![]() |
||
Citaat:
Maarre ik heb 1 keer geepileerd en ik doe t niet zo gauw weer.. Shit zeg wat doet dat zeer. Ik scheer wel gewoon wat vaker dan dat ik die pijn ga lijden.
|
Heb wel es van die onharingscreme gebruikt voor m'n oksels... was een ramp ("PAP!!! Dit mag er maar 10 minuten opzitten!!! KOM NU DIE BADKAMER UIT ALS JE LEVEN JE LIEF IS!!!!!!"). Had die van het kruitvat "met milde bloemengeur" (het rook trouwens alsof die bloemen al tien jaar dood waren)
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben scheer-fan sinds kort (sinds ik mijn oksels eraf heb gebrand na 2 jaar ontharingscreme gebruikt te hebben)..
Ach boeie, dan moet je eens in de 2 dagen even een minuutje aan je oksels en 3 minuutjes aan je benen besteden. So what? Opmaken duurt langer hoor.. ![]()
|
Ik heb laatst m'n benen geharst met koude wasstrips van Veet. Niet echt prettig, ik heb een behoorlijk gevoelige huid, dus een dag later waren de rode bultjes die ik meteen kreeg nog steeds te zien. Je bikinilijn moet je er ook niet mee doen, dat ging een beetje bloeden (
![]() Inmiddels heb ik m'n benen maar weer gewoon geschoren, bikinilijn en oksels doe ik met scheerapparaat, ik heb een te gevoelige huid om het met een scheermes te doen. Dan wordt het rood, gaat irriteren. En gewenning was er bij m'n oksels ook niet echt want ik heb ze ongeveer 3 jaar met scheermes geschoren en het bleef rood, geirriteerd en pijnlijk. |
![]() |
|
Ik heb van die veet mouse, volgens mij super chemisch want het brand je haren weg....naja ze zeggen 3 weken glad mooi niet! je haalt geen wortel weg....maar toch het is handig! Het werkt makkelijk en het resultaat is te vergelijken met een scheermesje maar dan zonder wondjes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikhaar moess | 17 | 19-10-2011 20:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Benen ontharen Verwijderd | 17 | 05-07-2010 10:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epileren, harsen, scheren? Geen idee! Alistar | 7 | 31-10-2006 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |