Uhm..dat zijn er best veel...Wel met maar een persoon, een van mijn beste vrienden..
Ik had nog nooit gezoend en we waren alleen bij mij thuis..
Ik moest strijken

en hij zat te leren... nou ja op een gegeven moment zegt hij: Ik vind het wel weer es knuffeltijd.. Nou ja ik kruip heerlijk tegen hem aan en geen hem gewoon een kus, zoals zo vaak... Maar hij begon te zoenen...(wat ik niet erg vond

) Nou ja hij wou het mij leren...Zodat hij later tegen mijn man kon zeggen dat hij mij had leren zoenen

... Nou ja die was dus speciaal en lag echt in een deuk toen hij ook nog vroeg: En is het bevallen??
De tweede was eigenlijk toen ik hem een brief had gegeven na valetijnsdag (het was zo dat ik van mijn beste vrienden, hij dus ook, een roos had gehad...Ze zijn namelijk ook hele goeie vrienden...) maar daar had ik een brief voor geschreven...En toen zoende we maar weer es..Terwijl zijn moeder beneden was hebben we heel goed gepraat en gelachen (hij zei nog...*heel lief, smelt nog steeds* hoeveel sterren zie jij? ikke zei een en hij zei ook een..We vonden elkaar sterren

)
En nog een...Uhm we waren bij hem...Superdag gewoon...Knuffelig en toen zette hij muziek op en toen hebben we zo geweldig gezoend...Tja zijn er best veel, maarja..Een speciale zoen hoort bij een speciale jongen...