Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat in België weinigen zomaar meedoen zonder voorbereiding. Gewoon oefeningen maken vooral.
http://www.ond.vlaanderen.be/arts-tandarts/ en http://www.ond.vlaanderen.be/hoger_o...n_1/start.html
|
![]() |
De andere link die ik gaf, http://www.ond.vlaanderen.be/arts-tandarts/, naar beneden doorscrollen, bij modelvragen: de vetgedrukte woorden zijn links.
|
![]() |
Heb je er dan nog wat voor gedaan? Ik ben wel benieuwd of je zomaar zonder er iets voor te doen erdoor zou geraken. Ik weet niet of het mijzelf was gelukt.
Maar ik ben er nu wel door (31.2/40). Heb der ook genoeg moeite voor gedaan ![]()
|
Yes, kheb het ook gedaan, en ben geslaagd.
![]() Meisje dat met me meereed is helaas gezakt. ![]() Het was wel pittig, aparte vragen, maar verder wel te doen. Ik heb een 6,8 omgerekend naar Nederlandse begrippen. Ik heb wel een aantal vragen gegokt, omdat ik ze echt niet wist. De meeste Belgen gokken absoluut niet, omdat er een foutcorrectie van 0,1 is. Je hebt echter vier mogelijke antwoorden, drie ervan leveren -0,1 op, en een ervan 1 punt. Dus gokken = kassa. Nu nog ff kijken of Gent beter is dan Antwerpen. Miesss heeft me al een heel stuk op weg geholpen, met Gent, maar in Antwerpen zitten veel nederlanders. We kijken nog ff. En de loting natuurlijk. Maar kwil eigenlijk toch in Belgie studeren...
||
Citaat:
![]()
|
hey, heb op 1 juli ook toelatingsexamen maar ik was niet geslaagd op het wetenschapsgedeelte. Ik wil nu in augustus nog eens proberen.
Hoe hebben diegenen die wel geslaagd zijn het studeren aangepakt?? Hadden jullie speciale brochures, hoe lang hebben jullie gestudeerd,... 'k zou echt graag geneeskunde gaan studeren dus alle hulp is welkom! alvast bedankt en proficiat aan de geslaagden!! |
![]() |
|
![]() |
De links die ik eerder gaf, staan dus in totaal 3 jaargangen op en extra oefeningen. Voor biologie had ik aan de hand van de leerstof (vind je terug in de informatiebrochure ) een samenvatting gemaakt. Voor de andere vakken heb ik gewoon een beetje los overlezen.
Fysica kan je misschien beter ook nog eens de theorie leren, aangezien veel vragen vooral theorie toepassen zijn. Scheikunde had ik naast de oefeningen maken niet zoveel aan gedaan. Bij wiskunde had ik de theorie (van integralen en e-machten en oppervlakten onder krommen enz) grondig bekeken bij het maken van de oefeningen. Ik had wel een paar problemen met oefeningen die niet in de voorbeeldoefeningen voorkwamen, daarbij moest ik veel langer nadenken en wist ik niet altijd het antwoord. Ik denk dat als je toch zoveel tijd hebt, je best gewoon de leerstof leert en oefeningen uit je cursus oplost, zodat je niet voor verassingen komt te staan. Als je problemen hebt met de voorbeeldoefeningen, ik heb ze samen met een paar vriendinnen allemaal opgelost. pm me maar als je met een probleem zit ![]() Veel succes dermee!
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar ik zelf ook mee in de knoop zat waren berekeningen vanm 0.3 * 0.3 enzo.
|
![]() |
Kun je het precieze nummer van de vraag geven?
edit: Ik heb net de reeksen van '96, '97 en 2000 doorbladerd en kan nergens oefeningen van die slag vinden. De oefeningen met logaritmen zijn enkel toepassingen op rekenregels. Dit staat volgens mij niet in het leerplan ook, want met mijn 8uur wiskunde heb ik nooit gezien hoe we logaritmen uit moesten rekenen.
Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 18:38. |
![]() |
|
|