Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben je bezet: ja.. Ik voel me bloody onzeker, alles doet me pijn, ik jank sneller (ik spoor niet helemaal geestelijk.. geloof ik) en aan de andere kant ben ik zo fucking blij met hem, ben onwijs verliefd, hij is lief voor me, grappig.. *zucht*
Ben je een vriend / vriendin kwijt? wel meerderen. Ik was nogal pijnlijk gedumpt en daarna zoende een "goeie vriendin" ook nog eens met hem, vlak nadat ik het bekend gemaakt had.. Ik wilde wat steun van vriendinnen en ze vonden dat ik me aanstelde.. En toen hebben ze de kant van die ene vriendin gekozen.. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? nee.. Ja mijn vriendje nu.. En over het algemeen voel ik me nu goed en lekker verliefd ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder hem voel ik me wat minder. Maarja, ik ben t gewend. Maar nu ie op vakantie is niet bepaald super. Maar hij komt eerder trug dan ik dacht dus ben stapelblij.. ![]() 2. Naja, zoveel.. Maar niet superbelangrijke.. 3. Ja.. gelukkig wel. |
![]() |
||
Citaat:
En Bazzje, je moet je niet zo een zorgen maken. Je bent niet misvormd of raar ofzo. Dat je al een tijd geen vriendin hebt gehad wil nog niet zeggen dat je stommer of minder bent. Je krijgt heus wel een vriendin op den duur; maar je moet ook weer niet te hard zoeken (want die indruk krijg ik wel is van je, dat je vrij snel vastklampt aan meisjes, en dat schrikt ze enorm af) Je bent een toffe peer en je hebt een mooie harde gezonde deofles, bent meelevend en een goeie vent. T'komt echt wel goed hoor! |
![]() |
|
![]() |
Tja, ik mag het dus niet zeggen, anders krijg ik weer te horen dat ik kick op jonge jongens, maar er is heus niks mis met jou Bazz.
Je bent gewoon een leuke knul, de ideale schoonzoon. ( zo goed Marcade?) Leuk koppie, gezonde uitstraling, netjes, open, beschaafd en intelligent. En wat ik in jouw posts lees, is dat je een fatsoenlijk mens bent, geen hufter eerste klas. En jemig, je bent pas zeventien hoor, je kunt je leven lang nog een relatie hebben. Ontopic: ik ben al jaren heel gelukkig en tevreden samen. Natuurlijk zijn er vrienden die komen en gaan, dat is logisch, je groeit soms uit elkaar, maar mijn beste vriendin ken ik al mijn halve leven, en mijn vriend is tevens mijn beste vriend.
|
Ben je bezet: Hoe gaat het ? Hoe voel je je bij of juist zonder hem/haar
Ja, gisteren precies 2 jaar en 9 maanden. Het gaat hartstikke goed, we hebben een hele evenwichtige relatie en we zijn superblij met elkaar. We doen veel leuke dingen, maar kunnen ook nog steeds genieten van het alleen maar bij elkaar zijn. Hij heeft echt alles wat ik in een partner zoek. Ben je single: Vind je het wat? Ik ben dus niet single, maar in de tijd dat ik dat wel was, had ik er absoluut geen problemen mee. Als ik nu single zou raken, zou ik het er een stuk moeilijker mee hebben, omdat je aan zoveel dingen van een relatie gewend raakt in die jaren. Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ja, met mijn vorige vriend heb ik het zelf uitgemaakt, hoewel dat niet minder zeer deed. En het vriendje daarvoor was niet echt heel serieus. Volgens mij hadden we dat een beetje samen uitgemaakt, want hij was vreemdgegaan. En wel de oorzaak van de breuk dus. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ja, mijn vriend en ik delen alles. Dat gaat eigenlijk vanzelf, daar hoef ik niet eens bij na te denken. Ik vertel hem de dingen die me interesseren, of wat er is gebeurd, omdat ik weet dat hij er oprecht interesse in heeft en andersom is dat precies zo. Daarnaast heb ik ook nog twee heel goede vriendinnen bij wie ik alles kwijt kan. En bij een meisje van het forum kan ik inmiddels ook heel veel kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik nou ook last van. Ik voel me echt heel tegenstrijdige dingen tegelijkertijd, maar het positieve overheerst toch wel zo zeer dat ik het het wel waard vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Wat wou je in godsnaam normaliter zeggen dan? Dat Bazz een geile vent is met een lekkere piemel in z'n onderbroek? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee Ben je single: Vind je het wat? tja..ik heb nog nooit een relatie gehad dus ik weet zeg maar niet beter..vaakntieliefdes tel ik niet mee..op den duur zal ik heus wel een lief meisje tegen komen waar ik helemaal hoteldebotel van wordt..maar wat er nu niet is kan nog komen..zo snel word ik nie verliefd Ben je een vriend / vriendin kwijt? neej.. ik mag me best gelukkig prijzen met de vriendengroep die ik heb.. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? ja..ik ben een vrij open persoon..en heb dus ook wel wat open vrienden waar ik alles aan kwijt kan ja ![]() yo bas kijk eens naar mij en ik ben 4,5 jaar ouder...de meisjes komen wel joh ![]() |
![]() |
|
Ben je single: Vind je het wat?
ik ben single ja, en vind het de ene keer beter, de andere keer juist niet. heb het overigens aan mezelf te danken, want ik ben veel te bang om actie te ondernemen enzo, ook als ik al weet dat de gevoelens wederzijds zijn. daarom baal ik d'r dus wel eens van; het had ook anders kunnen zijn. maar goed, d'r zijn ook heel veel tijden dat ik blij ben dat ik single ben. Ben je een vriend / vriendin kwijt? ja, afgezien van het feit dat d'r in het verleden 5 vrienden en vriendinnen van me zijn verhuisd ben ik d'r ook zat kwijt geraakt. ook op dit moment gaat het niet super, want ik heb ruzie met m'n beste vriendin aangezien zij mij (in mijn ogen) op dit moment totaal in de steek laat, terwijl ik d'r nu juist zo hard nodig heb. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? ik ben niet echt een persoon die ALLES aan iedereen vertelt, je moet het d'r bij mij meer uittrekken als vrienden zijnde. Het KAN bij sommigen dus wel, maar ik doe het niet. Toch is d'r wel één iemand aan wie ik (bijna) alles durf te vertellen, maar zoals ik al zei, met diegene heb ik nou ruzie (en ik twijfel of ik voortaan nog wel alles aan haar moet vertellen) ![]()
|
Verwijderd
|
Jup. Ik vind het op zich wel wat ![]() Ik vind het fijn dat ik kan doen en laten wat ik wil, kan flirten met wie ik wil, zoenen met wie ik wil. Ik vind het fijn dat ik niet schoonfamilie hoef te ontmoeten of dagenlang bij iemand rondhangen terwijl ik liever alleen ben. Ik vind het alleen zonde dat ik nu geen wilde sex kan hebben ![]() ![]() Maar ook in je vrienden / vriendinnenkring. Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ja. Twee zelfs. Nou ja, echt kwijt... de ene was in mijn puberperiode mijn beste vriendin, maar we zijn ongelooflijk uit elkaar gegroeid. Ik vind alles waar zij mee bezig is zó saai, zó oninteressant... zij doet haar uiterste best om op te groeien, volwassen te zijn, en ik vind dat zonde van mijn leven. Je bent al zo kort jong en dan ga je ook nog moeite lopen doen om volwassen te zijn voor het je tijd is. Bovendien is haar enige hobby haar vriend, en die vind ik nou net weer niet zo leuk. En de ander... tja, we zijn altijd meer schoolvriendinnen geweest, en uitgaansvriendinnen. Echt samen dingen doen deden we niet. En nu we niet meer bij elkaar in de klas zitten, zelfs niet meer op school, en vrijwel nooit meer samen uitgaan, denk ik niet dat het nog wat wordt. Ik vind het wel jammer, maar blijkbaar niet jammer genoeg om er veel moeite voor te doen. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Als het nodig is, ja. Ik vertel ze misschien niet alles, maar wel vrijwel alles waar ik over wil praten. *wijst naar Qimm en *Burning water*. Ik mag hopen dat het andersom ook zo is... nou zijn we alledrie niet de types die onze diepste geheimen blootgeven, dus.... Met de onzekerheid valt het nog mee de laatste tijd. Ik begin me er een beetje bij neer te leggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik ben bezet. Het gaat heel goed ookal vind ik het ook erg moeilijk. Vanaf dat ik iets met deze jongen kreeg zijn er allerlei dingen van mezelf waar ik weer tegenaanloop. Oude angsten waar ik dacht wel vanaf te zijn en noem maar op. Het voelt daardoor af en toe een beetje als 'volhouden' maar dat heb ik er wel voor over. Ik ben tegelijkertijd heel erg blij en gelukkig met hem, het voegt allemaal zeker wat toe. Het is gewoon fijn van iemand te houden en iemand te hebben die van jou houdt, ookal vind ik het tegelijkertijd erg moeilijk. Ik ben wel ook erg blij met alle dingen die ik weer ontdek, bepaalde dingen zitten me dus nog meer dwars dan ik voorheen dacht, daar kan ik nu weer iets mee. Ik kan er allemaal alleen maar door groeien, en groeien doe ik graag ![]() Ben je een vriend / vriendin kwijt? Hmm, niet écht. Er zijn wel vriendschappen verwaterd, maar dat is gewoon zo gelopen. Er zijn in de afgelopen tijd geen mensen geweest die me hebben laten vallen of iets dergelijks, dus niemand is plotsklaps weg. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ja.. ik doe het alleen niet ![]() Ik voel me verder soms onzeker, soms eenzaam enzovoorts, maar daar heeft iedereen wel eens last van denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe moet ik dat nou weten! En ik heb net vanmorgen nog de ODOL van de buurman mogen bewonderen, dus ik heb voorlopig wel weer gegeten en gedronken. Jezes, en dat op mijn nuchtere maag. Ik wist echt niet waar ik kijken moest! ( heel verhaal, maar het had iets te maken met een weggelopen kat)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Too much info ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe voel jij je op het liefdesplateau? vrij goed, misschien iets te onzeker, en iets te langzaam, maar goed, liefde is leuk
![]() Ben je bezet: Hoe gaat het ? Hoe voel je je bij of juist zonder hem/haar? Ja, ik ben bezet, en het gaat hartstikke goed, behalve als hij iets zegt dat ik meteen mega-negatief opvat, maar dan besluiten we meestal binnen tien minuten dat het aan msn dan wel de telefoon ligt (irl gebeurt dat nooit namelijk). Bij hem voel ik me ongeveer hetzelfde als zonder hem, maar dan specialer, sneller vertederd, zachter, geiler, en dat is vrij bijzonder, want over het algemeen voel ik me bij andere mensen heel anders dan in m'n eentje, alsof ik dan een beetje iemand anders ben, niet alleen met andere emoties maar helemaal anders zeg maar... behalve dan bij heel goede vriend(inn)en Ben je een vriend / vriendin kwijt? Tja, bij sommige mensen zijn we gewoon helemaal uit elkaar gegroeid, zoals bij degene die mijn beste vriendin was in de brugklas, tweede en derde, en dat vind ik in haar geval erg jammer; gelukkig hebben we wel nog steeds contact, en ook redelijk goed contact, maar vriendinnen zijn we niet meer. Verder zie ik mijn vriendinnetjes van de basisschool nóóit meer, maar dat vind ik niet zo'n ramp, want dat waren toen meer speelkameraadjes dan vriendinnen. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ja, mijn vriend, mijn zus, vier vriendinnen van me, drie vrienden van me. En ja, dat zijn nog best veel mensen, ja. En ik zeg best vaak het woord 'ja' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *zucht*
|
Hoe voel jij je op het liefdesplateau?
Behoorlijk onzeker... Maar goed, dat komt denk ik alleen omdat ik niet weet wat ik met ... aanmoet! Ben je single: Vind je het wat? Single zijn? Niet bepaald... Soms wel natuurlijk *vrijheid!*... Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Jah, mede de reden waarom ik me zo onzeker voel!
||
![]() |
Citaat:
Ja, dat dacht ik dus ook toen ik oog in oog stond met de eenogige slang van de buurman. Ik heb iemand nog nooit zo recht in zijn gezicht gekeken tijdens een gesprek. Mooi dat ik mijn blik niet wenste te laten afd(w)alen! ( ik bedoel, ik kon niet weg, ik zat op het muurtje te hannessen met een ladder en de kat op mijn nek. Die moest ik eerst redden!) (ik dacht eerst: stel je niet aan, die man is naturist, die zit zelf nergens mee, maar dan nog: de gemiddelde naturist gaat niet open en bloot in de deuropening heel casual met de buurvrouw staan babbelen over weggelopen katten. Niet met een ODOL. Toch?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt zo van die mensen ![]() |
![]() |
|
Hoe voel jij je op het liefdesplateau? Op dit moment eigenlijk best wel slecht, paar weken geleden heb ik hele leuke jongen leren kennen. Waar ik eignelijk meteen al best wel gevoelens voor had, helaas bleek dat niet wederzijds te zijn....en daar baal ik best wel van.~
Ben je single: Vind je het wat? Ja ik ben vrijgezel, en af en toe vind ik het wel wat, vaak ook niet. Ik heb nog nooit echt een serieuse relatie gehad, en dat gaat toch aan je knagen als je 19 bent. ik wil ook weleens meemaken hoe het is.....aan de andere kant vind ik het ook helemaal niet erg om vrijgezel te zijn, ik heb een leuk leven ik heb veel vrienden, ik heb genoeg te doen ed. Maar zeker als je dan weer gevoelens voro iemand hebt, dan baal je....want wat zou het leuk zijn geweest dat het iets werd....en dan is het een stuk erger om vrijgezel te zijn! Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ik ben wel meerdere vrienden kwijt, dit jaar ben ik op kamers gaan wonen en al mijn vrienden van de middelbare school wonen nog thuis, ik merk toch dat mijn leven heel anders is dat dat van hun. Ik heb niet altijd zin om in het weekend met hen af te spreken, want mijn hele weekend zit eigenlijk ook al volgepland. En ik merk gewoon dat het contact verwaterd, wat eerst goede vrienden waren zijn nu gewoon meer kenissen. Met een enkele heb ik nog wel vaak contact, maar het is niet meer zoals het was. Ik merk nu ook dta ik toch wel heel verschillend ben als heleboel ex-vrienden van mij, en dat begint al met het op kamers wonen. Je leven wordt toch ineens heel anders. Daarentegen heb ik er dit jaar wel heel veel nieuwe vrienden bijgekregen, en dat zijn echt vrienden waar ik goed bij terecht kan als er iets niet goed is. Maar dat hoort er allemaal bij, omdat je leven zo compleet verandert. En eigenlijk vnid ik het wel best zo, ik heb gewoon geen zin/tijd om nog moeite in oude vrienden te steken....is slecht van mijzelf maar bij hun merk ik dezelfde tendens. je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? ik heb in het laatste jaar 2 mensen leren kennen waarbij ik echt alles kwijt kan....en als dat niet wil helpen is er nog altijd een msnvriend, die altijd open staat voor mijn gezeur, en die altijd me weet op te vrolijken en goede raad te geven. (als hij het leest weet hij wel dat ik het over hem heb)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeer goed, ben heel erg verliefd en het kropt zich allemaal op, maar ik lijk me niet zo goed te kunnen uiten... Daarom voel ik me heel vol van liefde. Heel lastig maar wel heerlijk gevoel Ben je bezet: Hoe gaat het ? Hoe voel je je bij of juist zonder hem/haar Ja, ben 'bezet' En het gaat naar mijn id goed, ik vind het altijd leuk om hem te zien maar tis niet zo dat ik de dag niet doorkom als ik hem een keer niet zie. Ik kan hem best een paar dagen niet zien, dan voel ik me niet mega kut. Des te beter voel ik me als ik hem wel zie... Ben je single: Vind je het wat? ben niet single Maar ook in je vrienden / vriendinnenkring. Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ehhh, ja eentje, dat scheen een onwijze bitch te zijn. Ben blij dat ze opgerotterd is... Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Jaaa, ze weet ool bijna alles. Met mn vriend bespreek ik weer heel andere dingen ('eigenlijk draait de aarde heel snel, kijk die lantarenpaal controleerd ons...' ![]() |
![]() |
|
Een maand of 2 geleden had ik gezegt kut; Nu ben ik wel gelukkig. Toch nog lichtelijk benieuwd naar hoe alles verderloopt, zenuwachtig, krijg je aan het begin van iets nieuws denk ik. Ben je bezet: Hoe gaat het ? Hoe voel je je bij of juist zonder hem/haar Ja, najah ook pas net. Dus zowel verliefd en helemaal in de "7e hemel" als ongeloofelijk bang dat het niet werkt. Zowel heerlijk als moeilijk om iemand weer steeds beter te leren kennen en steeds nieuwe dingen te ontdekken. Ik voel me ongeloofelijk kwetsbaar als ik zonder hem ben, iets wat ik dus niet fijn vind, maar ook ongeloofelijk veilig en sterk als ik met hem ben. Maar ook in je vrienden / vriendinnenkring. Ben je een vriend / vriendin kwijt? De vriendenkring is anders dan vorig jaar, dus je zou kunnen zeggen dat ik die oude vriendengroep ben kwijtgeraakt, (van vorig jaar) maar eigenlijk is t gewoon overgedreven in nieuwe vriendengroep en nix van hard feelings ofso met die oude groep. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ja zeker en daar ben ik heel blij om. Hoewel ik haar minder zie dan vroeger is ze vrijwel altijd de eerste die alles hoort. Verder nog helboel andere lieve mensen met wie ik veel praat. Ik ben nogal praatgraag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Helemaal op het onderste treetje ![]() Ben je single: Vind je het wat? Uiteraard. Ik ben niet anders gewend, dus ja *schouder ophaal* Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ik heb geen vrienden meer, die ben ik na de middelbare school allemaal uit het oog verloren. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ik lul in mijn bed gewoon lekker tegen mezelf. Heeft niemand last van mijn gezeur ![]()
||
Citaat:
WB
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja, ben niet single, heb een vriend, ben along the road veel vrienden verloren en bij gekregen, en ik heb 2 vriendinnen die veel weten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben bezet, zwaar bezet, bezet als in we weten zelfs welk geboortekaartje ons eerste kind zal hebben,ziekelijk gewoon
![]() nah ja, valt best mee hoor. klinkt kleffer en ziekelijker dan het werkelijk is ![]() ik voel me er goed bij, klinkt misschien zweverig, maar ik kan me nu echt geen leven meer zonder hem voorstellen. we vullen èn voelen elkaar perfect aan. Als ik bij hem ben kom ik tot rust en ben ik helemaal mezelf zonder schaamtes of taboes. Als ik hem een paar dagen niet zie wordt ik onrustiger en voel ik me incompleet. Ik ben wat mijn beste vriendin was kwijt en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen. Dit klinkt misschien hard, maar zo gaan die dingen naar mijn mening. Ik heb het laatste jaar veel meegemaakt, ben verandert en zij heeft ook een nieuw leven opgebouwd waardoor ze verandert is. Onze veranderde persoonlijkheden gaan wat minder goed samen; begrijpen elkaar minder. Ik mis haar niet, denk soms wel terug aan de leuke tijd die we samen hadden, maar weet ook dat het nu niet meer zo zou kunnen gaan, wat niet erg is. De 'nieuwe' beste vriendin past op dit moment goed bij wie ik op dit moment ben. Ze heeft dezelfde soort ideeën en heeft ook het 1 en ander meegemaakt. We begrijpen elkaar en kunnen inderdaad over ALLES praten op een manier die mij bevalt. ik ken het wel wat je beschreef; iedereen heeft een partner en jij lijkt op dat moment de enige single. Lang genoeg wachten, hier en daar zelf actie ondernemen en het komt wel goed joh. ZELFS bij mij is het goeggekomen en ik ben een hopeloos geval, dus maak je geen zorgen.
|
![]() |
Ben je bezet: Nope niet bezet!!!! Ben je single: Jep zo single als maar kan zijn. En ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het leuk dat je zoveel met je vrienden kunt doen, en je met niemand rekening moet houden.(op liefdesvlak dan)(vooral omdat m'n ex-vriend vrij jaloers was... heb ik tegenwoordig veel nood aan vrijheid en zelfstandigheid) Maar ook in je vrienden / vriendinnenkring. Ben je een vriend / vriendin kwijt? Ja, ik ben een vriendin kwijt geraak, omdat zij zo verdomd kortzinnig is en verdomd brutaal en onbeschoft geweest is tegen enkele andere vrienden van me. Ik heb haar gezegd dat niemand het toen verdiende om zo tegen te doen. En ze verweet me dat 'ik het niet kon verdragen dat ze iets begonnen is met één van m'n ex-vrienden'. Jeezes, ik kwam voordat zij zo deed tegen mij er nog mee overeen. Maar sinds dat we dit incidentje hebben gehad... is dat ook niets meer. Heb je een vriend / vriendin waar je ALLES aan kwijt kunt? Ik heb een vriend en een vriendin waar ik ALLES aan kwijt kan. Mijn beste vriendin is gewoon m'n levensmaat. Ik ken haar al zogoed als heeeeel m'n leven. Ons zussen zaten samen in de klas, en wij hebben samen in de kleutertuin gezeten. Dus we zaten vaak bij elkaar. De vriend waar ik alles aan kwijt kan, is zo meer een 'soulmate'... we hebben over verschillende dingen dezelfde gedachten en meningen. Af en toe zijn er ook eens meningsverschillen enzo en volgen er grote,langdurige en voor omstaanders verschrikkelijk saaie en luidruchtige discussies. Maar ik kan veel aan hem kwijt, en kan hem ook vaak om raad vragen. Ik heb op dit ogenblik geen enkele reden om negatief te denken. Ik amuseer me de laatste tijd gewoon rot, en heb een leuke job,leuke collega's, leuke vrienden, ... thuis gaat het ook allemaal goed.(allé, zogoed als... maar we blijven optimistisch!!!! ![]() So... no fucking tear from my side! (mor ik moet op de moment nog altij vertrekken voor m'n avondje uit, ofwel kan m'n dag steeds beter worden... ofwel zal het tegenslagen... maar ik denk dat hij beter gaat worden m'n avond!)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja en nee, Ja ik ben zeer aan mijn vrijheid gehecht maar ben er sinds laatste (en eerste echt serieuse) vriend achter dat je ook een relatie kunt hebben en tot een vrij grote hoogte je vrijheid kunt behouden (al zijn dat soort figuren volgens mij moeilijk te vinden) verder heeft mevr. bindingsangst, dus dit is wel lekker rustig geen gezeur en stress. Nee ik mis de sex, het geknuffel etc. Maar ook de geestelijke support, al krijg je die vaak ook van je vrienden, momenteel van hen ook niet echt duz vandaar. Qua vrienden: Hmm probleem apart, ik ben denk ik een verschrikking van een vriendin ![]() ![]() ik ben een loner ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 12:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |