Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik een tandenborstel haal koop ik bijvoorbeeld ook een lekker broodje of boterkoekbrokken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Broeken, keb een holle rug, keb altijd zo'n gat tussen de broek en m'n rug is echt vervelend, ik pas bijna geen een broek
![]() ![]() En van die kleine rotdingetjes, zoals wattenschijfjes enz. die je wel echt nodig hebt maar waarvoor ik te lui ben om voor naar de stad te gaan ![]() En dingen die ik wel leuk vind om te kopen vind ik ook weer niet leuk.. want als ik begin met winkelen kan ik niet meer stoppen en is m'n geld zo op ![]() ![]() |
![]() |
|
Broeken; omdat je aan het rekje nog niet kunt zien of ze gaan passen, en een groot percentage van de broeken waar je helemaal weg van bent dan toch niet blijken te passen. Verder koop ik vaak broeken waar ik al 5 varianten van heb en die dus niet echt iets toevoegen aan m'n garderobe.
|
![]() |
|
bikini's: kan uuuuuuuuuren zoeken voorda'k er 1 vind waar mijn buik niet-zo-dik-in-lijkt
![]() en bh's ook wel: ik wil natuurlijk altijd passen, en om dan helemaal weer kleding aan te trekken om vervolgens weer andere bh's uit te gaan zoeken en weer terug je hok in weer al die kleding uit etc etc....
|
broeken!
Ik pas ze nooit, en tegenwoordig hebben ze vrijwel allemaal wijde pijpen (=> vind ik niet leuk!) Dus ben ik al blij als ik een leuke exemplaar zonder wijde pijpen heb gevonden, past hij natuurlijk niet! Daarom ga ik binnen kort maar iets minder snoepen--> gaan de broeken waarschijnlijk beter passen En ook als ik 1 ding moet halen, kom ik toch altijd met minstens 3 dingen thuis. Vooral van de DA vind het zo raar als ik 1 ding koop, en zie altijd zo veel leuke dingen dat ik altijd iets mee moet nemen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |