Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2003, 23:00
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
om eerlijk te zijn, in bijv. het patronaat zie ik echt nooit iemand met oordoppen. Maarjah, nu kom ik daar niet meer zo vaak. Vroeger wel eens een lange piep gehad als je dan weer buiten komt, een ruis, maar dat is sochtents natuurlijk weer over.

dus, wie van jullie gebruikt ze ook echt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2003, 23:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
is het niet zo dat als die haartjes eenmaal plat liggen in je oor dat dat niet meer goed komt?
ik pas overigens redelijk op, zet mijn discman/stereo nooit heel hard, ik wil écht niet slechthorend worden of zelfs doof, daarvoor geef ik veel te veel om muziek..
Oud 14-07-2003, 23:08
Verwijderd
Muziek thuis zet ik nooit hard dat wil ik niet en dat mag niet. Als ie gewoon op normale volume staathoor je het ook wel.
Discman, ja dan ook niet heel hard, vooral niet in de trein enzo, maar ik vind het ook irritant dat je dan niks meer hoort van verkeer om je heen, als je bijv.naar school loopt.

Bij concerten staat het soms erg hard, in de LVC staat ie vaak keihard, dan trilt echt alles. Meestal ga ik dan wat naar achteren. Maar soms als ik heel graag vooraan ofzo wil staan dan blijf ik wel gewoon staan ook al weet ik dat het veels te hard staat. Bij silverchair heb ik geloof ik de eerste 6 liedjes half verstaan, pas daarna wenden mn oren en toen hoorde ik alles wel goed. of ze hebben toen het geluid zachter gezet, dat kan natuurlijk ook

Ik merk er niet heel veel van, maar moet wel soms moeite doen om iemand te verstaan en dan zeuren ze dat ze het te vaak moeten herhalen. Maar heb geen last van piep ofzo in mn oren.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 03:32
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 14-07-2003 @ 23:59:
Jij bent gek hahaha. Ik heb er nu al spijt van dat ik niets gedaan heb om m'n gehoor te beschermen.
idd.. ik ook vroeger dacht ik ook van schijt... een klein beetje doofheid maakt niet zoveel uit.. als ik dan wel voor de rest van m'n leven bij een speaker kan gaan staan en m'n discman op 10... maar nu het vruchten begint af te werpen en m'n gehoor steeds belangrijker wordt.....
Oud 15-07-2003, 03:44
Verwijderd
Ik heb ze soms, als een maat van me ze bij zich heeft. 't Is inderdaad nogal dom om regelmatig naar concerten te gaan en geen oordopjes te dragen.

Mn minidisc en discmans speel ik uberhaubt nooit zo heel hard af geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 12:01
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 15-07-2003 @ 00:00:
om eerlijk te zijn, in bijv. het patronaat zie ik echt nooit iemand met oordoppen. Maarjah, nu kom ik daar niet meer zo vaak. Vroeger wel eens een lange piep gehad als je dan weer buiten komt, een ruis, maar dat is sochtents natuurlijk weer over.

dus, wie van jullie gebruikt ze ook echt?
De geluidsman van het patronaat begint ook doof te worden
Reageren

Regels voor berichten