Ik neem aan dat het hier hoort, aangezien hier mensen zullen zitten die naar Aïda zijn geweest. (ik bedoel wel de musical)
Ik vroeg me af hoe lang die duurt, of tot hoe laat het ongeveer duurt, aangezien ik met het openbaar vervoer ga en een schatting wil maken van hoe laat ik terug kom.
Alvast bedankt!
de laatste voorstellingen zijn nu aan de gang toch teminste dat is altijd op tv als je die reclames moet geloven.
"zoveel staande ovaties, dat is zo geweldig " ofzoiets zegt ze dan. ik geloof ik augustus september dat het afgelopen is
Ja 3 augustus is de laatste voorstelling, maar ik bedoel niet de tijd in datum, maar echt in uren,... haha.
Was al bang dat dat voor onduidelijkheid zou zorgen. Ik bedoel dus echt hoe lang een voorstelling in uren duurt.
Ik geloof dat ie best lang duurde, tot iets van 23.15 of 23.30 ofzo.
Weet het overigens niet meer helemaal zeker, 't is al weer een tijd geleden.
Hij is overigens super mooi
MoonWolf schreef op 08-07-2003 @ 18:15: Ik neem aan dat het hier hoort, aangezien hier mensen zullen zitten die naar Aïda zijn geweest. (ik bedoel wel de musical)
Ik vroeg me af hoe lang die duurt, of tot hoe laat het ongeveer duurt, aangezien ik met het openbaar vervoer ga en een schatting wil maken van hoe laat ik terug kom.
Alvast bedankt!
het begint om 8 uur en is rond 11 uur weer afgelopen