel beschadigt uitkomen en toch wel iets uitgedunt.
Dreads gaan meer strakstrekken naarmate ze vervilten, en dan trekt ook dat pluis weg.
Oud 08-07-2003, 21:34
the exploding boy
Citaat:
weezzz schreef op 08-07-2003 @ 20:45:
Fout die veel mensen maken met dreads is ze te snel uitkammen omdat het pluist. Met veel draaien en geduld kom je een stuk sneller. Doe ten 1e voor je gaat slapen al je dreads draaien en dan in een staart/knot, zo strak mogelijk en dat iedere nacht. Dat helpt al echt het grootste deel.
Verder zorgen dat jebij je uitgroei je dreads over je hoofdhuid rondjes draait zo lang mogelijk, dan gaat dat ook in de knoop en dan kun je er desnoods elastiekje omheen doen .
Hoe langer je dreads worden , hoe dikker ze meestal ook worden omdat ze in het begin meestal aan de onderkant nog heel dun zijn, maar als ze langer worden kun je het onderste eraf knippen.
Ik zou ze dus als ik jou was niet uitkammen, het kan wel, maar pluizen is altijd in de begin zo.
Oud 09-07-2003, 20:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oke, dankjewel, ik moest even overtuigd worden
en 's nachts slaap ik idd al zo, ook nog met panty
tnx!

nieuw vraagje, weet iemand in Utrecht (mooie!) nepdreads te koop?
Oud 10-07-2003, 16:13
Fog
Fog is offline
ik krijg ook dreads over 2 weken

ik weet alleen nog niet of ik van nep haar of mn eigen haar wil..

ik ben bang dat t zo superlsecht voor je haar is als je t van je eigen haar doet
Oud 11-07-2003, 00:26
Verwijderd
Ik wil ook dreads maar ik heb nog een paar vraagjes;

1. waarvoor dienen die rollers? als je geen krullen wil in je dreads kun je dan ook gewoon zonder rollers doen? En zonee, hoelang duurt het ongeveer voor de krullen uit je dreads zijn

2. ik heb best wel last van een 'schilferige' hoofdhuid, is het dan slim om dreads te nemen want ik heb geen zin in vieze bahdreads met allemaal witte puntjes of iets in die richting

3. als je je dreads nog niet mag wassen, maar ze stinken wel erg..zou je dan geen fybreze (ofzo?) kunnen gebruiken of is dat een heel onslim idee/
Oud 11-07-2003, 00:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
WanderingStar schreef op 11-07-2003 @ 01:26:
Ik wil ook dreads maar ik heb nog een paar vraagjes;

1. waarvoor dienen die rollers? als je geen krullen wil in je dreads kun je dan ook gewoon zonder rollers doen? En zonee, hoelang duurt het ongeveer voor de krullen uit je dreads zijn

2. ik heb best wel last van een 'schilferige' hoofdhuid, is het dan slim om dreads te nemen want ik heb geen zin in vieze bahdreads met allemaal witte puntjes of iets in die richting

3. als je je dreads nog niet mag wassen, maar ze stinken wel erg..zou je dan geen fybreze (ofzo?) kunnen gebruiken of is dat een heel onslim idee/

1 van die rollers krijg je geen krullen, die zorgen ervoor dat je dreads dreads worden en strak worden,en geen opgeklitte getoupeerde hoopjes worden
2 je kan je hoofdhuid gewoon verzorgen met scalp verzorgings spul werkt tegen schilvertjes
3 febreze ofzoiets is voor textiel lijkt me dan ook geen goed idee maar op zich zou het wel kunnen, maar je kan dan net zogoed dreadsspray gebruiken
Oud 11-07-2003, 07:52
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
McLaren schreef op 13-02-2003 @ 23:47:
ik vond er eigenlijk niks aan :/
ik wel.. en de opmerking van diegende die zei dat het Gay(ig) was slaat ook nergens op... gaap...
Oud 11-07-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef op 11-07-2003 @ 01:41:
1 van die rollers krijg je geen krullen, die zorgen ervoor dat je dreads dreads worden en strak worden,en geen opgeklitte getoupeerde hoopjes worden
2 je kan je hoofdhuid gewoon verzorgen met scalp verzorgings spul werkt tegen schilvertjes
3 febreze ofzoiets is voor textiel lijkt me dan ook geen goed idee maar op zich zou het wel kunnen, maar je kan dan net zogoed dreadsspray gebruiken

Maar die dreads van Muckymouse..die krullen wel heel erg, zoiets wil ik niet, ik wil gewoon stijle dreads (no effens hoor)
Oud 11-07-2003, 18:18
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 11-07-2003 @ 01:41:
febreze ofzoiets is voor textiel lijkt me dan ook geen goed idee maar op zich zou het wel kunnen, maar je kan dan net zogoed dreadsspray gebruiken
Waar is dreadsspray te koop?
Oud 11-07-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
WanderingStar schreef op 11-07-2003 @ 19:00:
Maar die dreads van Muckymouse..die krullen wel heel erg, zoiets wil ik niet, ik wil gewoon stijle dreads (no effens hoor)

dat is na een maandje of 2 helemaal stijl hoor, maar das alleen alsje het heel strak en op een bepaald emanier indraait
Oud 11-07-2003, 20:11
Frederick-Jean
Frederick-Jean is offline
wat een zwervers zeg. Sorry hoor, maar ik vind dat lange ongewassen haar werkelijk geen gezicht.
Oud 11-07-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Frederick-Jean schreef op 11-07-2003 @ 21:11:
wat een zwervers zeg. Sorry hoor, maar ik vind dat lange ongewassen haar werkelijk geen gezicht.
O.
Oud 11-07-2003, 20:57
Frederick-Jean
Frederick-Jean is offline
Pardon? Probeer je mij het alfabet te leren, dame?
Oud 11-07-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Frederick-Jean schreef op 11-07-2003 @ 21:57:
Pardon? Probeer je mij het alfabet te leren, dame?
als je het niet kan wil ik je het wel leren

ff ontopic:

zijn dr al mensen die gezwommen hebben met hun dreads in chloorwater???
mijne kunnen namelijk wel tegen zeewater maar niet tegen zwembadwater
Oud 11-07-2003, 21:14
Dory
Dory is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 11-07-2003 @ 22:12:
als je het niet kan wil ik je het wel leren

ff ontopic:

zijn dr al mensen die gezwommen hebben met hun dreads in chloorwater???
mijne kunnen namelijk wel tegen zeewater maar niet tegen zwembadwater
Nou, bedankt. Vriendelijk van je.

Regels voor berichten