Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Anouk
It wasn't me Can you tell me how you feel When you turn on your tv When you see me singing through my tears I've saved up all these years Can you tell me what you see When you read the magazines Do you see yourself in me When you read the magazines When the DJ plays this song Can you tell me what you hear And I hope you feel the way we felt When you put us all through hell Can you tell me how you feel now How do feel, how do you feel Tell me how you sleep at night Do you take those pills like me Or do you toss and turn and lay your head on the pillow and fall asleep cause you just don't care, how do you feel And now I'm in your face And you feel that empty space Why did we how did we come to fall from grace Falling, falling Didn't you just hear us calling out No there's nothing left to say Cause you shouldn't have stayed away No man leaves his flesh and blood this way And I hope you feel the way we felt When you put us all through hell Can you tell me how you feel now How do feel, how do you feel Tell me how you sleep at night Do you take those pills like me Or do you toss and turn and lay your head on the pillow and fall asleep cause you just don't care how do you feel It took a crowd for me to see That it really wasn't me The swaying crowd is the cleansing rain It took the pain away And I hope you'll find yourself alone In a million dollar home You will be stuck With a heart like a rock I hope you run out of luck fool How do you feel now Does it hurt, does it hurt How do you feel now I'm just wonderin' how it feels en nog veel meer maar deze zeker.. xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twarres - Do
Twarres - She couldn't laugh Twarres - why Twarres - ladybird Twarres - standing still *vaker genoemd al: S&G - Bridge over troubled water* S&G - American tune Kansas - dust in the wind A&dM - Lopen tot de zon komt A&dM - Andere maan A&dM - Lena A&dM - Slaap zacht, Elisabeth A&dM - Kees *mjah, nog wel meer hoor, maar op dit moment ff deze nummers* Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 21:39. |
![]() |
|
heel erg veel, maar dan gaat het vaak om bepaalde stukjes.. bv een paar van incubus:
whatever tomorrow brings I'll be there with open arm and open eyes en uit een ander liedje: don't let the world bring you down not everyone here is that fucked up and cold en make yourself van incubus natuurlijk... maar heb geen zin om de hele tekst op te zoeken ![]() en verder nog veel meer dus. misschien post ik later nog wel wat ![]() /edit: toch gezocht: make yourself van incubus: If I hadn't made me, I would've been made somehow. If I hadn't assembled myself, I'dve fallen apart by now. If I hadn't made me, I'd be more inclined to bow. Powers that be would have swallowed me up, but that's more than I can allow. If you let them make you, they'll make you papier-mache. At a distance you're strong, until the wind comes then you crumble and blow away. If you let them fuck you, there will be no foreplay. But rest assured, they'll screw you complete til' your ass is blue and grey. You should make amends with you. If only for better health. But if you really want to live, why not try and Make Yourself? If I hadn't made me, I'dve fallen apart by now. I won't let em' make me, it's more than I can allow. So when I make me, I won't be papier-mache. And if I fuck me...I'll fuck me in my own way. You should make amends with you. If only for better health. But if you really want to live, why not try and Make Yourself? Make Yourself. Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 17:47. |
![]() |
|
Ana's song van Silverchair.. al zo vaak gehoord maar soms moet ik er nog van huilen..zo mooi en herkenbaar
The Fragile van Nine Inch Nails is ook heel mooi fragile she doesn't see her beauty she tries to get away sometimes it's just that nothing seems worth saving i can't watch her slip away i won't let you fall apart
|
Verwijderd
|
Speeltuin van Marco Borsato
ik hou op zich niet van Nederlandstalige muziek maar dit nummer en met name de tekst is echt ontzettend goed. Door kapotgeschoten straten Zonder vader, zonder land Loop je hulpeloos verlaten Aan je moeders warme hand Als een schaap tussen de wolven Naar bestemming onbekend Niemand ziet hoe klein je bent Maar morgen zal het vrede zijn Dan zal de zon je strelen Zal de wereld weer je speeltuin zijn En kun je rustig spelen Na de winter wordt het lente Wordt de grijze lucht weer blauw Ook al ben je uit de oorlog Gaat de oorlog nog uit jou? Mooie ogen zijn vergiftigd Zijn aan het geweld gewend Niemand ziet hoe klein je bent |
![]() |
|
Linkin Park: Place for my head
I watch how the Moon sits in the sky / in the dark night Shining with the light from the sun The sun doesn't give / light to the moon assuming The moon’s going to owe it one It makes me think of how you act to me / You do Favors and then rapidly / You just Turn around and start asking me / about Things you want back from me I’m sick of the tension / sick of the hunger Sick of you acting like I owe you this Find another place / to feed your greed - While I find a place to rest I want to be in another place I hate when you say you don’t understand (You’ll see it's not meant to be) I want to be in the energy, not with the enemy A place for my head Maybe someday I’ll be just like you / and Step on people like you do and / Run Away the people I thought I knew I remember back then who you were You used to be calm / used to be strong Used to be generous / but you should’ve known / That you’d Wear out your welcome / now you see How quiet it is / all alone / I’m so Sick of the tension / sick of the hunger Sick of you acting like I owe you this Find another place / to feed your greed - While / I find a place to rest / I’m so Sick of the tension / sick of the hunger Sick of you acting like I owe you this Find another place / to feed your greed - While / I find a place to rest You try to take the best of me Go away! En nog veel meer andere liedjes van Linkin Park maar deze nog wel het meest
|
k heb nog ff een paar songteksten opgezocht van Marco borsato, eigenlijk houd k helemaal niet van Nederlandstalige muziek maar deze vind k wel
![]() Ik leef niet meer voor jou Voor bij zijn alle jaren Waarin ik heb geloofd Dat wij gelukkig waren En nu het leven weer van mij is Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh Ik leef niet meer voor jou Je hoeft niet te proberen Om hier te blijven staan En mij te domineren Ik heb teveel moeten verduren Ik genoeg van al je kuren Dus het is tijd om je weg te sturen Ik leef niet meer voor jou Ik leef niet meer voor jou Voorbij zijn alle nachten Dat ik hier heel alleen Op jou heb zitten wachten Je hebt me keihard voorgelogen Besodemieterd en bedrogen Dus droog de tranen in je ogen Ik leef niet meer voor jou Je hebt me keihard voorgelogen Besodemieterd en bedrogen Dus droog de tranen in je ogen Ik leef niet meer voor jou Dus donder nou maar op Ik kan er niet meer tegen En als je weg wilt gaan Is dat alleen een zegen Te vaak heb jij me laten zakken Ik heb genoeg van al je makken Je moet gewoon je spullen pakken Ik leef niet meer voor jou 't Is voorbij Ja voorbij Voor jou Voor mij 't Is voorbij Margherita In de verte spreekt een stem Die ik herken van onze ruzies Over kleine misverstanden Over grote desillusies En ik hoor de kille klanken Van jouw ingehouden woede Maar wat kan ik meer dan janken Als ik dit niet kon vermoeden In een waas hoor ik je zeggen Dat je alles op wilt geven Dat je alles met je meeneemt Wat me lief is in dit leven En ik luister hoe jouw woorden Langzaam opgaan in de zinnen Die me treffen als een bliksem Met vernietigende kracht Deze kilte maakt me gek En dit gevoel is angstaanjagend Maar je woorden malen verder En m'n ogen kijken vragend Waarom zei je mij niet eerder Dat je zo van me vervreemd was Waarom sprak je over liefde Als je nooit van mij gehouden hebt Ik verlies het van de wanhoop En ik voel m'n tranen branden En ik zou niets liever willen Dan m'n hoofd weer in jouw handen Maar wat tot een uur geleden Nog zo veilig heeft geleken Is 'n hele grote leugen En 'n kaartenhuis gebleken Het is net of iemand anders In jouw lichaam gekropen En ik heb niet eens gemerkt Dat-ie naar binnen is geslopen Om jouw liefde uit te wissen En m'n wereld te vernielen Wil er niemand me vertellen Dat ik alles heb gedroomd Waarom nou jij Als er iemand bij me weg ging Even slikken en weer doorgaan Even woelen en gewoon weer opstaan Het deed me weinig Maar om jou ben ik verdrietig Zonder jou ontzettend nietig Je stem die in mijn hoofd blijft zitten Mij geen moment met rust laat En dat er mensen zijn die lachen En dat er mensen zijn die dansen En dat er mensen zijn die innig zoenen Dat kan ik nu niet meer begrijpen Ik voel alleen de pijn van "God, waar is ze" Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen En ik kan er niet meer om gaan Ik kan er echt niet meer mee om gaan En ik zou wel willen smeken Als ik wist dat dat nog zin had Maar de dagen worden weken En de weken worden jaren Dit gevecht kan ik niet winnen Want jij zit veel te diep van binnen Waarom nou jij Waarom nou jij Waarom nou jij Waarom ben nou jij nou uit mijn leven Waarom ben nou jij nou niet gebleven Waarom wou jij me niets meer geven Waarom ben jij vertrokken zonder reden Ik hou je vast in mijn gedachten Ik zie nog hoe je naar me lachte Ik mis je lippen op de mijne Een beeld dat nooit meer zal verdwijnen Jouw hand niet meer in de mijne En dus tel ik de lege lange dagen Die zonder jou voorbij gaan Met geen enkele hoop voor morgen Geen hoop op wat dan ook Maar jij, zul je soms nog aan me denken Ben ik soms toch een beetje bij je Ach laat maar Ik tel gewoon de lange dagen Ik tel gewoon de lege lange dagen Maar ik wil niet Ik wil niet meer Als er iemand bij me weg ging Even slikken en weer doorgaan Even woelen en gewoon weer opstaan Het deed me weinig Maar om jou ben ik verdrietig Zonder jou ontzettend nietig Je stem die in mijn hoofd blijft zitten Mij geen moment met rust laat En dat er mensen zijn die lachen En dat er mensen zijn die dansen En dat er mensen zijn die innig zoenen Dat kan ik nu niet meer begrijpen Ik voel alleen de pijn van "God, waar is ze" Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen En ik kan er niet mee om gaan Ik kan er echt niet meer mee om gaan deze ken k niet zo goed, maar k heb de tekst gelezen en die vind k wel mooi... Maskers af Voor jou zet ik mijn masker af Met jou speel ik geen spel Je mag me zien zoals ik ben Maar bang maakt het me wel Voor jou zet ik mijn makser af En hoop dat jij dan ziet Dat ik gewoon een joker ben Die lacht om zijn verdriet Voor jou zet ik mijnmasker af Ik heb geen muren meer Omdat jij net zo kwetsbaar bent Leg ik mijn wapens neer Voor jou zet ik mijn masker af Aan jou geef ik mij bloot Ik werp mijn ziel en zaligheid Uit liefde in je schoot Want niemand hoeft te weten Hoe kwetsbaar en hoe klein Hoe angstig en verlegen Ik af en toe kan zijn Mijn sterkte en mijn zwakte Je krijgt ze allebei Ik wil ze met je delen Wil jij dat ook met mij Geen leugen die bescherming biedt Bij mensen zoals jij Jij hebt mijn masker nooit gezien Je zag alleen maar mij |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stef Bos - Is dit nu Later
We speelden ooit verstoppertje In de pauze op het plein We hadden grote dromen Want we waren toen nog klein De ene werd een voetballer De ander werd een held We geloofden in de toekomst Want de meester had verteld Jullie kunnen alles worden Als je maar je huiswerk kent Maar je moet geduldig wachten Tot je later groter bent Is dit nou later Is dit nou later als je groot bent Een diploma vol met leugens Waarop staat dat je volwassen bent Is dit nou later Is dit nou later als je groot bent Ik snap geen donder van het leven Ik weet nog steeds niet wie ik ben Is dit nou later We spelen nog verstoppertje Maar niet meer op het plein En de meeste zijn geworden Wat ze toen niet wilde zijn We zijn allemaal volwassen Wie niet weg is gezien En ik zou die hele choas Nu toch helder moeten zien Maar ik zie geen hand voor ogen En het donker maakt me bang Mamma, mamma... Mag het licht aan op de gang Is dit nou later Is dit nou later als je groot bent Een diploma vol met leugens Waarop staat dat je de waarheid kent Is dit nou later Is dit nou later als je groot bent Ik snap geen donder van het leven Ik weet nog steeds niet wie ik ben Is dit nou later |
![]() |
|
Today seems like a good day to burn a bridge or two
The one with old wood creaking that would burn away right on cue I try to be not like that but some people really suck Some people need to get the axing chalk it up to bad luck I know a drugstore cowgirl so afraid of getting bored She's always running from something so many things ignored I might do that stuff if it didn't make me feel like shit I'm on some old reality tip so many trips in it Beautiful disaster Flyin' down the street again I tried to keep up You wore me out and left me ate up Now I wish you all the luck You're a butterfly in the wind without a care A pretty train crash to me and I can't care I do I don't whatever I know a drugstore cowgirl so afraid of getting bored She's always running from something so many things ignored I try to be not like this but I thought it'd make a good song There's nothing to see shows over people just move along Beautiful disaster Flyin' down the street again I tried to keep up You wore me out and left me ate up Now I wish you all the luck You're a butterfly in the wind without a care A pretty train crash to me and I can't care I do I don't whatever 311 - beautiful disaster
|
jaja, daar ben k weer, sorry maar deze was k echt ff vergeten,
deze tekst doet me aan een paar mensen denken, en k zou willen dat dr ook (nog) zo'n iemand kwam.. Kom maar bij mij Dan zet ik alles opzij Kom maar bij mij Huil lekker uit En laat je tranen vrij Zeg maar even niets Laat je ongedwongen gaan Stort je hart maar uit En maak een einde Aan je pijn Kom maar bij mij Slik nou je tranen niet door Want als je je uit Hier zo bij mij Lucht dat je even op Dus kom maar even hier En vertrouw me nou maar blind Open als een kind Misschien vergeet je Je verdriet Hou me maar vast En vertel me wat er is Ga je verdriet niet uit de weg Kom maar bij mij Voel je maar vrij Als je je pijn met me deelt Kom maar bij mij Ik droog je tranen Als je je open stelt Praat maar van je af Wat er met je is gebeurd Alles kan ik aan Dus als je wilt schuilen Kom maar bij mij Ik doe alles om je te troosten 'k Wil een vriend voor je zijn Ik doe alles om je te helpen Ja dan deel ik de pijn Kom maar bij mij Kom in m'n armen Echt ik voel zo met je mee Kom maar bij mij Als je kunt delen Huilen we met z'n twee Praat maar van je af Wat er met je is gebeurd Alles kan ik aan Als je wilt schuilen Dus als je wilt huilen Kom maar bij Als je wilt schuilen Kom maar bij mij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mjaaa.. dies idd mooi, Ik moet ook echt altijd huilen wanneer ik dat nummer hoor. *ik ga nog ff meer nummers zoeken van M. Borsato die erg mooi zijn* de waarheid: Ik denk aan wat je voelt Ik denk aan hoe je lacht Ik denk aan al die liefde die jij me hebt gegeven En wat jij verwacht Aan wat je van me denkt En hoe je voor me leeft Ik ontwijk je ogen Als ze mij willen doorgronden Telkens als ze naar me kijken Zorg ik dat ik ze net mis Als je voor me staat Vlucht ik steeds weer in je armen Zodat ik niet kan verwedden Wat de waarheid is Elke dag vertel je mij Hoe veel je van me houdt Hoe fijn je leeft in zekerheid Hoe jij op mij vertrouwt Hoe vertel je iemand Dat de aarde niet meer rond is Dat de vogels niet meer vliegen En de zon niet langer schijnt Hoe vertel ik jou Dat het leven dat je leefde Dat de liefde die je voelde Binnenkort verdwijnt Je raakt me kwijt, Je raakt me kwijt 'T is de waarheid Hoe vertel ik iemand Dat de aarde niet meer rond is Dat de vogels niet meer vliegen En de zon niet langer schijnt Hoe vertel ik jou Dat het leven dat je leefde En de liefde die je voelde Binnenkort verdwijnt Je raakt me kwijt De waarheid het water: Ik staar over het water Dat net als ik Ooit in beweging was Peilloos diep en dreigend zwart Net als wat ik in je ogen las Stekeblind, oostindisch doof Wil ik voor altijd zijn Om maar niet te zien of kunnen horen Dat alles is verloren Zonder jou kan ik niet Eten, slapen, lopen,dansen, leven Dus blijf ik hier nu zitten En blijf ik hier nu wachten Tot het water ooit weer in beweging komt En dan drijf ik mee Tot aan de zee Waar jij Op mij zal wachten De lucht is licht En eindeloos En zo ver boven mij Onaantastbaar en toch Zo dichtbij Net als jij Het staat in de lucht geschreven Maar op m'n lippen blijft het kleven Zonder jou kan ik niet Eten, slapen, lopen ,dansen, leven En dus blijf ik hier nu zitten En blijf ik hier nu wachten Tot het water ooit weer in beweging komt En dan drijf ik mee Tot aan de zee Waar jij Op mij zal wachten Ik staar over het water Dat net als ik Ooit in beweging was *deze twee zijn ook errug mooi* Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 13:29. |
![]() |
|
flogging molly - if I ever leave this world alive *ril*
acda en de munnik - mis ik jou 3 doors down - when I'm gone goo goo dolls - iris coldplay - trouble within temptation - our farewell *ril 2* the white stripes - : I Just Don't Know What To Do With Myself pink - familie portrait red hot chili peppers- unter the bridge skunk anansie- hedoism blof- vele ![]()
|
bij mij zijn t er onwijs veel van Linkin Park!! ze make wel btje depri musiek maja kben oowk vaak depri dus past wel =P
en op dit moment is pink - family portrait passend want mun ouders gaan scheide =S maja... tis niej anders! zijn egt zoveel liedjes die me raken en ook bij me passen... good charlotte - day that i die bv oowk... onwijs mooi en wekt tranen op maar is wel mooi =] naja... wel veel depri maja... naja was ut weer! *doet swaajun*
|
Jewel met het nummer Hands
If I could tell the world just one thing It would be that we're all OK and not to worry 'cause worry is wasteful and useless in times like these I won't be made useless I won't be idle with despair I will gather myself around my faith For light does the darkness most fear My hands are small, I know But they're not yours, they are my own But they're not yours, they are my own and I am never broken Poverty stole your golden shoes But it didn't steal your laughter and heart ache came to visit me But I knew it wasn't ever after We'll fight, not out of spite For someone must stand up for what's right 'Cause where there's a man who has no voice There ours shall go singing My hands are small I know But they're not yours, they are my own But they're not yours, they are my own and I am never broken In the end only kindness matters In the end only kindness matters I will get down on my knees, and I will pray I will get down on my knees, and I will pray I will get down on my knees, and I will pray My hands are small I know But they're not yours, they are my own But they're not yours, they are my own and I am never broken My hands are small I know But they're not yours, they are my own But they're not yours, they are my own and I am never broken We are never broken We are God's eyes God's hands God's mind We are God's eyes God's hands God's heart We are God's eyes God's hands God's eyes We are God's hands We are God's hands |
![]() |
|
![]() |
owlbeer
19M - Lid gepost op 30-06-2003 @ 17:47 -------------------------------------------------------------------------------- Vrijdagmiddag in het Vondelpark November en nat Vlakbij de vijver zit een man, Herman En Herman is het zat Heeft een kutjaar gehad Een man met alles Wat je hebben kan Vrouw, kind, huis, auto, baan Zo'n baan Maar Herman wilde het ooit anders En denkt daar nu al maanden aan Hij denkt aan wat ie wou En denkt ik was te laf Hij denkt is dit het nou? Herman denkt zichzelf in het graf Was het niet gisteren Dat ik aankwam hier Pas achttien jaar jong? Zou ik niet feesten, zuipen, reizen? Zou ik niet doen wat ik ooit zong? Maar reizen kan niet meer Dat had ie mooi gedacht Ja, reizen terug naar huis Want er wordt met het eten gewacht Als het vuur gedoofd is Dan komen de wolven Vrijdagmiddag in het Vondelpark En Herman staat op Hij zwaait zijn tas ver de vijver in En zingt weer hardop Allang geen achttien meer En het heldendom voorbij Maar als ik nu niet ga Dan is voorgoed een droom voorbij Hen die ik pijn doe Vergeef me mijn gemis Maar alles gaat verkeerd En weet je wat het is? Als het vuur gedoofd is Dan komen de wolven Dinsdagochtend op een grindpad Het weekend geweest Men maakt zich op Voor de wandeling Als ging men naar een feest En Herman mag voorop Heeft het als enige niet koud Want hij gaat strak gekleed In een kist van gevoerd vurenhout Als het vuur gedoofd is Dan komen de wolven van wie is dit nummer? ben wel benieuwd namelijk. bye
|
![]() |
Deze teksten van liedjes raken mij erg :
Ik veeg de tranen van m'n gezicht Je hebt nog steeds je ogen dicht Ik zou wel uren kunnen kijken Naar hoe je hier nu voor me ligt Je leefde altijd al met de dag Maar de laatste tijd als ik je zag Had je geen zin meer om te lachen Ik vroeg me af waar dat aan lag Want zo is het leven Geluk en verdriet Het werd je gegeven Maar je wilde het niet Ben je nu gelukkig Of heb je nu spijt Mis je de jaren Dat wij samen waren Want dat was toch een mooie tijd Ik vraag me af waar of je nu bent En of ik je wel heb gekend Want iets in jou waar ik niet bij kom Is aan dit leven nooit gewend Al kon je iets meer van me op aan En ik had dichter bij je gestaan Had ik je dan iets kunnen zeggen Waardoor je dit misschien niet had gedaan Want dit was je leven Geluk en verdriet Het werd je gegeven Maar je wilde het niet Ben je gelukkig Of heb je nu spijt Mis je de jaren Dat wij samen waren Want dat was toch een mooie tijd Als je kiezen mocht Waar je geen zou gaan Zou je terugkomen naar hier Of ver hier vandaan Dit was je leven Geluk en verdriet Het werd je gegeven Maar je wilde het niet Ben je gelukkig Of heb je nu spijt Mis je de jaren Dat wij samen waren Want dat was toch een mooie tijd Dit was je leven Hier was je thuis Waar ben je gebleven Zo ver van huis Ben je verdrietig Of ben je bevrijd En waren de jaren Die wij samen waren Niet meer dan een verspilling van tijd Hoe dan ook Je bent alles kwijt Ik weet neit waarom deze me erg raakt. Ik ben niet van plan m'n gevoelens te delen Met hen die me lief zijn of niets kunnen schelen M'n dagen, m'n nachten, m'n tranen, m'n zorgen M'n diepste verlangens die hou ik verborgen Ik ben in m'n leven te dikwijls bedrogen Ik ben door m'n vrienden te vaak voorgelogen Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten M'n diepste gedachten die deel ik Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Het zijn gewoon dingen die wil ik niet uiten Die komen m'n leven lang niet meer naar buiten M'n diepste gedachten die schuilen van binnen Die wil ik niet vatten in woorden en zinnen Maar soms zou ik willen dat ik ze kon delen Mezelf laten zien en geen rol hoeven spelen En toch is het beter het zo maar te laten Ik wil het gewoon niet bepraten Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Met niemand Nou dan maar m'n leven met niemand meer delen En wie me ook lief heeft, het kan me niet schelen 'K heb eten en drinken en verder geen wensen Ik heb niets meer nodig en zeker geen mensen Al heb ik 't soms met mezelf zwaar te stellen Dan zal ik 't nog aan echt niemand vertellen Nee niemand hoeft ooit ook nog iets te verwachten M'n diepste gedachten die deel ik met niemand O ik ben in m'n leven te dikwijls bedrogen Ik ben door m'n vrienden te vaak voorgelogen Dus hoef je van mij ook echt niets te verwachten M'n diepste gedachten die deel ik Met niemand Deze raakt me omdat ik mezelf er in herken Would you know my name if I saw you in heaven? Would it be the same if I saw you in heaven? I must be strong and carry on, 'Cause I know I don't belong here in heaven. Would you hold my hand if I saw you in heaven? Would you help me stand if I saw you in heaven? I'll find my way through night and day, 'Cause I know I just can't stay here in heaven. Time can bring you down, time can bend your knees. Time can break your heart, have you begging please, begging please. Beyond the door there's peace I'm sure, And I know there'll be no more tears in heaven. deze week ook niet wrom die me raakt Oh, thinking about all our younger years, There was only you and me, We were young and wild and free. Now nothing can take you away from me. We’ve been down that road before, But that's over now. You keep me coming back for more. Baby you're all that I want. When you're lying here in my arms I'm finding it hard to believe We're in heaven. And love is all that I need And I found it there in your heart. It isn't too hard to see We're in heaven. Oh, once see you lay in front someone. We will turn your world around, Pick you up when you feeling down No, nothing could change what you mean to me. There's a lot that I could say But just hold me now, Cause our love will light the way. Baby you're all that I want. When you're lying here in my arms I'm finding it hard to believe We're in heaven. And love is all that I need And I found it there in your heart. It isn't too hard to see We're in heaven. Now our dreams are coming true. Through the good times and the bad I'll be standing there by you. (We’re in heaven.) And love is all that I need And I found it there in your heart. It isn't too hard to see We're in heaven. deze vink gewoon heeel mooi en daarom raakt ie me heel erg. Sorry seems to be the hardest word What have I got to do to make you love me? What have I got to do to make you care? What do I do when lightening strikes me? And I wake to find that you’re not there. Chorus What have I got to do to make you want me? What have I got to do to be heard? What do I say when it’s all over? Sorry seems to be the hardest word. It’s sad, so sad It’s a sad, sad situation And it’s getting more and more absurd It’s sad, so sad Why can’t we talk it over? Oh it seems to me That sorry seems the be the hardest word Chorus It’s sad, so sad It’s a sad, sad situation And it’s getting more and more absurd It’s sad, so sad Why can’t we talk it over? Oh it seems to me That sorry seems the be the hardest word What have I got to do make you love me? What have I got to do to be heard? What do I do when lighting strikes me What have I got to do? What have I got to do? When sorry seems to be the hardest word en deze raakt me nog het meest van allemaal omdat ik deze voor het eerst hoorde bij mun vriendin thuis die ik nou al 4/5 maand niet meer gezien of gesproken heb. w |
![]() |
|
Eric Clapton - Tears in Heaven
Metallica - Nothing Else Mathers Kansas - Dust in the Wind Meat Puppets - Plateau Radiohead - Street Spirit Simon & Garfunkel - Sounds of Silence Tom Waits - Martha Tori Amos - Winter U2 - With or Without You Coldplay - Green Eyes Pixies - Where's my Mind Moby - God Moving over the Face of the Waters Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 11:54. |
![]() |
|
![]() |
HIM- The path
There is no turning back from this unending path of mine Serpentine and black it stands before my eyes To hell and back it will lead me once more It's all i have as i stumble in and out of grace I walk through the gardens of dying light And cross all the rivers deep and dark as the night Searching for a reason why time would've passed us by With every step i take the less i know myself Every vow i break on my way towards your heart Countless times i've prayed for forgiveness But gods just laugh at my face And this path remains Leading me into solitude's arms I see through the darkness my way back home The journey seems endless but i'll carry on The shadows will rise and they will fall And our night drowns in dawn Amidst all tears there's a smile That all angels greet with an envious song One look into stranger's eyes and i know where i belong And the path goes on... Vooral nu laatst de moeder van mijn tante is overleden. Tijdens de crematie hoorde ik het nummer in mijn hoofd, echt een hel. Ik weet niet, maar het snijdt me zowat doormidden. Tekst en melodie. Marco Borsato heeft inderdaad ook nummers die niet goed zijn om te luisteren als je je kut voelt. Ik zou zoiets nooit kunnen zingen. Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 12:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*blinde ik.. de songtekst natuurlijk.. hm.. ik zal ff kijken* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken #2 forumfreakie | 1 | 08-01-2004 15:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 |