Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien is het een leuk idee om in de vakantie eens een dagje met zijn 2tjes weg te gaan. Samen iets heel leuks doen (Dagje Six Flags of De Efteling, of een dagje Brussel). Probeer haar daar eens mee te verrassen! Dan laat je zien dat je helemaal niet zo saai bent! |
![]() |
|
Thnxxx nee het gaat niet alleen om het hebben van een relatie want ik hou ook van haar. Ik mis dr best snel als ik van der weg ben en heb het best moeilijk vandaag na het gesprek waar we het gisteren over hadden. Ik wil er met haar over praten, onder 4 ogen en niet via telefoon of chat denk ik. En naar six flags lijkt me goed idee wilde ik altijd doen maarja dan voel ik het als een soort goedmaker. De volgende keer als er dan weer zoeits volgt moet ik het bijv weer met zoiets goed maken. En dat moet niet gebeuren want dan heb ik het idee dat ze me gebruikt.
Maar thnxxxx we gaan wel dagje weg ja (als zover nog komt) |
![]() |
||
Citaat:
ten eerste van ontzettend kinderachtig dat ze et met een smsje doet, en dan nog wel als ze net op vakantie is. et kan natuurlijk ook zijn dat ze het niet zomaar durfde te doen, of heeft ze nu pas de knoop doorgehakt voor haarzelf verder vinnik et echt kut voor je!! ![]() misschien gewoon andere dingen gaan doen, bezigheidstherapie werkt altijd...zo gauw ze weer in NL is eens een goed woordje spreken
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik me nou afvraag als ik jou verhaal lees is of ze nog wel verliefd op je is? Als meer minpunten van iemand ziet dan pluspunten dan ben je denk ik niet meer verliefd, of je bent in ieder geval ook niet echt meer dol op iemand... Dan kan je volgens mij er idd bezig mee ophouden.. Of elkaar even met rust laten zodat zij ook kan nadenken wat ze echt wil want het komt een beetje over dat ze het niet weet...
Uitmaken via msn vindt ik ook niet kunnen, dan ga ik me ook afvragen of het wel helemaal goed zat.. Ja kan het altijd nog wel proberen dan kan je jezelf tenminste later nooit meer verwijten dan je het niet meer geprobeerd hebt... (maar lukt het niet dan zal je dat moeten accepteren) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help: leuk meisje wil niet meer. daniel95 | 15 | 10-11-2015 16:44 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
De oorlog wil niet dood Verwijderd | 4 | 22-06-2004 21:09 | |
Liefde & Relatie |
Ze wil niet meer omdat ze me niet wil kwetsen Commondude | 6 | 30-04-2003 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil niets meer horen The one who I am | 6 | 18-07-2002 22:32 | |
ARTistiek |
Ze wilde niet meer.. [DFU]DutchGirllie | 7 | 05-10-2001 20:28 |