Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
You go girl!
![]() Ik kende haar al van Buffy. Dat was half november. Ze trad bij Buffy op en vond het nummer Goodbye to you errug mooi. Maar toen ik Everywhere op de radio hoorde (begin januari) was ik meteen verkocht. Ik wist niet eens dat ze dat liedje zong. En omdat ik Everywhere een cool liedje vond en ze ook nog eens optrad in mijn favo tv-serie Buffy ben ik een (grote) fan van haar geworden ![]() Ze brak pas in Nederland door in half februari ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
tja, zo kan ik ook beginnen, ik heb altijd al cd-tjes geimporteerd uit de USA, bvb linkin park etc, ik luisterde al naar staind toen tormented (hun eerste plaat, voor de mensen die het niet weten) amper uit was, maar dan nog, ik durf te wedden dat er hier zogenaamde "muziekliefhebbers" rondlopen, die ongelooflijk "true en duchtig" zijn, maar meer als TMF kennen ze niet.
het was ook niet mijn punt om bepaalde mensen aan te vallen...maar was gewoon wat algemene kritiek ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ZONDAG 21 april
18:00 VIG Michelle Branch te gast MAANDAG 22 april 17:00 TMFLive.com TMFXtra over de Harlem Globetrotters en een TMFXtra over de succesvolle Michelle Branch DINSDAG 23 april 16:30 100%Johnny TMFXtra over Michelle Branch WOENSDAG 24 april 21:30 TMFLate TMFXtra over Michelle Branche Yay! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
waar heb je die gedownload??
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. On the train 2. Standing on the Edge 3. Hold my Heart Allemaal live gezongen, dat wel. Die liedjes kun je vaak op AudioGalaxy downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
*zoekt* damn, ze hebben em daar niet ![]()
|
Verwijderd
|
Ow ik heb het van een site, maar die is nu alweer weg. Ik heb misschien een oplossing. Ga naar www.snowboarding.com en maak daar gratis een account aan (hotmail max. 1.5 MB). Ik stuur dat MP3'tje wel naar jou toe.
Ken/heb je trouwens Fall al? Kan ik anders ook naar jouw toesturen. Plaats je *fake*snowbaording email maar hier of PM mij en zeg ff of je beide liedjes of alleen On the train wil hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() van haar live nummers/covers heb ik deze trouwens ![]() desperately standing on the edge all you wanted (accoustische remix) fall you get what you give goodbye to you (buffy versie) hold my heart my own worst enemy dus al je nog eentje hebt die daar niet tussenstaat, zou ik die graag ook krijgen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Okey, On the train dus. Ik heb dat liedje trouwens van www.crestfallen.com/michellebranch waar eerst live video's enzo werd aangeboden voor geld. Als je nu naar de die site gaat, dan kom je terecht op de officiele site. Heel vaag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ow, das ff s*cken ![]() Ik heb ff gewoon op een site ge-upload. Michelle Branch - On the Train Live |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
justincase featuring Michelle Branch- Without you kun je nu beluisteren. Click HIER en dan op justincase en rechts zie je bonus ( de rest spreekt voor zichzelf). Je moet ergens bij de 19 min. zijn wil je het liedje horen. Of je kunt natuurlijk vanaf het begin luisteren naar het fantastische album van justincase (komt uit op 1 oktober).
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kende "Goodbye To You" al via "Buffy", allang voordat "Everywhere" hier in Nederland werd uitgebracht. ![]() ![]() En dat album van Michelle, "The Spirit Room", is echt een geweldig album, alle liedjes zijn bijna even mooi. ![]() Ripper
|
Verwijderd
|
Hier kun je de video en de making of bekijken. In de making of zie je een heel gemene prank....
http://www.michellebranch.ca/videographymain.htm |
![]() |
|
ey!
dank je voor de url! wanneer is the making of... op de nederlandse tv? ennuh is dat haar broer naast michelle, aan wie ze vertelde dat de regisseur haar voor de gek gehouden heeft? dat was wel heel gemeen.. en ook zonde van de gitaar.. just curious. thnx!
|
Wat een wondermooie clip! Nog mooier dan die van "Everywhere" en "All You Wanted."
![]() ![]() Als de single "Goodbye To You" hier in Nederland wordt uitgebracht, hoop ik dat ook de versie uit "Buffy" d'r op staat, want dat is dus mijn favo versie. ![]() Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 | |
Muziek |