Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 12:20
Aguy
Aguy is offline
naja...ff korte inleiding

1 juni is t na 14 maandjes uitgegaan emt mn vriendin, omdat het te benauwend werd.
§ weken later hebben we 5 dagen iets gehad,maar is uitgegaan omdat haar moeder t niet mocht weten.
Gister is het weer aangeggaan omdat we elkaar zo erg miste, we hadden allebei wel een ander vriendje,vriendinnetje,om over elkaar heen proerebn te komen.
Maar nu zijn haar ouders weer boos op haar, omdat ze vinden dat ze met die jongen speelt...snappen jullie het?
Mijn vriendinnetje wil nu toch gewoon voor ons gaan vechten,ondanks dat dr ouders bozig zijn, maar ik kan haar nu ff niet vaak zien, en ben nu aan het twijfelen of ik dalijk alngs moet gaan of niet, ik zie haar wel soiso vanavond, naar haar werk.
Maar aan de telfoon deden haar ouders echt superaardig tegen mij, en toen ik smst dat ik langs zou komen, antwoorde mijn vriendinnetje nej doe maar niet dalijk worden ze nog bozer, maar het moet toch gewoon n keer?
Ze zijn dus denkik geowon boos omdat ze het zielig vinden voor die jongen,maar het is ook zielig om iets te hebben terwijl mijn vriendinnetje niet gek op hem is..niet dan?
eerst zeiden haar ouders, ja je moet doen waar jij je gelukkig van voelt, en nu dit...

wat moet ik?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 12:42
Verwijderd
schijt hebben aan die ouders, en de eerste tijd ergens anders afspreken
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:02
Aguy
Aguy is offline
ja dat doet ze dus niet....
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:14
Verwijderd
dan stelt het verders ook niet veel voor he? niet ergens anders afspreken, en t uitmaken omdat der ouders boos zijn...sorry dat ik t zeg.... maar die kon bij mij heel hoog de boom in
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:55
Some
Some is offline
ik snap je na je verhaal goed gelezen te hebben haha. Maar ik denk niet dat het echt een relatie wordt/gaat worden zeker niet met zulke ouders. Je meot doen wat je wilt en zei ook als je dan wordt gehinderd is dat balen en gaat het niet lukken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:30
Aguy
Aguy is offline
tis hier verdomme toch geen moslim land waar je je kind uithuwelijkt...
foifoifoi kutzooi, wij willen allebei elkaar t allerliefste, maar dan komen zon eieren dr tussen

je wil niet wetenw at dr gister allemaal gebeurd is gewoon...echt weer alles binnen n dag zo vertouwd, we wete t zoooo zeker en dan zon domme dozen die zeggen, ja neej op deze manier gaat het niet volgens de etiketten geflipte indianen dat t zijn
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 19-07-2003 @ 17:30:
tis hier verdomme toch geen moslim land waar je je kind uithuwelijkt...
foifoifoi kutzooi, wij willen allebei elkaar t allerliefste, maar dan komen zon eieren dr tussen
Dat is toch ook iets heel anders...??? Zij kiest er voor jou niet zo vaak of niet te zien, dat is haar keuze. Als jullie relatie voor haar belangrijk genoeg is, dan zou ze dat haar ouders wel vertellen en/of ze zou er schijt aan hebben wat ze er van vinden. Denk ik.

Geflipte indianen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:24
Aguy
Aguy is offline
we spreken wel af, terwijl zij t niet weten, vanavond gaat we naar mij thuis, waar niemand is, terwijl haar ouders denken dat ze uitgaat....
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:28
Bloompje
Bloompje is offline
als je vriendin der voor wil vechten moet je haar denk ik ff de tijd en de ruimte geven om goed met haar ouders te kunnuh praten... werkte bij mijn ouders best wel goed toen.....
Oud 19-07-2003, 20:35
Verwijderd
Het ligt aan jou.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
En ondertussen zit er een meisje op vakantie enorm er naar uit te kijken om weer terug te gaan naar Nederland zodat ze haar vriendje (jij) weer kan zien. Terwijl die vriend weer wat zit te doen met zijn ex. Tssss....jullie zijn beide wel goed in het kwetsen van mensen. Ik kan die ouders wel een beetje begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:37
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
pak een biertje
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:48
Aguy
Aguy is offline
nou we hebben toennet dus weer een hele avond bij elkaar gezeten, terwijl haar ouders denken dat ze uit was...
dat gaat ze nu ook, maar dr ouders denken dat ze al iets waren gaane ten om 6 uur!
Ik vin het echt moeilijk, ze heeft t die jongen wel duidelijk gemaakt, maar hij weet nog niet egt dat t uit is..is vrij kut voor mn gevoel, maar bij haar geldt t zelfde, dr ouders vinden dat we dr goed over moeten nadenken, vandaar...
dus t moet maar over een langere termijn, anders gaat t op t moment niet, zij gaat dr ouders elke dag meer vertellen en meer zeggen dat ze die jongen echt nix vind, en uiteindelijk zulle ze dan wel zwichten natuurlijk!
alleen moete wij wel steeds in t geheim afspreken dan..das nu ff kut, maar we willen dr beide zo voor vechten
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:37
hajo
hajo is offline
volgens mij ligd het hier inderdaad niet aan de ouders.. .. ..
Oud 20-07-2003, 09:16
Aguy
Aguy is offline
Citaat:
hajo schreef op 19-07-2003 @ 23:37:
volgens mij ligd het hier inderdaad niet aan de ouders.. .. ..
??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 15:51
Aguy
Aguy is offline
niemand?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 20-07-2003 @ 16:51:
niemand?
??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-07-2003 @ 17:38:
??
misschien wil hij alleen maar horen dat hij gelijk heeft en dat de ouders de schuld zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:31
Aguy
Aguy is offline
nee dat is t niet, maar is dr niet iemand hier waar ik mee mag PMen en die echt wilt luisteren? want mijn beste vriendin en mijn beste vriend zijn nu op vakantie, en kan ik dus niet terecht, en bij een andere bekende wil ik mn hart niet uitstoren over dit
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:39
Verwijderd
Vraag me af of haar ouders bepalen wie haar vriend is? Verder, "We hadden allebei wel een ander vriendje,vriendinnetje,om over elkaar heen proerebn te komen." Strakke actie. God is soms toch eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 18:44
Aguy
Aguy is offline
Citaat:
Wes schreef op 20-07-2003 @ 19:39:
. God is soms toch eerlijk.
??????
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 20-07-2003 @ 19:31:
nee dat is t niet, maar is dr niet iemand hier waar ik mee mag PMen en die echt wilt luisteren?
Dat vroeg je toch nergens? Moeten mensen dan ruiken dat jij dat wil? Mensen reageren hier toch ook serieus...? Je kunt je hart hier ook uitstorten...toch? En/of misschien die vriend(in) mailen, dat kan natuurlijk altijd.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:17
Aguy
Aguy is offline
neej dat vroeg ik ook niet, en zeker reageren jullie serieus, maar zoiets gaat makkelijk over msn of pm ofzo...snap je?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 23:25
Verwijderd
Kijk, ik geloof heilig in de dialoog. Het heeft niet zoveel zin om in het geheim af te blijven spreken. Ik denk dat haar ouders niet echt persoonlijk iets tegen jou hebben, maar meer tegen het feit dat hun dochter in hun ogen nogal aan het rondklooien is. Eerst jij, dan uit, dan die andere jongen, dan uit, dan jij weer, etc. Haar ouders willen blijkbaar gewoon duidelijkheid.

Als jij nooit iets hebt misdaan zie ik niet in waarom ze jou niet zouden mogen. Het is wel logisch dat ze het lullig vinden voor die andere jongen, maar ik snap het ergens wel. Ze willen dat hun dochter een beetje verstandig en aardig met mensen omgaat.

Ik zou het gewoon uit proberen te praten. Ga er gewoon langs en leg samen met haar de boel uit. Ik heb wel vaker meegemaakt dat ouders niet wilden dat hun dochter met een bepaalde jongen om ging, maar toen ze eenmaal die jongen in kwestie zagen was het allemaal koek en ei. Het is gewoon even door de zure appel heenbijten. Jouw vriendin moet gewoon aan haar ouders uitleggen dat ze nu echt met jou verder wil en dat ze misschien in het verleden een beetje een zigzagkoers heeft gevaren maar dat dat nu eenmaal bij jong-zijn hoort.

Ik zou dus gewoon alles uitpraten, dat is de meest 'schone' weg.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 14:23
Aguy
Aguy is offline
vanavond gaat ze t uitmaken emt die andere jongen, dat gaat ze dus vanaaf ookt egen dr ouders vertellen en morgen of woensdag zegt ze dat wij weer iets hebben!!!!!
ze heeft me beloofd t vanavond te doen omdak dr neit emer tegen kon, wat moet ik nu doen als ze t vanavond toch niet uitmaakt??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten