Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 12:26
Martijn
Martijn is offline
Ik heb me overgehaald om de film te gaan zien , is ie leuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2003, 12:33
Stevill
Stevill is offline
Demi F*cking Moore is weer hot.
Oud 12-07-2003, 15:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hij is leuk.

nee, ff wat uitgebreider: de humor is goed, alleen de actie , tsja, ik vond het allemaal iets TE voor deze film, maar dat zal wel aan mij liggen.

En mijn persoonlijke favoriet: Lucy Liu
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:51
Uice
Uice is offline
teveel schrijvers te weinig verhaal
Oud 12-07-2003, 17:11
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Ik vond het een héle vette film.Heb m'n vriendje ernaartoe gesleurd .. Ja, want hij gelooft niet zo in vrouwen 'die vechten' .. De nerd.
Maare, hijs was cooooool .. Sja, denk dat iedereen wel diep vanbinnen een Angel wil zijn .. Nouja ik in ieder geval !
Oud 12-07-2003, 19:13
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Dit was geen actie meer maar pulp....de actie was m.i. belachelijk onrealistisch...en abnormaal.

Het deed de film helaas niets veel goeds...hij was leuk en daarmee is ook alles gezegd.

Groetjes
Ben(die de acteerprestaties ook niet echt super vond, behalve die van Cameron Diaz
Oud 12-07-2003, 20:54
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik heb m niet gezien en ik heb daar ook helemaal geen behoefte aan als ik al die stukjes bij tmf zie, t lijkt me niks aan
Oud 12-07-2003, 21:16
Martijn
Martijn is offline
leuke film, niet erg bijzonder, zie hier mijn recensie

Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:01
drumster
drumster is offline
Hij is echt weer goed. Dit vind ik nou een voorbeeld van een film waar ze best meerdere delen van kunnen maken. Er zijn leuke bijrollen van Pink en Demi Moore bijv.
Er word iets meer gevochten dan in deel 1 maar het blijft een leuke film!
Oud 13-07-2003, 20:50
TaTu
TaTu is offline
Hoi,

Ik vond de film veel te overdreven, en daardoor niet zo leuk eigenlijk.
Ik houd meer van 'Lord Of The Rings'.

Doei,
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 08:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vond het wel een leuke film. Niet heel erg speciaal, maar dr zat gelukkig redelijk wat humor in en dat was leuk.
Maar natuurlijk ging ik naar die film voor Cameron Diaz , alhoewel ik die andere twee ook wel goed vond.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 13:34
Daangerous
Daangerous is offline
heb nooit gesnapt waarom er een vervolg kwam op Charly's Angels uit 2000, die film is gigantisch geflopt. Maar dit zal wel weer hetzelfde staaltje zijn, mooie shots, slechte actie, weinig verhaal, en uiteindelijk kom je alleen met cameron diaz op je netvlies gedrukt de zaal uit: KIJKEN DUS
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:11
Verwijderd
Ik vond de film heel erg leuk

En Cameron, Drew en Lucy zijn alledrie heel erg leuk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:56
Sven
Sven is offline
Ik heb hem gisteren ook gezien, vond em echt heel erg leuk misschien zelfs leuker dan deel 1.. de humor in deze film spreekt me erg aan En Cameron Diaz, Drew Barrymore & Lucy Liu zijn een geweldige combinatie van actrices.. vooral Cameron Diaz vond ik erg grappig... Ook vond ik Demi Moore leuk, en zelfs Bruce Willis kwam nog even langs

Mensen die zeuren over dat het niet realitisch is, en het verhaal niet super is moeten niet zo zeiken.. want dat kan je van te voren ook wel weten zo is de film helemaal niet bedoeld.. het is gewoon een visueel spectakel met leuke humor.. hersenloze entertainment.. wat ook erg aangenaam kan zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 20:06
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Sven schreef op 17-07-2003 @ 19:56:
Ik heb hem gisteren ook gezien, vond em echt heel erg leuk misschien zelfs leuker dan deel 1.. de humor in deze film spreekt me erg aan En Cameron Diaz, Drew Barrymore & Lucy Liu zijn een geweldige combinatie van actrices.. vooral Cameron Diaz vond ik erg grappig... Ook vond ik Demi Moore leuk, en zelfs Bruce Willis kwam nog even langs

Mensen die zeuren over dat het niet realitisch is, en het verhaal niet super is moeten niet zo zeiken.. want dat kan je van te voren ook wel weten zo is de film helemaal niet bedoeld.. het is gewoon een visueel spectakel met leuke humor.. hersenloze entertainment.. wat ook erg aangenaam kan zijn
Need i say more ?
Oud 18-07-2003, 10:27
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Ik wil ook nog ff een groot pluspunt vernoemen: de filmmuziek. Deze film heeft echt goede muziek.
Voor mij was de muziek ook meteen 't beste van de hele film. Verhaal moet je zowiezo al niet verwachten in zo'n film. De acties waren wel leuk, maar ik had 't idee dat 't allemaal op scenes uit andere films gebaseerd was. Beetje jammer.
maar de muziek was leuk
Oud 18-07-2003, 10:46
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 18-07-2003 @ 11:27:
Ik wil ook nog ff een groot pluspunt vernoemen: de filmmuziek. Deze film heeft echt goede muziek.
Voor mij was de muziek ook meteen 't beste van de hele film. Verhaal moet je zowiezo al niet verwachten in zo'n film. De acties waren wel leuk, maar ik had 't idee dat 't allemaal op scenes uit andere films gebaseerd was. Beetje jammer.
maar de muziek was leuk
De muziek was idd erg goed, ook leuk toen het theme van Cape Fear voorbij kwam
Dat was echt geweldig met da harde geluid in de bios
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:46
Martijn
Martijn is offline
Citaat:

Agree.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:36
drumster
drumster is offline
De muziek was leuk, de spelers waren leuk, de actie was leuk en de verschillende locatie zijn ook leuk bedacht.
Charlie's Angels is juist een leuke film door de verschillende onderdelen vanwege de undercover acts. Daardoor is het voor heel veel verschillende groepen toch een leuke film.
Zulke films vind ik goed gevonden en ze mogen van mij best meerdere delen blijven maken

GreetZ
Oud 18-07-2003, 21:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 12-07-2003 @ 13:33:
Demi F*cking Moore is weer hot.
Inderdaad, holy fuck

Leuke film, actie way over the top met een hoop leuke knipogen naar bekende series.

Spoiler

Bovendien een paar erg aantrekkelijke vrouwen Alleen het eind was IMHO wat minder, toen werd het allemaal net iets te blij.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

Inderdaad, als je een realistische film had verwacht had je de beschrijving van te voren ff moeten lezen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ga vanavond naar Charlie's Angels, ben benieuwd...
Oud 19-07-2003, 12:31
Girl87
Girl87 is offline
Ik vond hem wel leuk.

Pluspunten:
-de bekende mensen (Pink, Olsen Twins, Eve)
-het einde (spannenddd... )
-Die Ier met zijn lollige accent

Minpunten:
-TEveel actie...(was soms wel weer grappig)
-Ik miste het verhaal soms een beetje
Oud 20-07-2003, 19:05
Anteverta
Anteverta is offline
Is goeie film!
Ik vond vooral het begin leuk
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:32
Medea
Medea is offline
Ik vond het een toffe film, soms wel wat overdreven of beetje verhaalloss , maar ik vond hem wel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2003, 19:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een verschrikkelijk slechte film. Pretentieloos amusement kan best cool zijn, maar dit was bagger. Bij deel 1 had ik het al te kwaad, maar nu kon ik amper wakker blijven.

En cameron diaz is de irritantste snol van het westelijk halfrond, Lucy liu is gewoon een doos en Drew kan er mee door als actrice.
Oud 26-07-2003, 09:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vond hem zeker zwaar super!!! Hij's ook veel beter dan het eerste deel! En drew Barrymore vin'k altijd nog de leukste, zij is echt cool!
Reageren

Regels voor berichten