Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, ik weet het niet precies. Als mensen me alleen zien lopen, kom ik vaak arrogant en afstandelijk over. Wanneer ik met anderen ben, kom ik vaak enthousiast, vrolijk en springerig over. Het hangt er dus waarschijnlijk vanaf wanneer iemand mij ziet en in welk gezelschap. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
iemand heeft ooit eens gezegd dat ik aardig over kom en laatst ben ik zelfs lief en leuk genoemd..
Tuurlijk is dat waar ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat ik jong (15! ik moest laatst ergens id laten zien voor ik een biertje kreeg
![]() ![]() Verder ligt het aan mijn humeur, arrogant hoor ik toch ook vaak, maar hallo ik heb ook niet altijd een lekker humeur. niet erg positief allemaal he
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Soms denken ze dat ik turks ben...
which i am not ![]() gewoon helemaal nederlands qua karakter zitten ze er vaak naast met t feit dat ze denken dat ik geen wilde dingen doe ![]() dat doe ik juist wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhm tegen woordig geloof ik: graag aanwezig en bij tijd en wijle irritant, gedurfd, meestal te jong 16 ofzo
nare man vond ik een studentje en stil bij ilatianboy viel het me alleen op hoe klein ie was hm exo kwam verlegen op me over chaosstar toch een beetje verlegen ![]() chaos en mindlezz leken me zeer wild nighttime bird erg stil en verlegen ![]() err (ja dat vond ik gewoon ff leuk om te doen ![]() >>Grrr minder aanwezig dan ik had verwacht. wat rustiger. maar toch redelijk uh vaag. en klein ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 00:26. |
![]() |
|
Ik denk altijd dat mensen mij zien als ze me alleen zien als een verlegen rustig zielig raar altijd studerend meisje
Zien ze mij met anderen dan vinden ze me of aantrekkelijk(er) of kinderachtig Kennen ze mij goed dan vinden ze me fantasierijk, veelzijdig, eigenwijs, koppig, en interessant Weet ook niet wat ik eraan moet doen. |
![]() |
|
![]() |
Pff, volgens mij zijn er veel mensen die mij erg irritant vinden als ze me nog niet zo goed kennen... Ben soms wat onzeker en probeer dat dan te verbergen door erg veel te praten en gek te doen, maar niet iedereen is daar van gediend geloof ik..
Maar wanneer mensen een gesprek met me beginnen ofzo krijg ik vaak te horen dat ik wijs ben voor m'n leeftijd of zoiets.. ![]() Verder denk ik dat de mensen die niet geirriteerd raken door mijn veel gepraat en soms gek gedoe me wel aardig vinden, en snel goed met me op kunnen schieten..Ik ben dan ook best meegaand en pas me redelijk snel aan ofzo... ![]()
||
Citaat:
![]() En nee, gelukkig klopt die indruk niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slechte eerste indruk emyh | 2 | 26-05-2009 16:20 | |
De Kantine |
Je eerste indruk. Missy | 102 | 14-05-2009 13:16 | |
Liefde & Relatie |