Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 12:09
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik hoorde t een keer van een vriendin en kon het me bijna niet voorstellen!

Zij hadden namelijk afgesproken om elkaar vrij te laten in de vakantie! Ze spraken het zo af dat ze alleen mochten zoenen met een eventueel iemand op de camping of hotel (whatever)
dus niet verder dan dat...
Ik vond t zo raar...Dat kan toch niet goed wezen voor een relatie of wel?

Heb jij hier ervaringen mee en hoe is dit gegaan?
Brand maar los

Alvast bedankt!

ps.Zelf heb ik dit nog nooit gedaan en t lijkt me ook niet goed voor een relatie, maar misschien zijn er mensen die er anders over denken?
Oud 18-07-2003, 12:16
Verwijderd
als m'n vriend dat zou voorstellen zou ie vrij zijn tijdens de vakantie. en daarna ook nog. hééééél vrij, want hij zou ferm buitenvliegen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:21
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Heb meer zo'n gevoel van: laten we elkaar meer vrijheid geven, want het gebeurt toch wel of je nou wil of niet.

Kom we laten dingen legaliseren, want het is toch niet te controleren!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:21
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-07-2003 @ 13:16:
hééééél vrij, want hij zou ferm buitenvliegen.
Wahaha, zoiets had ik dus ook!
Oud 18-07-2003, 12:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kzou dat nooooi doen... echt noooooit
dan ist geen relatie naar mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:05
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 18-07-2003 @ 13:30:
kzou dat nooooi doen... echt noooooit
dan ist geen relatie naar mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:28
Verwijderd
Waarom heb je dan nog een relatie?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 13:33
Zezette
Zezette is offline
Heb dat vorig jaar gedaan...zeker NIET doen komt heeeeel slecht uit, we laten zien dat het niet erg is maar wanneer het erop neer komt grrrrrr dus neen echt geen aanrader
Oud 18-07-2003, 13:41
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2003 @ 14:28:
Waarom heb je dan nog een relatie?
Das ook t eerste wat ik me dan afvraag...Toch zijn er mensen die het wel doen
Oud 18-07-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 18-07-2003 @ 14:41:
Das ook t eerste wat ik me dan afvraag...Toch zijn er mensen die het wel doen
Ik snap daar ook niks van! Mensen die elkaar ''vrijlaten''. Wil je je vrijheid, dan wil je dus geen relatie lijkt me zo. Dan betekent de ander toch ook niet echt veel voor je, denk ik.

Er zijn ook mensen die elkaar altijd vrijlaten, zei zeggen ach wat is zoenen nou

Maar goed nee geen ervaring mee, en zou me vriend het willen zou ik toch wel heel goed nadenken of ik wel verder met hem zou willen. Maar gelukkig is mijn vriend niet zo.
Verder als beide partijen gelukkig van worden om het zo aan te pakken lijkt me prima dan!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:03
PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja, als je zo graag met anderen wilt zoenen, maak het dan gewoon uit..
Oud 18-07-2003, 15:09
Some
Some is offline
dat vind ik niet kunnen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 18-07-2003 @ 16:03:
Nou ja, als je zo graag met anderen wilt zoenen, maak het dan gewoon uit..

maar tis wel zo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:09
Janet
Janet is offline
neej hij ''blijft'' van mij en nix geen gedonder met anderen,waar heb je anders een relatie voor?
Oud 18-07-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef op 18-07-2003 @ 17:09:
neej hij ''blijft'' van mij en nix geen gedonder met anderen,waar heb je anders een relatie voor?
Omdat je iemand wil om op koude regenachtige dagen tegenaan te kruipen, regelmatige seks, iemand om mee te nemen naar verjaardagen en ga zo maar door. Exclusiviteit is niet de enige reden om een relatie aan te gaan. Het heeft veel meer voordelen. (is exclusiviteit een voordeel?)

Ik zou het ook niet pikken als hij vreemdgaat maar ik kan me voorstellen dat een stel zoiets afspreekt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:47
Verwijderd
Het idee alleen al! Ik moet er niet aan denken. Ik hoef absoluut geen relatie met iemand die behoefte heeft om met een ander te zoenen (en die behoefte ook werkelijk "bevredigt"). Vakantie of niet, dat staat er buiten.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:50
Angeles
Angeles is offline
Mij lijkt het niks, maar als anderen dat willen, prima. Wat anderen in hun relatie doen en afspreken, dat gaat mij toch niks aan.
Oud 18-07-2003, 18:49
nickz
nickz is offline
Juist de tijd waarin je met je vriend/vriendin op vakantie bent, ga je toch niet zoiets doen?! Ik zou juist veel tijd aan elkaar wilen besteden.. Anders zou je toch ook niet met je vriend/vriendin op vakantie gaan?!
Oud 18-07-2003, 19:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik zou t absoluut niet kunnen in ieder geval. moet er niet aan denken. ik zou me dan vreselijk vies voelen wanneer ik m weer in mn armen zou hebben. nee, niks voor mij zo'n vrije relatie.
Oud 18-07-2003, 19:16
lieve
lieve is offline
Ikzelf vind het ook een beetje onbegrijpelijk . Maar het is natuurlijk voor sommige mensen wel goed dat ze daarover duidelijke afspraken maken daarover.

Maar als ik nu zou akkoord gaan met zo een afspraak, en ik kom terug van vakantie en krijg te horen van m'n vriend dat hij gezoend heeft... ik denk dat ik toch wel goed jaloers zou zijn en op de tippe van m'n tenen zou lopen.(Zelfs al zou ik ook gezoend hebben)
Het blijft toch steeds een beetje bedriegen niet?
Iemand zoenen gebeurd meestal niet zoooomaar. Daar zit meestal iets achter!
Maar dat is natuurlijk steeds maar mijn idee.
Ik heb ook al eens gezoend met een jongen gewoon voor de avond, maar ik vond hem wel speciaal.
Ja, kweet ik ben mor een rare.
Oud 18-07-2003, 20:00
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nickz schreef op 18-07-2003 @ 19:49:
Juist de tijd waarin je met je vriend/vriendin op vakantie bent, ga je toch niet zoiets doen?! Ik zou juist veel tijd aan elkaar wilen besteden.. Anders zou je toch ook niet met je vriend/vriendin op vakantie gaan?!
Volgens mij is de vraagstelling iets anders.

Ze bedoelt dus dat wanneer je beiden apart op vakantie gaat dat je dan elkander vrij moet laten. Ik vind het dus gewoon grote onzin, want dan kan je niet meer spreken van een echte relatie.

Maar als je het beiden niet erg vindt dan is er natuurlijk niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:18
Verwijderd
Aan de ene kant vind ik het niet zo'n slecht idee, er zit immers niets méér vast aan een avondje zoenen in een discotheek, jaloers hoef je er niet om te worden. Aan de andere kant heb ik niet echt behoefte meer aan zomaar met jongens zoenen en als mijn vriend dat wel zou hebben, waarom zou hij dan bij mij zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:33
Maddan
Maddan is offline
lijkt me nix.. aan de ene kant wel spannend om zelf iets met iemand anders te doen, maar dat is klote als ik denk aan wat zij er van zal vinden als ze het ziet ofzo...

en al helemaal nix als ik haar met een ander zie zoenen... ik zou zo erg gaan flippen!

dus neeeeeeeee, nix voor mij
Oud 18-07-2003, 21:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Veel van jullie reageren toch wel zo van neeeeee, never!
En begrijp me goed, zo denk ik er ook over, maar als je bv in Spanje bent...Alles is mooier, je voelt je heerlijk door de zon, mist je lover wel en zou dolgraag iemands armen om je heen willen hebben....Ze zeggen toch wel eens dat alles mooier is op vakantie?
Oud 18-07-2003, 23:44
pessimistje
pessimistje is offline
wat ongelooflijk dom zeg om elkaar vrij te laten in de vakantietijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 01:07
In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou het niet uit mijn hoofd kunnen zetten als ik wist dat hij vrij zou weetikveel watten op vakantie. Dan zou ik steeds denken aan een persoon die hij dan toen leuker vond ofso. Alsof hij de lust belangrijker vind dan de liefde in een zoen. Alsof hij niet kan wachten. najah; nee dus
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:19
Firefly182
Firefly182 is offline
zeker niet. In mijn relatie is er sprake van echt liefde, we houden werkelijk van elkaar. Ik zou het niet aankunnen als hij met een anders meisje zou gaan zoenen op vakantie. Hij kiest haar niet voor niets uit en stel nou voor dat hij haar leuker gaat vinden. En tja, ik denk dat soms van het 1 het ander komt......

Ik vind dit echt een vorm van vreemdgaan. Je gaat niet zomaar met iemand zoenen terwijl je thuis een vriendin hebt. Alsof je niet even 1/2/3 weken kan wachten totdat je diegene met wie je het liefst zoent weer ziet. Erg slap vind ik 't dan van diegene die gaat zoenen met een ander.

Als Stefan(vriendje) dat zou doen, en ik kom er op een manietr achter, dat we dan flinke ruzie zullen hebben en dat hij zich wel heel erg moet gaan bewijzen dat we nog bij elkaar horen te zijn.
Oud 19-07-2003, 13:12
Magdalena
Magdalena is offline
ik kan mij echt niet voorstellen dat ik behoefte zou hebben aan met andere mensen zoenen in mijn vakantie. sowieso zoen ik alleen met mensen waarvan ik hou of heel erg verliefd op ben. Of mijn vriend daar behoefte aan heeft....wee zijn gebeente als dat wel zo is!!!
Maar wij gaan samen op vakantie, willen niet zonder elkaar op vakantie en zijn superklef, dus ach....
Oud 22-07-2003, 14:25
Splodge
Splodge is offline
Ik denk dat ik dan maar zou voorstellen om elkaar voor altijd vrij te laten, want ik heb geen behoefte aan een vriendin die er behoefte aan heeft om er met andere mensen vandoor te gaan als ik er even niet ben ;-P
Oud 25-07-2003, 11:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Splodge schreef op 22-07-2003 @ 15:25:
Ik denk dat ik dan maar zou voorstellen om elkaar voor altijd vrij te laten, want ik heb geen behoefte aan een vriendin die er behoefte aan heeft om er met andere mensen vandoor te gaan als ik er even niet ben ;-P
Oud 25-07-2003, 12:45
Vevay
Prima, maar dan mag hij wat mij betreft mooi in het betreffende vakantieland blijven.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:18
kastdeur
kastdeur is offline
Natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:51
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-07-2003 @ 13:16:
als m'n vriend dat zou voorstellen zou ie vrij zijn tijdens de vakantie. en daarna ook nog. hééééél vrij, want hij zou ferm buitenvliegen.
Sluit ik me volledig bij aan...
Oud 25-07-2003, 14:29
Verwijderd
Wat is nou altijd het fucking probleem in vakantietijd? Behandel elkaar toch gewoon als normale, verstandige mensen. Als jouw vriend of vriendin gewoon eerlijk en normaal is gaat hij of zij niet vreemd. Doet hij of zij dat wel, dan is ze ook niet normaal en had je het sowieso moeten uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:11
Verwijderd
vind het ronduit belachelijk. je houd toch van hem/haar, dan zou je toch niet eens de behoefte hebben om anderen te zoenen? vaag hoor. en anders ben je geen knip voor de neus waard. bah.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:56
Boef
Boef is offline
Citaat:
Some schreef op 18-07-2003 @ 16:09:
dat vind ik niet kunnen!
kookj niet....dan stelt je relatie weinig voor denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:34
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Misschien als je net wat hebt en elkaar net kent kan ik het me nog wel voorstellen.. Je bent nog helemaal niet zeker van elkaar.., maar zodra je wat langer hebt vindt ik het ook echt niet meer kunnen, je hebt voor je vriend(in) gekozen en dan moet je niet ook nog eens een keer met andere meisje willen zoenen enzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten