Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 00:27
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
is dit beetje leuk of is het alleen maar commercieel wat er gedraaid wordt?

><><><H4L><><><
Oud 05-07-2003, 00:38
geblaat
geblaat is offline
Zou het morgen niet missen:
Deaz D
Deepack
Luna
Pila
Super Marco May
Technoboy

Maar ben er tot nu toe niet geweest.
Oud 05-07-2003, 00:57
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
aardige line-up voor een gratis feest !
Oud 05-07-2003, 11:45
pinhead
pinhead is offline
dat feest is verplaatst naar hemk48e
Oud 05-07-2003, 12:55
geblaat
geblaat is offline
Great job Q-dance! Daar moet je dus wel entree betalen zeker?
Oud 05-07-2003, 15:25
pinhead
pinhead is offline
nee
Oud 05-07-2003, 15:48
Verwijderd
ik was 2 weken geleden ofzo daar geweest, maar toen was 'back to the 90's' feest. Helaas geen technoboy
Oud 06-07-2003, 04:41
rsieswerda
rsieswerda is offline
nou, kben geweest en t was egt zowaar supergaaf, en dat voor nix... was goeie line-up, stevig gedraaid, en was dus wel superzzz, zeker dat ik nu vaker Q-dance ga bezoeken
Oud 06-07-2003, 11:32
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
ben er 2 keer geweest... het is ,
zal er zeker weer langs gaan
Oud 06-07-2003, 15:45
Cheops
Cheops is offline
Q-Beach, dat is toch die cokesnuifxtc-tent??
Oud 06-07-2003, 18:20
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
Cheops schreef op 06-07-2003 @ 16:45:
Q-Beach, dat is toch die cokesnuifxtc-tent??
en als je dat niet doet kom je dr niet in zeker?? sorry, maar kheb gewoon zin om lekker te dansen en als dat volgens sommige simpele zielen niet kan, naja dan niet, btje triest
Oud 06-07-2003, 18:47
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik kom met lekker weer wel eens bij Q-beach. Maar ik vind het er sfeerloos te klein, te warm, en elke week hetzelfde. Nou heb ik dat idee al erg snel bij hardstyle dat het elke keer hetzelfde is, maar op Q-beach is dat wel heel erg duidelijk te merken.
Oud 07-07-2003, 17:42
replaygirly17
replaygirly17 is offline
wil je naar een goeie. leuke vette strandtent in bloemendaal aan zee? ga naar woodstock!!! betere muziek, chille mensen, kan er lekker dansen. of ga ff langs republiek.
echt waar geloof mij ik ben er bijna elke dag
Oud 07-07-2003, 18:18
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 07-07-2003 @ 18:42:
wil je naar een goeie. leuke vette strandtent in bloemendaal aan zee? ga naar woodstock!!! betere muziek, chille mensen, kan er lekker dansen. of ga ff langs republiek.
maar draaien ze daar ook hardhouse hardcore enzo, want zit nou niet echt op R&B te wachten enzo

H4L
Oud 07-07-2003, 18:20
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 07-07-2003 @ 18:42:
owww... ben jij dat

maar idd woodstock is ergg lekker, beetje loungen op die bankjes daar met een drankje lovely!!!
Oud 07-07-2003, 23:00
coecie
coecie is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 07-07-2003 @ 19:20:
owww... ben jij dat

maar idd woodstock is ergg lekker, beetje loungen op die bankjes daar met een drankje lovely!!!
woodstock en republiek zijn het leukst
ik ben een keer door qbeach heengelopen
ach... je wordt er wel bijna toe gedwongen als je naar woodstock gaat

maargoed, de tent zelf is nog niet een zo extreem erg... een beetje cheap dat wel, de muziek, is zo door de weeks ook niet onwijs vervelend, gewoon de alledaagse strandmuziek, niet perse die hardhouse... maar de mènsen die er rondlopen... OH! da's echt te erg...

vreselijk, bloemendaal verloedert
Oud 08-07-2003, 14:20
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
coecie schreef op 08-07-2003 @ 00:00:
woodstock en republiek zijn het leukst
ik ben een keer door qbeach heengelopen
ach... je wordt er wel bijna toe gedwongen als je naar woodstock gaat

maargoed, de tent zelf is nog niet een zo extreem erg... een beetje cheap dat wel, de muziek, is zo door de weeks ook niet onwijs vervelend, gewoon de alledaagse strandmuziek, niet perse die hardhouse... maar de mènsen die er rondlopen... OH! da's echt te erg...

vreselijk, bloemendaal verloedert
Mensen die in Bloemendaal rondlopen zijn over het algemeen vervelend. Allemaal patsers met glimmende lichamen en kunstmatig gebruind die daar dan met hun al even hippe mokkeltje gaan liggen bij die strandtenten alleen maar om te laten zien dat zij dat kunnen betalen. Het ligt niet eens lekker en er hangt een concurrentie sfeer van heb ik jou daar. Beste voorbeeld: Bloomingdale en de Republiek . Bij woodstock, q-beach heb je het ook maar wel in iets mindere mate.
Oud 08-07-2003, 15:40
pinhead
pinhead is offline
zien en gezien worden...
Oud 08-07-2003, 15:55
coecie
coecie is offline
Citaat:
duyvel schreef op 08-07-2003 @ 15:20:
Mensen die in Bloemendaal rondlopen zijn over het algemeen vervelend. Allemaal patsers met glimmende lichamen en kunstmatig gebruind die daar dan met hun al even hippe mokkeltje gaan liggen bij die strandtenten alleen maar om te laten zien dat zij dat kunnen betalen. Het ligt niet eens lekker en er hangt een concurrentie sfeer van heb ik jou daar. Beste voorbeeld: Bloomingdale en de Republiek . Bij woodstock, q-beach heb je het ook maar wel in iets mindere mate.
ik ben het eens dat bloomingdales een schijttent is, maar de republiek is heel goed te doen
absoluut het lekkerste eten en de mensen die er liggen.. ach, dat is iets van de afgelopen 2 jaar, toen de republiek net open was zaten we d'r altijd met een vast kliekje en heel gezellig, toen mocht je er ook nog slapen en hadden ze van die rolgordijntjes bij de thaise huisjes...

d'r hangt in de republiek een gemoedelijke sfeer, ouders met kinderen en jonge mensen zitten door elkaar heen. en wat nou het ligt niet eens lekker? de bedden van de republiek zijn zeker de beste die er zijn te vinden in heel bloemendaal... beetje jammer dat ze met de drukte altijd bezet zijn.
sinds in de panorama en libelle gestaan heeft dat bloemendaal een hotspot is, wordt het alsmaar drukker en dat is echt naar

q beach en bloomingdales zijn van na de hype, en daarom boycot ik ze, bovendien vind ik harhouse en hardstyle (voor qbeach) niet een muzieksoort die je op het strand zou moeten horen, en als ze dan met hun publiek en hun advertenties op posters door heel nederland ineens een zogezegd 'fout' publiek naar het strand trekken, dan is dat allemaal heel jammer, en verpesten ze het voor de rest
Oud 08-07-2003, 16:09
pinhead
pinhead is offline
ach q-beach is alweer gestopt met hardstyle omdat er teveel ghb-gebruikers zijn afgevoerd + n aantal knokpartijen & ze zodoende eerst die probleempjes willen oplossen. nu dus ff rustige style wat n ander publiek trekt
Oud 09-07-2003, 01:15
coecie
coecie is offline
Citaat:
pinhead schreef op 08-07-2003 @ 17:09:
ach q-beach is alweer gestopt met hardstyle omdat er teveel ghb-gebruikers zijn afgevoerd + n aantal knokpartijen & ze zodoende eerst die probleempjes willen oplossen. nu dus ff rustige style wat n ander publiek trekt
ik was vergeten te zgegen
dat ik q dance ook uberhaupt sowieso boycot

... ik haat die organistatie
Oud 10-07-2003, 20:31
Firefly182
Firefly182 is offline
heel fijn voor je... Ik vind het eigenlijk wel leuk, Q-beach. En bij Bloomingdale lig ik toch wel erg goed. En daar ben ik echt geen hip mokkeltje voor en mijn vriend is geen patser met glimmend lichaam. Ik denk dat je die zin even moet verbeteren.

Maar ja, als je het er nix vind, moet je er ook niet heen gaan.
Oud 11-07-2003, 16:58
Verwijderd
Bloomingdale, damn hé... van verre afstand zag ik al dat het fout was... en Q-dance daar heb ik laatst iets over gelezen... nou, dat is al helemaal verkeerd... ik ben een paar weken terug naar de republiek geweest... en dat vond ik erg oké... veel hippe en knappe mensen met grote zonnebrillen
Oud 12-07-2003, 07:03
Marshall
Marshall is offline
is er met beachbop ook nog iets in de republiek te doen eigenlijk?? ...

& t weekend van 11-12 juli
Oud 12-07-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 12-07-2003 @ 08:03:
is er met beachbop ook nog iets in de republiek te doen eigenlijk?? ...

& t weekend van 11-12 juli
ik ben morgen op bloemendaal misschien kunnen we een mini-meet doen
Advertentie
Oud 12-07-2003, 19:03
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-07-2003 @ 19:34:
ik ben morgen op bloemendaal misschien kunnen we een mini-meet doen
ben best into mini-meets maar heb al een date gecancelled voor morgen omdat ik een beetje geen vervoer kan regelen... ..ga maar gewoon naar beachbop
Oud 01-08-2003, 02:06
roman
roman is offline
fuck tent, das alles wat ik er over te zeggen heb woodstock rulez
Oud 01-08-2003, 21:09
Li
Li is offline
Q-beach kom ik eigenlijk nooit, maar veel slechte verhalen over gehoord. Bloomingdale vind ik altijd leuk (en lekker eten), Republiek is ook goed te doen en De kust natuurlijk
Oud 03-08-2003, 16:18
Firefly182
Firefly182 is offline
verhalen over drugsgebruik? Tja, tis toch een soort mensen die erop af komen. Maar dat hebben ze even geprobeert te veranderen. Toen na dat GHB-incident draaiden ze een tijdje alleen nog een rustig cdtje. "zijn we daarvoor gekomen?!"

Regels voor berichten