Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 20:16
tommiegun
tommiegun is offline
Ik ben lid van de Power Unlimited, al 1.5 jaar en ik heb geen spijt.
Oud 18-07-2003, 20:33
Mindfields
Mindfields is offline
Mijn broertje is ook lid van de PU dus die lees ik ookaltijd.
Oud 18-07-2003, 21:30
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik had de PU gelezen, maar nu is dat al 3 jaar de PCZone Benelux, die ik weer net heb afgezegd wegens financiële redenen. Ik heb een PC en een Gamecube.

De PU heeft het over ongeveer alle systemen die er zijn. De PC Zone heeft het alleen over de PC. De PU is dus wat oppervlakkiger, maar bespreekt wel meer games voor meer systemen. Besprekingen zijn kort. De PCZone heeft 2 cd's, wat de PU (toen) niet had). De PCZone biedt wat meer diepgang in de besprekingen. Ik hou ook niet zo van de schrijfstijl van de PU en hun beoordelingen.

Ik had de PCzone dus opgezegd omdat ik mijn geld beter kan besteden. Besprekingen van games kan ik ook op het internet lezen.
Oud 18-07-2003, 22:16
Rioto
ik ben echt al jaren lid van de PU vanaf het .... 3rde blad of zo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:24
pessimistje
pessimistje is offline
PCgameplay
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:26
dafelix
dafelix is offline
mijn broer is lid van PU, maar hij is verhuist en de PU komt hier nog, dus die lees ik regelmatig door, leuk voor games!

mijn vader koopt nog wel 'ns de Computer idee!, maar daar staat meestal maar 1 dingetje (progje ofzo) in wat handig is, voor de rest lees ik het wel, om te kijken hoe ik bepaalde dingen uit kan leggen aan leken, dus ook wel interressant

verder koop/lees ik geen computerbladen, alhoewel ik nog steeds wacht op een goed hackers-week/maand-blad! (momenteel lees ik wel veel H4H, maar die komt niet meer zovaak uit )
Oud 18-07-2003, 22:57
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ben al jaren lid van de PC Zone. In den beginne vond ik het een mooi en verfrissend blad. Later ging ik me kapot ergeren aan de slechte grappen, foute informatie in reviews en slechte schrijftstijl. Ik was dan ook van plan om m'n abonnement op te zeggen, maar de laatste tijd is het blad er enorm op vooruitgegaan. De reviews zijn veel accurater, er komen geen belachelijk hoge scores meer in voor en ik heb het idee dat ze veel volwassener zijn gaan schrijven. Nu alleen nog die Prullenbak weg óf serieuzer. In ieder geval blijf ik voorlopig gewoon lid.

Verder lees ik ook heel soms de PC Gameplay. Degelijk blad, weinig tot geen slap gelul.
Soms koop ik ook Britse tijdschriften en dan het liefst de PC Gamer, die lees ik ook het liefst alleen hij is zo verrekte duur. De redactie daar schrijft gewoon geweldige reviews, geeft veel ruimte aan de lezers en ze zijn nog goed in grappen maken ook.
Oud 19-07-2003, 11:03
Jolt
Jolt is offline
Lid van playnation en koop soms pcgameplay ..(zomnerspecual vaker)
Oud 19-07-2003, 11:09
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
De PC gameplay is inderdaad ook best goed.
Oud 19-07-2003, 11:12
Korsakoff
Korsakoff is offline
de PU. de humor blijft gewoon geweldig!
Oud 19-07-2003, 11:58
Obi Wan
Obi Wan is offline
Pc Gameplay
Pc Zone
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:10
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
we waren de PU vergeten op te zeggen, net een week te laat of zo. tja, dat kost even geld.

persoonlijk vind ik de PU een slecht onvolwassen blad zonder veel serieuze revieuws.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:52
Prime Evil
Prime Evil is offline
Mijn opinie is dat de PCGameplay alle anderen achter zich laat. Ik vind bladen als de PU en de PCZone een beetje té 'kiddy', zowel qua schrijfstijl als opmaak en layout. DE PCGP heeft gewoon een fijne set aan reviewers, die zowel met humor als expertise over de brug komen. Natuurlijk ben ik het niet altijd eens met de reviews, maar ze zijn in ieder geval goed onderbouwd. Ook kan ik regelmatig lachen met het blad, alleen zijn sommige dingen wel een cliché geworden na zoveel jaar PCGP lezen..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:40
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
feessie schreef op 19-07-2003 @ 12:12:
de PU. de humor blijft gewoon geweldig!
precies
Oud 19-07-2003, 15:42
CryptapiX
CryptapiX is offline
pu vind ik echt klote blad..
useless blad gewoon, 50% van cheats werkte niet en mensen verkochten spullen voor 3x de nieuwwaarde enzow..
ben blij dak da blad allang niet mee rheb

heb paar keer realgamer gekocht en dat beviel me eigenlijk wel.. dik blad meet veel nuttige info.. helaas ging het failliet

nu hou ik me niet o bezig met gamesbladen klees alles wel op internet
Oud 20-07-2003, 18:11
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
PCgameplay is echt vele malen beter dan PCzone, maar zelf ga ik voor de Power Unlimited. Ik game eigenlijk nooit meer, maar ik vind het nog altijd leuk om al die flauwe grappen die erin zitten te lezen enzo..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 19-07-2003 @ 16:42:
pu vind ik echt klote blad..
useless blad gewoon, 50% van cheats werkte niet

het is ook niet de bedoeling dat je een blad koopt voor de cheats, h*mo.

Ik lees nu al 10 jaar pu, en het verveelt niet. Zeker omdat ik een gamecube, xbox en een pc in huis heb staan is het een logische keuze. Afgezien daarvan bevalt de humor me ook heel goed
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:35
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 20-07-2003 @ 19:26:

Ik lees nu al 10 jaar pu, en het verveelt niet. Zeker omdat ik een gamecube, xbox en een pc in huis heb staan is het een logische keuze. Afgezien daarvan bevalt de humor me ook heel goed
Ik zou zowaar nog liever drie aparte bladen kopen dan dat alles-in-één-prulletje van een Power Unlimited. De humor is meestal van een plausibel niveau, de reviews houden totaal geen steek én de opzet van het blad is nog erger dan de (voor kleine kinderen bestemde) Hello You.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:56
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 20-07-2003 @ 19:35:
Ik zou zowaar nog liever drie aparte bladen kopen dan dat alles-in-één-prulletje van een Power Unlimited. De humor is meestal van een plausibel niveau, de reviews houden totaal geen steek én de opzet van het blad is nog erger dan de (voor kleine kinderen bestemde) Hello You.
Agreed. Beter 3 losse bladen die zich volledig concentreren en toespitsen op één platform. Dat garandeert tenminste kwaliteit. Daarnaast zit de PU vol met smakeloze humor, en ik ergerde me ook altijd mateloos aan die Skate. (Weet niet of die er nog bij zit).

Wat betreft een PC-Games geörienteerd blad ga ik voor de PC Gameplay. Zoals Prime Evil al zei bestaat de PCGP-crew uit een aantal goede schrijvers die zowel humor als expertise bezitten. Plus dat hun schrijfstijl prettig leesbaar is, en daarnaast heeft het blad een goede lay-out.

Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
PU ben ik nog lid van maar dat ga ik opzeggen zodra ik mijn budget kan opwaarderen naar de PC Zone (ben toch meer een PC gamer dus dan heb ik meer aan PC Zone dan aan PU)
Oud 20-07-2003, 19:28
Verwijderd
Ben paar jaartjes lid geweest van de PU maar vond het de laatste tijd (en dan praten we over ruim een jaar terug) te saai, te kinderachtig, te flauw, te info-loos.
De reviews waren vaak belabberd, de humor te gericht op 14-jarige pubertjes en verder was het allesbehalve professioneel.

Die heb ik dus opgezegd (waar ik geen spijt van heb) ...Momenteel lees ik geen game-magazines meer.

Wat ik wel een heel goed blad vond (en waarschijnlijk nog vind) is de Engelse PC-Gamer. Daar zitten goeie, lange en leuke reviews in (met veel extra info) waardoor je een veel beter beeld krijgt van een bepaald spel. Om een of andere reden is die Britse humor altijd veeeel beter dan de Nederlandse
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:32
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-07-2003 @ 20:06:
PU ben ik nog lid van maar dat ga ik opzeggen zodra ik mijn budget kan opwaarderen naar de PC Zone (ben toch meer een PC gamer dus dan heb ik meer aan PC Zone dan aan PU)
Waarom dan niet de PCGP als ik vragen mag? PC-zone is niet slecht, maar ik vind hem persoonlijk ook een beetje té vlot en puberaal.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:35
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 20-07-2003 @ 20:32:
Waarom dan niet de PCGP als ik vragen mag? PC-zone is niet slecht, maar ik vind hem persoonlijk ook een beetje té vlot en puberaal.
Mwa, ik vind de PU humor soms wel tof en die mis ik soms nog in de PCGP.
Ach, wie weet neem ik ze dan wel gewoon allebei
Oud 21-07-2003, 18:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:

ok homo!
ik kochty het oko niet voor cheats.. maar als het al te moeilijk is voor ze om de cheats goed over te tikke
hoe fackin veel fouten staan er dan wel niet in rest van blad..
pu is echt kiddo blad
Oud 21-07-2003, 22:51
micra
micra is offline
Ik ben verder nergens lid van. maar als ik een tof blad zie dan koop ik hem wel eens jah..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 22:57
Verwijderd
Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor de PU (het nummer van 18 juli nog niet gekregen ) omdat ik het een goed blad vind. Veel goede reviews, met soms (te veel) geouwehoer erin. De humor in de brieven vind ik ook wel grappig
Daarnaast neem ik het blad ook omdat ik een gba, xbox en pc heb en er zijn weinig/geen andere bladen die deze drie consoles behandelen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:45
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 21-07-2003 @ 19:07:
ok homo!
ik kochty het oko niet voor cheats.. maar als het al te moeilijk is voor ze om de cheats goed over te tikke
hoe fackin veel fouten staan er dan wel niet in rest van (?)blad..
pu is echt (?) kiddo blad

Het valt me op dat dat daar meer mensen last van hebben, als je zoveel fouten maakt, hoe kunnen jouw posts dan geloofwaardig overkomen?

Ik lees de pu ook niet meer specifiek voor het nieuws, meer voor de aardige reviews (incluis de humor).

Als je echt het allerlaatste nieuws wil, dan check je toch sowieso internet (gamer.nl) en geen gamesblad. Die hebben het nieuws nog dezelfde dag dat het in het daglicht wordt gezet. Dan is zelfs de pcgameplay, pczone etc. achterhaald.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 10:41
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 22-07-2003 @ 10:45:
Het valt me op dat dat daar meer mensen last van hebben, als je zoveel fouten maakt, hoe kunnen jouw posts dan geloofwaardig overkomen?

Citaat:
Het is ook niet de bedoeling dat je een blad koopt voor de cheats, homo.

Ik lees nu al 10 jaar (?) pu, en het verveelt niet. Zeker omdat ik een gamecube, xbox en een pc in huis heb staan is het een logische keuze. Afgezien daarvan bevalt de humor me ook heel goed
ik maak paar typos.. WHO GIVES A FUCK
moet je de typos in de pu maar eens gaan tellen
Oud 22-07-2003, 11:11
Verwijderd
typo's

*hard lach, snel uitlog*
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:32
Ketjing
Ketjing is offline
Heb een abo gehad op PU, nu koop ik hem nog wel eens, de humor is gewoon zo goed en ook de inside-jokes zijn leuk.
Oud 22-07-2003, 19:22
Purgatori
Purgatori is offline
EGAM
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-07-2003 @ 20:06:

PC GAMEPLAY???Is ook goed boekje vind het iets beter dan pu en pc zone
Reageren

Regels voor berichten