Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil ook nog ff een groot pluspunt vernoemen: de filmmuziek. Deze film heeft echt goede muziek.
Voor mij was de muziek ook meteen 't beste van de hele film. Verhaal moet je zowiezo al niet verwachten in zo'n film. De acties waren wel leuk, maar ik had 't idee dat 't allemaal op scenes uit andere films gebaseerd was. Beetje jammer. maar de muziek was leuk ![]()
||
Citaat:
![]() Dat was echt geweldig met da harde geluid in de bios ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De muziek was leuk, de spelers waren leuk, de actie was leuk en de verschillende locatie zijn ook leuk bedacht.
Charlie's Angels is juist een leuke film door de verschillende onderdelen vanwege de undercover acts. Daardoor is het voor heel veel verschillende groepen toch een leuke film. Zulke films vind ik goed gevonden en ze mogen van mij best meerdere delen blijven maken ![]() GreetZ
||
Citaat:
![]() Leuke film, actie way over the top met een hoop leuke knipogen naar bekende series.
Spoiler
Bovendien een paar erg aantrekkelijke vrouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond hem wel leuk.
Pluspunten: -de bekende mensen (Pink, Olsen Twins, Eve) -het einde (spannenddd... ![]() -Die Ier met zijn lollige accent ![]() Minpunten: -TEveel actie...(was soms wel weer grappig) -Ik miste het verhaal soms een beetje
|
Een verschrikkelijk slechte film. Pretentieloos amusement kan best cool zijn, maar dit was bagger. Bij deel 1 had ik het al te kwaad, maar nu kon ik amper wakker blijven.
En cameron diaz is de irritantste snol van het westelijk halfrond, Lucy liu is gewoon een doos en Drew kan er mee door als actrice.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wacky Weirdos Full Throttle evilized | 5 | 04-05-2012 05:58 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |