Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 22:45
Some
Some is offline
Me vriendin kwam net op msn dat het uit is.... althans misschien over een tijd dat het weer lukt maar ze mist iets in de relatie enzo. Ze hou van me maar ze mis iets en kan dit niet meer zegt ze. Ze voelt zich dan kut en neemt mij in de maling. Wat nu???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 22:51
Aguy
Aguy is offline
ten eerste vind ik het een vrij stomme manier om het via MSN uit te maken..
maar goed, heb je niet meer info, wat mist ze? hoelang hadden jullie iets?
etcetc
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:53
Rubke18
Rubke18 is offline
Blijf rustig en praat er morgen even over
misschien is het wel een bevlieging je weet het niet
sterkte
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:53
Some
Some is offline
ik ben wat te saai en ze mist gewoon dingen aan me wat ze klote vind. We hadden 4,5 maanden verkering...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:54
Rubke18
Rubke18 is offline
en daar komt ze nu mee?!
als je een relatie van zo een termijn hebt kan je hier toch wel over praten of zie ik dat verkeerd
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:14
Some
Some is offline
ja idd......

Tis niet uit trouwens we willen het proberen nog.... dat we allebei wat veranderen. Still hope
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:20
Rubke18
Rubke18 is offline
ja zoiets is heel moeilijk maar je moet gewoon open kaart naar je vriendin toe spelen en haar over halen dat ze perse bij jou moet blijven, ik heb dat niet gedaan en heb er nu spijt van.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken, meteen. Doen! Er is geen hand vol, maar een land vol.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:30
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 18-07-2003 @ 00:28:
wat een nutteloos commentaar op een "serieus" forum
Oud 17-07-2003, 23:38
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Heey Some,
Ik kom je even een hart onder de riem steken...........
Als jij ( jullie ) echt denken dat het nog nut heeft erover na te denken dan moeten jullie het nog een kans geven.
Maar ik krijg hierbij eerder het gevoel dat je vriendin zich schuldig voelt en bang is dat ze je kwetst en dat ze het daarom " nog wel eens wilt proberen " om het daarna ( over een tijdje ) alsnog uit te maken.

Wat ben je eigenlijk al voor een vriendin om het ' uit te maken ' ( of een soort van ) via msn???
Kop op! Zo'n meisje is jou toch geen eens waard???
Nee jij verdiend toch wel beter?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:40
Rubke18
Rubke18 is offline
Maar daar kan some toch nix aan doen als z'n vriendin zoiets via msn zegt

kan aan mij liggen
Oud 18-07-2003, 07:44
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
dat zeg ik toch niet, dat Some daar wat aan kan doen.
ik probeer alleen duidelijk te maken dat zo'n meisje met zulke actie's toch hem helemaal niet waard is.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 08:45
Some
Some is offline
Ik weet het niet We hadden het gesprek weetje en toen ik bij haar was merkte ik ook dat ze saggo was enzo ze was heel anders dan normaal. Al een paar dagen en dat zei ze ook omdat ze een twijfelgevoel had of ze nog wel verder wil met me. We hadden ook nog een van die avonden savonds ruzie gehad waarom ze zo saggo deed enz. Dat was trouwens wel weer bijgelegd diezelfde avond. Maarja de volgende dag ging ik naar huis en savonds (gisteren dus) vertelde ze me het. IK voelde het al aankomen hoe ze begon. Ze vroeg wat vind jij minpunten en pluspunten van mij enz... Aan mij ziet ze (in haar ogen) meer minpunten dan pluspunten. Dat kan voor andere weer helemaal niet zo zijn zegt ze maar we zijn 2 verschillende types vind ze. Is ook wel beetje zo maar dat trekt soms elkaar juist ook zo aan. Maar ze vind me wat te saai zei ze en zo rustig. Ik moet wat meer voor mezelf komen en leven verteld ze. Nou dat wil ik proberen en zei verbeter haar ook met dr slechte eigenschappen. Dus het is "NOG" aan. Maar gisteren zei ze ook (zie die zin nog steeds voor me ogen dwalen) "Ik denk dat het beter is als het uit is" Jankte me kapot ken je nagaan. Ik wil gewoon ondanks het steeds minder word (merk ik zelf) dat het aan blijf. We hebben nu bijna al 5 maanden en ik wil gewoon een vriendin voor liefde en plezier enzo. Het mag niet uitgaan.
Maar nu ik nu zo nadenk weet ik niet of we het wel moeten proberen. Althans ze zei dat ze die twijfelgevoel kwijt is na ons gesprek dat ik me probeer te verbeteren en zei ook op die minpunten. Dat moet kunnen dat je daarover praat vind ik, dat hoort in een relatie maar als ik nog eens denk en dat gesprek voor me haal heb ik het idee dat het op een randje hangt en zodra ik iets verkeerds doe ofzo het over is. Ik vraag me af of ik nu nog wel wil. Zeker met de gedachtes toen ze zeď: IK denk dat het beter is als het uit is.
Hoe kun je nou dat zeggen en een half uur later weer anders denken. Oke om eerlijk te zijn blijft ze af en toe een raar geval dus bij haar kan alles maar toch!

Wat moet ik nu, wat vinden jullie?
thnx
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:08
Rubke18
Rubke18 is offline
Zoals ik al eerder zei blijf rustig, maar zorg niet dat je helemaal gefocust wordt op je relatie.

Nu lijkt het net alsof het je om het "hebben" van een vriendin gaat ipv de leuke meid waar je al bijna 5 maanden mee gaat.
Oud 18-07-2003, 10:54
Some
Some is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 18-07-2003 @ 10:08:
Zoals ik al eerder zei blijf rustig, maar zorg niet dat je helemaal gefocust wordt op je relatie.

Nu lijkt het net alsof het je om het "hebben" van een vriendin gaat ipv de leuke meid waar je al bijna 5 maanden mee gaat.
ik probeer rustig te blijven..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 18-07-2003 @ 10:08:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Het is natuurlijk heel vervelend als het uit gaat, maar als je een relatie alleen nog maar hebt om het 'hebben' van een vriendin, is dat ook niet goed. Ik zou er als ik jou was heel goed over nadenken. Misschien veranderd je vriendin nog van gedachten, alleen moet het niet zo zijn dat ze de relatie blijft houden uit medelijden met jou. Dat is niet eerlijk tegenover jou. Je moet er goed over praten, en als zij toch besluit om het uit te maken zit er niets anders op dan jezelf erbij neer te leggen...

Misschien is het een leuk idee om in de vakantie eens een dagje met zijn 2tjes weg te gaan. Samen iets heel leuks doen (Dagje Six Flags of De Efteling, of een dagje Brussel). Probeer haar daar eens mee te verrassen! Dan laat je zien dat je helemaal niet zo saai bent!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:39
Some
Some is offline
Thnxxx nee het gaat niet alleen om het hebben van een relatie want ik hou ook van haar. Ik mis dr best snel als ik van der weg ben en heb het best moeilijk vandaag na het gesprek waar we het gisteren over hadden. Ik wil er met haar over praten, onder 4 ogen en niet via telefoon of chat denk ik. En naar six flags lijkt me goed idee wilde ik altijd doen maarja dan voel ik het als een soort goedmaker. De volgende keer als er dan weer zoeits volgt moet ik het bijv weer met zoiets goed maken. En dat moet niet gebeuren want dan heb ik het idee dat ze me gebruikt.

Maar thnxxxx we gaan wel dagje weg ja (als zover nog komt)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:46
Rubke18
Rubke18 is offline
Soms is het beter om even uit elkaar te gaan dan kan je beter nadenken
als je echt van elkaar houdt komen jullie wel weer bij elkaar
Oud 28-07-2003, 09:21
Jobber
Jobber is offline
.

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:30
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Citaat:
Jobber schreef op 28-07-2003 @ 10:21:
Ik ken het....
Ik kreeg vannacht een smsje van mn vriendin, 9,5 maand samen dat ze het niet meer ziet zitten. Ze is afgelopen zaterdag op vakantie gegaan voor 10 dagen, en dan is het verdomde moeilijk om zoiets al na 2 dagen te ontvangen. Maar het speelt al langer zegt ze....
Dan voel je je zo machteloos, omdat zij 1000 kilometer verder weg is, wat moet je dan doen???

ten eerste van ontzettend kinderachtig dat ze et met een smsje doet, en dan nog wel als ze net op vakantie is. et kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet zomaar durfde te doen, of heeft ze nu pas de knoop doorgehakt voor haarzelf
verder vinnik et echt kut voor je!!
misschien gewoon andere dingen gaan doen, bezigheidstherapie werkt altijd...zo gauw ze weer in NL is eens een goed woordje spreken
Oud 28-07-2003, 09:40
Jobber
Jobber is offline
...

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:41
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 18-07-2003 @ 00:28:
De altijd wijze raad van onze abt!
Oud 28-07-2003, 20:25
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Aguy schreef op 17-07-2003 @ 23:51:
ten eerste vind ik het een vrij stomme manier om het via MSN uit te maken..
maar goed, heb je niet meer info, wat mist ze? hoelang hadden jullie iets?
etcetc
jha precies!! je deed je best! en bedoel maar!! wrom op msn uitmaken!?!? sjeesszzz
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 16:25
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Wat ik me nou afvraag als ik jou verhaal lees is of ze nog wel verliefd op je is? Als meer minpunten van iemand ziet dan pluspunten dan ben je denk ik niet meer verliefd, of je bent in ieder geval ook niet echt meer dol op iemand... Dan kan je volgens mij er idd bezig mee ophouden.. Of elkaar even met rust laten zodat zij ook kan nadenken wat ze echt wil want het komt een beetje over dat ze het niet weet...

Uitmaken via msn vindt ik ook niet kunnen, dan ga ik me ook afvragen of het wel helemaal goed zat..

Ja kan het altijd nog wel proberen dan kan je jezelf tenminste later nooit meer verwijten dan je het niet meer geprobeerd hebt... (maar lukt het niet dan zal je dat moeten accepteren)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten