Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 18:58
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 19:41:
Volgens de meeste 'voetballiefhebbers' hier moet een goede VOETBALCLUB een relclub hebben van minimaal 2000 man, een keer een tegenstander dood slaan, of skinheads op de tribune hebben zitten

Doe mij dan maar een 'bioscoop' waar het wél altijd gezellig is!

ps: CITATIE meneer van Praag (ex-voorzitter Ajax)

De supporters van Ajax komen niet om ons te zien voetballen, maar om te controleren of we wel winnen. Wanneer het niet goed gaat gaan ze fluiten, pas wanneer we dik voorstaan gaan ze zingen
Dat citaat vond ik ook wel opmerkelijk, ook best wel arrogant
Oud 17-07-2003, 20:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Die gast kan lullen wat ie wil maar clubs als Feyenoord, Nac, Utrecht, Twente, FC Groningen dat zijn echte volksclubs die moeten het (op Feyenoord na denk ik) gedeeltelijk wel hebben van de steun van het publiek.
Als daar wekelijks 5000man zit op de tribune spelen die clubs binnen een aantal jaar voor de 10de plek in GG-divisie.

Maar we gaan nu erg offtopic.
Oud 17-07-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 17:21:
Reactie: Che Guevara
Beweert dat Voetbal van PSV grijs is....

Eigenlijk niet!
Ik weet nie wat jou favo cluppie is, maar op ieder elftal is wel wat aan te merken. PSV speelt nu realistisch, niet meer nie minder.
Het gaat om resultaat, dus voetbal ook zo.

Voetbal aantrekkelijker maken is niet écht mogelijk. Ik kom al 4 jaar iedere thuis-wedstrijd maar Eindhoven, maar het Philips-Stadion zit bijna iedere keer bomvol.

Er zijn dit jaar een record-aantal kaarten verkocht. Dus al is het voetbal iets minder sprankelend, saai is het niet!

PS: ben benieuwd wat jou cluppie is!
PSV speelt altijd op de handrem lijkt het wel, nooit gaan ze voluit. Zo voorzichtig, zo weinig beleving.
Ik ben trouwens voor Ajax, waar wèl beleving, techniek en enthousiasme bij de spelers te zien is. Nigel de Jong, Steven Pienaar, Rafael van der Vaart, daar ga je echt voor zitten
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:21
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-07-2003 @ 22:09:
PSV speelt altijd op de handrem lijkt het wel, nooit gaan ze voluit. Zo voorzichtig, zo weinig beleving.
Ik ben trouwens voor Ajax, waar wèl beleving, techniek en enthousiasme bij de spelers te zien is. Nigel de Jong, Steven Pienaar, Rafael van der Vaart, daar ga je echt voor zitten
Mag ik jou herninneren aan de tijd dat Koeman kwám bij Ajax?
Denk ff rustig terug....... Ja?

Dát was hetzelfde voetbal, wat PSV nu speelt. Koeman heeft de hele Ajax traditie ff opzij gezet. Hij ging ervanuit, dat wanneer hij wil winnen alles goed moet zitten. Hij speelde soms met 5 verdedigers. Alsof dát mooi is?! Hij speelde ook verdedigend, ook op 'jouw' handrem! Alles eerst opbouwen van 8eren! Spectakel was er toen ook niet bij

Nú is dat idd anders! Maar ik beloof jou ook, dat PSV over 2 jaar anders speelt dan PSV nu!
Ik weet zeker dat het gaat lukken! Spelers als Robben, Lee en Leandro, dáár ga IK lekker voor zitten!
(alleen hebben zij nog niet de kans gepakt, om álles te laten zien)
Oud 18-07-2003, 11:04
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-07-2003 @ 22:09:
schijten ja
Oud 18-07-2003, 16:02
bazzemans
bazzemans is offline
Aangezien de Graafschap gewoon in de HCE hoort () post ik hem toch maar. Het nieuwe shirt van de Graafschap nog zonder shirtsponsor:

Oud 18-07-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 22:21:
Mag ik jou herninneren aan de tijd dat Koeman kwám bij Ajax?
Denk ff rustig terug....... Ja?

Dát was hetzelfde voetbal, wat PSV nu speelt. Koeman heeft de hele Ajax traditie ff opzij gezet. Hij ging ervanuit, dat wanneer hij wil winnen alles goed moet zitten. Hij speelde soms met 5 verdedigers. Alsof dát mooi is?! Hij speelde ook verdedigend, ook op 'jouw' handrem! Alles eerst opbouwen van 8eren! Spectakel was er toen ook niet bij

Nú is dat idd anders! Maar ik beloof jou ook, dat PSV over 2 jaar anders speelt dan PSV nu!
Ik weet zeker dat het gaat lukken! Spelers als Robben, Lee en Leandro, dáár ga IK lekker voor zitten!
(alleen hebben zij nog niet de kans gepakt, om álles te laten zien)
Ik hoop het, tot nu toe kijk ik liever een ping-pongwedstrijd dan een wedstrijd van PSV. Bovendien wint PSV mij te vaak door een gelukkig doelpunt of een scheidsrechterlijke dwaling.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 18-07-2003 @ 12:04:
schijten ja
In Breda van angst ja.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:35
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 18:15:
Ik hoop het, tot nu toe kijk ik liever een ping-pongwedstrijd dan een wedstrijd van PSV. Bovendien wint PSV mij te vaak door een gelukkig doelpunt of een scheidsrechterlijke dwaling.
DAN WEET JE ZEKER NIX MEER VAN HET VROEGERE LUCKY AJAX?
TOEN WAS HET LEUK, NU EEN ANDER 11TAL WEL EENS GELUK HEEFT OP ZON MANIER IS HET WEER FOUT.....
Oud 18-07-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
bazzemans schreef op 18-07-2003 @ 17:02:
Aangezien de Graafschap gewoon in de HCE hoort () post ik hem toch maar. Het nieuwe shirt van de Graafschap nog zonder shirtsponsor:

[afbeelding]
SUPERboeren & Ratten 4-ever

doet Yassine het een beetje goed in de voorbereiding?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groningen is zijn shirt sponser kwijt omdat ze niet wouden betalen dus is nog ff afwachten op ons nieuwe shirt.

Ik zei eerder dat we hetzelflde shirt zouden houden maar dat is dus niet meer zo.
Oud 18-07-2003, 19:00
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-07-2003 @ 19:06:
SUPERboeren & Ratten 4-ever

doet Yassine het een beetje goed in de voorbereiding?
Voor zover ik gehoord heb wel. Hij schijnt een goede indruk achter te laten. Belangrijke voorzetten te geven en samen met de nieuwe spits (die goed schijnt te lopen) en een rechtshalf uit de eigen jeugd schijnt het een goed aanvalstrio te zijn.

Jammergenoeg heb ik zelf nog niet de kans gezien om ene oefenwedstrijd te bezoeken (kermis, veel gewerkt enz.), maar daar gaat als het goed is volgende week zondag verandering in komen. Wel jammer dat we dit jaar niet meer naar Breda kunnen komen.
Oud 18-07-2003, 19:14
Ketjing
Ketjing is offline
Vind die van de Superboeren niet mooi, jammer dat de strepen niet helemaal door lopen
Oud 18-07-2003, 19:59
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-07-2003 @ 20:14:
Vind die van de Superboeren niet mooi, jammer dat de strepen niet helemaal door lopen
Hm.. Ik wist dat dit ging komen , maar ja het is ook een kwestie van smaak. Ik vind het juist een keer wat anders, de shirtjes waren wezenlijk gezien de afgelopen jaren hetzelfde en nu toch wat anders. Dat vind ik wel mooi.
Oud 18-07-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 18-07-2003 @ 18:35:
DAN WEET JE ZEKER NIX MEER VAN HET VROEGERE LUCKY AJAX?
TOEN WAS HET LEUK, NU EEN ANDER 11TAL WEL EENS GELUK HEEFT OP ZON MANIER IS HET WEER FOUT.....
Ik heb het over vorig jaar. En ik win liever op een gewone manier. Een lucky overwinning is lang niet zo mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:23
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 22:40:
Ik heb het over vorig jaar. En ik win liever op een gewone manier. Een lucky overwinning is lang niet zo mooi.
Nee, nu niet natuurlijk. Nu ben je een 'duitse' club, als een een paar keer in de laatste minuten wint.

Vroeger in de tijd van Ajax was het schitterend, toen hoorde je er geen 1 Ajacied over!

Dat een lucky overwinning niet mooi is weet ik ook. Maar als het bijv. Ajax-PSV is... Tis 2-2 in de 93 minuut. Een Ajacied maakt een schwalbe. Visboer Jol geeft een penalty. En Bergdolmo schiet m erin.

Das naar mijn mening een lucky overwinning. Hoor ik dan Ajacieden zeggen: "nou, van mij had die laatste niet gemaakt hoeven worden, wat nu is de overwinning niet mooi"

D8 het nie.......
Oud 19-07-2003, 15:10
Mark
Mark is offline
Het Fanshirt van FC Zwolle is gewoon donders mooi:

Oud 19-07-2003, 16:06
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 19-07-2003 @ 16:10:
Het Fanshirt van FC Zwolle is gewoon donders mooi:

[afbeelding]
Jammer van dat logo, de kleuren en de tekst
Oud 19-07-2003, 17:35
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-07-2003 @ 17:06:
Jammer van dat logo, de kleuren en de tekst
alles is dus lelijk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:49
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 19-07-2003 @ 18:35:
alles is dus lelijk
Oud 20-07-2003, 16:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline

Het nieuwe uit-shirt van FC Groningen met de tijdelijke sponser voorop.

Persoonlijk vind ik het shirt niet zo mooi maar goed wat doe je eraan.
Oud 20-07-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 19-07-2003 @ 12:23:
Nee, nu niet natuurlijk. Nu ben je een 'duitse' club, als een een paar keer in de laatste minuten wint.

Vroeger in de tijd van Ajax was het schitterend, toen hoorde je er geen 1 Ajacied over!

Dat een lucky overwinning niet mooi is weet ik ook. Maar als het bijv. Ajax-PSV is... Tis 2-2 in de 93 minuut. Een Ajacied maakt een schwalbe. Visboer Jol geeft een penalty. En Bergdolmo schiet m erin.

Das naar mijn mening een lucky overwinning. Hoor ik dan Ajacieden zeggen: "nou, van mij had die laatste niet gemaakt hoeven worden, wat nu is de overwinning niet mooi"

D8 het nie.......
PSV heeft vorig seizoen vaak genoeg geluk gehad: scheidsrechters die de tegenstander duidelijk benadelen en gelukkige doelpunten. Feyenoord ook trouwens. Tegen RBC bijv.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:57
Grygera
Grygera is offline
Het shirt van Galatasaray heeft zeker uitstraling. Ik heb het thuis-shirt van de plaatselijk AS uit Rome nog niet gezien.. Maar ik neem aan dat deze zeker weer is!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:30
Ketjing
Ketjing is offline
Niet HCE, maar toch:

Arsenal Uit

Valencia Uit
Oud 24-07-2003, 10:20
marc24
marc24 is offline
Arsenal uit
Valencia uit
Oud 25-07-2003, 14:04
Verwijderd

iets duidelijkere blik op het mooiste shirt van Nederland.... het uit-shirt van NAC
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:18
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 24-07-2003 @ 10:30:
Niet HCE, maar toch:

Arsenal Uit

Oud 25-07-2003, 18:05
Verwijderd
dan die van Feyenoord ook nog eventjes:

Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 25-07-2003 @ 15:04:
[afbeelding]

iets duidelijkere blik op het mooiste shirt van Nederland.... het uit-shirt van NAC
wat is daar nou mooi aan??? hijs wit met twee strepen.....
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Feyenoord-uit is een erg mooi shirt vind ik.
Komen de stadskleuren ook nog in voor, er zijn niet veel clubs die dat hebben (of nog hebben) volgens mij.
Oud 25-07-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef op 25-07-2003 @ 19:05:
dat is historie maat... het eerste shirt van NAC (in 1912 dus!) zag er ongeveer zo uit... dát is er mooi aan..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:03
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-07-2003 @ 22:22:
PSV heeft vorig seizoen vaak genoeg geluk gehad: scheidsrechters die de tegenstander duidelijk benadelen en gelukkige doelpunten. Feyenoord ook trouwens. Tegen RBC bijv.
Tuurlijk, de concurenten hebben altijd maar geluk en Ajax zelf nooit...

Ben nu voor 2 weeks op vakantie! Laterzzzzzzzzzz
Oud 29-07-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 25-07-2003 @ 19:24:
dat is historie maat... het eerste shirt van NAC (in 1912 dus!) zag er ongeveer zo uit... dát is er mooi aan..
aha....dat zal best, maar t uiterlijk telt en dat vind ik nou niet echt byzonder.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:43
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 18:16:
In Breda van angst ja.
zoals afgelopen seizoen

vraag maar aan die joden die in de beatrix stonden te janken of nac wou ophouden met slaan..........je weet niet waar je het over hebt!sukkel
Oud 29-07-2003, 16:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
jellerd schreef op 25-07-2003 @ 19:05:

Zo kun je het over bijna alle shirt's wel hebben

Joden: Wit met rode baan der door
Feyenoord: Rood met wit

schiet niet op natuurlijk
Oud 29-07-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 29-07-2003 @ 14:43:
zoals afgelopen seizoen

vraag maar aan die joden die in de beatrix stonden te janken of nac wou ophouden met slaan..........je weet niet waar je het over hebt!sukkel
was geen slimme zet van ze om de bea in te gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten