Advertentie | |
|
![]() |
|
Die gast kan lullen wat ie wil maar clubs als Feyenoord, Nac, Utrecht, Twente, FC Groningen dat zijn echte volksclubs die moeten het (op Feyenoord na denk ik) gedeeltelijk wel hebben van de steun van het publiek.
Als daar wekelijks 5000man zit op de tribune spelen die clubs binnen een aantal jaar voor de 10de plek in GG-divisie. Maar we gaan nu erg offtopic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens voor Ajax, waar wèl beleving, techniek en enthousiasme bij de spelers te zien is. Nigel de Jong, Steven Pienaar, Rafael van der Vaart, daar ga je echt voor zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Denk ff rustig terug....... Ja? Dát was hetzelfde voetbal, wat PSV nu speelt. Koeman heeft de hele Ajax traditie ff opzij gezet. Hij ging ervanuit, dat wanneer hij wil winnen alles goed moet zitten. Hij speelde soms met 5 verdedigers. Alsof dát mooi is?! Hij speelde ook verdedigend, ook op 'jouw' handrem! Alles eerst opbouwen van 8eren! Spectakel was er toen ook niet bij Nú is dat idd anders! Maar ik beloof jou ook, dat PSV over 2 jaar anders speelt dan PSV nu! Ik weet zeker dat het gaat lukken! Spelers als Robben, Lee en Leandro, dáár ga IK lekker voor zitten! (alleen hebben zij nog niet de kans gepakt, om álles te laten zien)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
TOEN WAS HET LEUK, NU EEN ANDER 11TAL WEL EENS GELUK HEEFT OP ZON MANIER IS HET WEER FOUT.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() doet Yassine het een beetje goed in de voorbereiding? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammergenoeg heb ik zelf nog niet de kans gezien om ene oefenwedstrijd te bezoeken (kermis, veel gewerkt enz.), maar daar gaat als het goed is volgende week zondag verandering in komen. Wel jammer dat we dit jaar niet meer naar Breda kunnen komen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vroeger in de tijd van Ajax was het schitterend, toen hoorde je er geen 1 Ajacied over! Dat een lucky overwinning niet mooi is weet ik ook. Maar als het bijv. Ajax-PSV is... Tis 2-2 in de 93 minuut. Een Ajacied maakt een schwalbe. Visboer Jol geeft een penalty. En Bergdolmo schiet m erin. Das naar mijn mening een lucky overwinning. Hoor ik dan Ajacieden zeggen: "nou, van mij had die laatste niet gemaakt hoeven worden, wat nu is de overwinning niet mooi" D8 het nie.......
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben nu voor 2 weeks op vakantie! Laterzzzzzzzzzz
||
Citaat:
![]() ![]() vraag maar aan die joden die in de beatrix stonden te janken of nac wou ophouden met slaan..........je weet niet waar je het over hebt!sukkel
||
Citaat:
Zo kun je het over bijna alle shirt's wel hebben Joden: Wit met rode baan der door Feyenoord: Rood met wit schiet niet op natuurlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|