Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wie vind jij de meest gehate speler dan vanuit jou ogen? Want daar doelt de topicstarter op namelijk. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Inzaghi (niet alleen door het zorgen voor uitschakeling, maar komt over als een arrogante klojo) Rivaldo (denkt dat 'ie alles is en maakte toch wel de ergste schwalbe die ik in tijden gezien heb, niet dat dat er veel zijn..) niet om de persoon specifiek maar.. van Hooijdonk (iedereen prijst 'm enorm, magnifieke vrije trappen kan die nemen, maar meer dan schieten kan die niet echt in 't veld) Beckham (voortreffelijke speler maar laat zich de laatste tijd als symbool voor de geile Japanse tieners gebruiken en gaat zelfs door 't land om promotie..pfff...ik snap Ferguson grotendeels wel)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Tja, ik vind Van Hooijdonk eigenlijk zeer irritant, maar hij is niet de enige. Af en toe heb ook ik de neiging de TV door te rammen als meneer Kezman met z'n vingertjes naar z'n naam wijst. Bah! Wat een joker! Verder vind ik Materazzi ook zwaar irritant. Hij moet in het circus werken, de clown!
Nog lijstje: - Cassano - v. Bommel - Jeremies
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lurling a.k.a. treurling of lorling!!!! dat is een klein matenaaiertje die tegenstanders kaarten aansmeert, en speelt voor de verkeerde club, en heeft zo'n rotkop als Oliver Kahn dat je meteen hoopt dat hij ter plekke neervalt en krepeert. Nog een aanmelding is jens jeremies. K denk dat bij hem een verklaring overbodig is.
|
![]() |
||||
Citaat:
Net als knaapjes uit mijn klas (ik was enigste Ajacied, de rest Vitesse) Quotes: Citaat:
Citaat:
![]()
|
Toen jij in groep7 zat was v/d Vaart nog een jeugdspeler dus lijkt me sterk als je toendertijd klasgenoten al liedjes over hem hadden
![]() Je kan het het gewoon niet hebben. En ben je gloryhunter of ben je ook wel eens in die UFO?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar wat is er mis met Seedorf??!? dat is volgens mij zelfs een van de meest sympathieke voetballers die dr bestaan.. beter dan zo'n rat als edgar davids of david beckham iig...
||
Citaat:
Onder Sympathiek zie ik toch wat anders... Oud Collegas tot op het bot afkrakken als je er toch niets meer mee te maken heb... dat noem ik niet sympathiek...
||
Citaat:
En de meest gehate voetballers zijn de meest geliefde voetballers bij hun eigen club. Zoiemand als Kezman is alleen maar gehaat omdat hij (bijna) in ieder stadion tot scoren komt! TYPISCH VOORBEELD VAN JA-LO-ZIE
||
Citaat:
Waarom Theo Lucius, Bruggink en Kahn?! Die gáán er ook altijd voor! Ik heb Kahn nog noooooit zijn poot terug zien trekken, Lucius nog nooooit zien stoppen met jagen, en Bruggink nog noooit zien opgeven! DUS DENK AUB FF NÁ VOORDAT JE IETS ZEGT
||
Citaat:
Kijk dan naar Van der Meijde, die altijd in zn 1tje pijl en boog ging schieten.....
||
Citaat:
Ik mag Kezman niet omdat hij zo verdomd veel kapsones heeft... Ik mag Seedorf niet omdat het woord respect niet kent... Ik mag een andere zooi met spelers niet omdat ze continu schwalbes maken, gele/rode kaarten aan proberen aan te smeren bij tegenstanders enz. van Hooijdonk heb ik nooit iets tegen gehad... Heeft toch veel goals gemaakt met Feye...
|
[QUOTE]knijtert! schreef op 17-07-2003 @ 22:40:
[B]Ik ben het er niet helemaal mee eens... Ik mag Kezman niet omdat hij zo verdomd veel kapsones heeft... Ik mag Seedorf niet omdat het woord respect niet kent... Ik mag een andere zooi met spelers niet omdat ze continu schwalbes maken Kan jij een paar voorbeelden geven van die 'verdomd veel kapsones' die Kezman schijnt te hebbe?! Hij heeft r toch zoveel, dus kan je r best n paar noemen d8 ik zo ik w8.........................
||
Citaat:
Ten 1ste is dat gewoon zijn mening en dus vind ik die laatste zin beetje overdreven. ![]() Ten 2de Kahn mag ik ook niet als je ziet dat hij soms gewoon zijn teamgenoten "slaat" dan vind ik het ook een klootzak idd. En over Lucius en Bruggink heb ik niks te zeggen. Goeie jongens wel denk ik.
||
Citaat:
Die kerel waar ik het niet mee eens was zal best een aardig mannetje zijn. Ik wilde hém ook nie aanvallen, beledigen of wat dan ook. Ik wilde alleen weten waar hij zijn uitspraken op baseerd....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
De meest irritante sporter allertijden Thaksie | 118 | 07-04-2005 11:29 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 |