Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 09:08
Verwijderd
Ik wil eigenlijk wel de 4discversies kopen, maar zoveel geld heb ik niet..

Du nu heb ik de 2discversie maar besteld, ik kan de 4disc wel van iemand uit mijn klas lenen.. ooit.. Hoop ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 10:47
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 18-07-2003 @ 10:08:
Ik wil eigenlijk wel de 4discversies kopen, maar zoveel geld heb ik niet..

Du nu heb ik de 2discversie maar besteld, ik kan de 4disc wel van iemand uit mijn klas lenen.. ooit.. Hoop ik.

Dan moet je zorgen dat je ouders LOTR-fan worden, dan hoef je maar de helft te betalen als je mazzel hebt
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:33
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 18-07-2003 @ 11:47:
Dan moet je zorgen dat je ouders LOTR-fan worden, dan hoef je maar de helft te betalen als je mazzel hebt
Dat zou wel fijn zijn ja
Oud 18-07-2003, 19:01
Breg
Breg is offline
voor LOTR-fans die in de herfst/winter naar Londen gaan: er wordt een speciale tentoonstelling gehouden in het science museum. Er is o.a. kleding te zien van de acteurs, maar ook veel over de special effects. Hier meer info: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3051126.stm
Oud 18-07-2003, 19:07
Toet0r
Toet0r is offline
laat ik me ook eens met dit topic gaan bemoeien

Ik vind LOTR echt ge-wel-dig...goeie acteurs, goed verhaal, goeie/mooie special effects, prachtige muziek...alles wat een goeie film moet hebben!!
Ik heb van FOTR de extended version dvd *jeej*, die extra scenens daarop zijn echt vet! duidelijk dat ik die van TTT ook moet hebben!! en van ROTK ook natuurlijk..
Mja...ze moeten wel weer even een LOTR marathon gaan houden in de bios want die van vorige keer was super!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:40
Noínden
Noínden is offline
Ik ga vanavond FotR maar weer eens kijken...
Oud 19-07-2003, 14:48
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 19-07-2003 @ 14:40:
Ik ga vanavond FotR maar weer eens kijken...
Tja dat kan ik dus vollopig niet meer tv stuk . Damn bijna voor de 9de keer gezien *2 disk versie* en hij blijft gewoon leuk
Kan der niks aan doen.
Oud 19-07-2003, 14:57
Martijn
Martijn is offline
Ik heb....

FOTR: 15 keer gezien
TTT: 11 keer gezien
ROTK: 0 keer gezien

Er zijn mensen die het erger hebben
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 15:19
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 19-07-2003 @ 15:57:
Ik heb....

FOTR: 15 keer gezien
TTT: 11 keer gezien
ROTK: 0 keer gezien

Er zijn mensen die het erger hebben

ik heb FOTR : 28 keer gezien
TTT : 5 x gezien
ROTK: 0 x gezien

maar ik TTT heb ik nog maar pas op cdrom dus da tkomt nog wel
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:22
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 19-07-2003 @ 16:19:
ik heb FOTR : 28 keer gezien
TTT : 5 x gezien
ROTK: 0 x gezien

maar ik TTT heb ik nog maar pas op cdrom dus da tkomt nog wel
Ik wacht wel netjes tot TTT op dvd komt. Maar 28x En dan durven ze tegen mij te zeggen dat ik gek ben
Oud 19-07-2003, 16:37
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 19-07-2003 @ 17:22:
Ik wacht wel netjes tot TTT op dvd komt. Maar 28x En dan durven ze tegen mij te zeggen dat ik gek ben
ik kan daar niet op wachten
en dat ik gek ben..ja..datzeggen ze ook tegen mij...en t klopt in feite wel
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:56
kiek
kiek is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-07-2003 @ 13:18:
Pirates Of The Carribean lijkt me echt ontzettend flauw...*uitgaande van het fragment*
Hij's wel fresh op rottentomatoes.com...dus échte recensies he, geen gillende meisjes die op imdb samen een 8.1 hebben gestemd.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:30
Hellracer
Hellracer is offline
wie heeft hier eigenlijk de 2 en 4 disk versie van lotr. en dan bedoel ik legaal . Ik heb alleen de 2 disk omdat ik nog neit van de 4 disk gehoort had
Oud 20-07-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 19-07-2003 @ 17:56:
Hij's wel fresh op rottentomatoes.com...dus échte recensies he, geen gillende meisjes die op imdb samen een 8.1 hebben gestemd.
Imdb bestaat ook niet uit gillende meisjes, die cijfers zijn vaak best een goede indicatie...Ik denk dat ik die film toch maar eens ga zien dan Want een 8,1 is niet niks.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 18-07-2003 @ 20:01:
voor LOTR-fans die in de herfst/winter naar Londen gaan: er wordt een speciale tentoonstelling gehouden in het science museum. Er is o.a. kleding te zien van de acteurs, maar ook veel over de special effects. Hier meer info: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3051126.stm
Mijn zus is naar die tentoonstelling geweest in Nieuw-Zeeland en wetend dat ik dr zou vermoorden als ze niet ieder miniscuul detail op de foto had gezet heeft ze speciaal voor mij een compleet foto-album aangelegd met allemaal foto's van die tentoonstelling. Hij is echt heel cool en de echte fan moet hem wel gezien hebben eigenlijk, tis alleen jammer dat het allemaal in het buitenland is maar wie weet komt ie ooit nog wel een keer in Nederland maar voor degene die naar Londen gaan in die periode, van wat ik gehoord heb en gezien heb met foto's is ie zeer zeer zeer de moeite waard. Ik ben al een tijd bezig mijn moeder over te halen om naar Londen op vakantie te gaan, ben benieuwd of het gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 15:53
Noínden
Noínden is offline
Wat hebben jullie TFOTR al vaak gezien!!! Ik heb hem gisteren nog maar voor de 5e keer gezien.

Ik ben dan ook nog geen jaar fan... Maar toch...

En heeeeeeel maybe ga ik naar Londen om die tentoonstelling te zien, als ik genoeg geld bij elkaar kan sprokkelen.

Het lijkt me zo onwijs achterlijk cool...
Oud 21-07-2003, 15:05
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 20-07-2003 @ 16:53:
Wat hebben jullie TFOTR al vaak gezien!!! Ik heb hem gisteren nog maar voor de 5e keer gezien.

Ik ben dan ook nog geen jaar fan... Maar toch...

En heeeeeeel maybe ga ik naar Londen om die tentoonstelling te zien, als ik genoeg geld bij elkaar kan sprokkelen.

Het lijkt me zo onwijs achterlijk cool...
Meer kijken dan
Oud 21-07-2003, 16:27
Breg
Breg is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 20-07-2003 @ 15:40:
Mijn zus is naar die tentoonstelling geweest in Nieuw-Zeeland en wetend dat ik dr zou vermoorden als ze niet ieder miniscuul detail op de foto had gezet heeft ze speciaal voor mij een compleet foto-album aangelegd met allemaal foto's van die tentoonstelling. Hij is echt heel cool en de echte fan moet hem wel gezien hebben eigenlijk, tis alleen jammer dat het allemaal in het buitenland is maar wie weet komt ie ooit nog wel een keer in Nederland maar voor degene die naar Londen gaan in die periode, van wat ik gehoord heb en gezien heb met foto's is ie zeer zeer zeer de moeite waard. Ik ben al een tijd bezig mijn moeder over te halen om naar Londen op vakantie te gaan, ben benieuwd of het gaat lukken
ik ga zelf in die periode naar Londen . Nu alleen mn vader mee naar die tentoonstelling zien te slepen (hij vind de film 'wel aardig'). Op internet stond trouwens dat Londen de enige plaats in Europa is waar die tentoonstelling wordt gehouden...
Oud 21-07-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 21-07-2003 @ 17:27:
ik ga zelf in die periode naar Londen . Nu alleen mn vader mee naar die tentoonstelling zien te slepen (hij vind de film 'wel aardig'). Op internet stond trouwens dat Londen de enige plaats in Europa is waar die tentoonstelling wordt gehouden...
Zij wel weer hoor *ik ben jaloers *
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 20:09
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 21-07-2003 @ 16:05:
Meer kijken dan

Jaja, zit inmiddels op 7
Oud 21-07-2003, 20:44
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 21-07-2003 @ 21:09:
Jaja, zit inmiddels op 7
Ikke bijna op 9 x kan er gewoon niks aan doen hij blijft schitterend

Ben alleen bang dat het niet bij 9x blijft
Oud 21-07-2003, 20:58
Noínden
Noínden is offline
Maar4 op zich is 3 x in 2 dagen ook best wel veel... En hier blijft het ook niet bij
Oud 22-07-2003, 12:12
Breg
Breg is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 21-07-2003 @ 21:04:
Zij wel weer hoor *ik ben jaloers *
offtopic: easy jet, retourtje 30 euro.
Oud 22-07-2003, 19:11
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 21-07-2003 @ 21:09:
Jaja, zit inmiddels op 7
Ga de 4-disk versie van de TTT net zo vaak kijken of misschien wel vaker. Ben nog wel van plan om een Lotr marathon te houden als ik ze alle drie heb
Oud 22-07-2003, 19:15
Noínden
Noínden is offline
Er komt toch ook een LotR-marathon in de bios? Weet nog niet of ik ga, ik bedoel, na 9 uur film kijken gaat zelfs Legolas vervelen.

Nou ja, vervelen... Ik denk alleen dat ik na zowel FotR als TTT geen zin meer heb om RotK te gaan uitzitten... Zelfs al speelt Legolas een ''prominentere rol''
Oud 22-07-2003, 19:51
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 22-07-2003 @ 20:15:
Er komt toch ook een LotR-marathon in de bios? Weet nog niet of ik ga, ik bedoel, na 9 uur film kijken gaat zelfs Legolas vervelen.

Nou ja, vervelen... Ik denk alleen dat ik na zowel FotR als TTT geen zin meer heb om RotK te gaan uitzitten... Zelfs al speelt Legolas een ''prominentere rol''

k hoop het wel...afgelopen keer was echt wreed Ik ga echt wel weer als het weer is
Legolas, vervelen??? dat gaat niet hoor!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 20:39
Noínden
Noínden is offline
Haha, nee, Legolas zal idd nooit vervelen, stomme opmerking. Maar 9 u. achter elkaar LotR... Nee ook niet. Maar film kijken in z'n geheel wel...
Oud 23-07-2003, 16:04
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 22-07-2003 @ 20:15:

Daarom doe ik het ook thuis. Want 9 uur film kijken in de bios is idd niet leuk . Thuis kan je nog eens een pauze ofzo inlassen.
Oud 23-07-2003, 16:56
Noínden
Noínden is offline
Ik heb FotR nog niet gekocht, wacht eerst tot we een (goeie) dvd-speler hebben. Maar thuis kan het idd wel. Kans dat ik het dan wel uithoud... Goed idee trouwens, ik zie onze huiskamer wel volliggen met matrassen met daarop allemaal droolende meisjes... En dat 9 uur lang

I like it...
Oud 23-07-2003, 17:19
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-07-2003 @ 17:56:
Ik heb FotR nog niet gekocht, wacht eerst tot we een (goeie) dvd-speler hebben. Maar thuis kan het idd wel. Kans dat ik het dan wel uithoud... Goed idee trouwens, ik zie onze huiskamer wel volliggen met matrassen met daarop allemaal droolende meisjes... En dat 9 uur lang

I like it...
Eigenlijk best wel ja. Al die mensen met vierkanten ogen naar huis zien vertrekken en nog iets vaag in het napraten van de film. Helemaal in de trans van de film. moet een kicken gezicht zijn om dat te zien
Oud 23-07-2003, 17:20
Evertje
Evertje is offline
Het is vast al wel een keer eerder gezegt maar ik heb niet alle reacties hier gelezen maar Liv Tayler is een trut en ze moet oprotten!!!!!!!!!!!!!!!!!

in deel 1 was ze al zoooo irritant in die scenes met Aragorn en als ze frodo naar rivendel brengt terwijl ze in het boek bijna niet voorkomt en dat verpest de film gewoon zo erg terwijl het zon goede film is en dan wil je op haar hoofd gaan stampen maar dat kan dan weer niet en daar wor ik gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en alsof dat nog niet genoeg is komt in deel 2 die Faramir aankakken met zijn *** karakter terwijl het in het boek ook zon goede gast is en dan krijgt Aragorn zon bijna dood ervaring en dan komt Liv Tayler weer en dan krijg ik weer een hartaanval.

Waarom moet dat nou???
en dat terwijl het zoooooooon goed verhaal is.
ik ga gewoon het boek nog maar een keer lezen om bij te komen...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:22
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Evertje schreef op 23-07-2003 @ 18:20:
*knip*
Beetje minder mag ook wel
Oud 23-07-2003, 17:28
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Het is vast al wel een keer eerder gezegt maar ik heb niet alle reacties hier gelezen maar Liv Tayler is een trut en ze moet oprotten!!!!!!!!!!!!!!!!!

in deel 1 was ze al zoooo irritant in die scenes met Aragorn en als ze frodo naar rivendel brengt terwijl ze in het boek bijna niet voorkomt en dat verpest de film gewoon zo erg terwijl het zon goede film is en dan wil je op haar hoofd gaan stampen maar dat kan dan weer niet en daar wor ik gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en alsof dat nog niet genoeg is komt in deel 2 die Faramir aankakken met zijn *** karakter terwijl het in het boek ook zon goede gast is en dan krijgt Aragorn zon bijna dood ervaring en dan komt Liv Tayler weer en dan krijg ik weer een hartaanval.

Waarom moet dat nou???
ik ga gewoon het boek nog maar een keer lezen om bij te komen...[afbeelding]

Verder alles goed..? Liv Taylor is helemaal geen trut, ze heeft misschien een zeikstem, maar volgens mij is het een heel lief meisje. Wat JIJ bedoelt is dat Arwen een trut is. Dan wordt het al wat logischer... Dom, hopeloos, hulpeloos wichtje...

Waar ik het wel mee eens ben is dat Faramir in het boek heel lief is en in de film nogal een eikel...
Oud 23-07-2003, 17:31
Evertje
Evertje is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 23-07-2003 @ 18:22:
Beetje minder mag ook wel
ach,
ik baal er gewoon van dat ze zoveel veranderen aan het boek terwijl het boek gewoon mooi genoeg is en je er geen dingen aan moet veranderen omdat de echte fans (fans die al fan waren voordat de eerste film uitkwam!!) nu misschien afhaken omdat faramir dat ene zinnetje zei: "the ring will go to gondor" ofzo.
dat slaat gewoon nergens op en het maakt het verhaal er ook niet beter op.

en doordat Aragorn en Arwen de hele tijd klef zitten te doen hebben ze weer andere scenes weg moeten laten omdat de film anders te lang werd (bv Tom Bombadil, daar baal ik echt van!!!!).
ik zeg niet dat ik de film niet goed vind hoor, ik vind hem zelfs geweldig!!! maar die dingen vallen me toch op en dat is gewoon jammer.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:32
Evertje
Evertje is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-07-2003 @ 18:28:
Verder alles goed..? Liv Taylor is helemaal geen trut, ze heeft misschien een zeikstem, maar volgens mij is het een heel lief meisje. Wat JIJ bedoelt is dat Arwen een trut is. Dan wordt het al wat logischer... Dom, hopeloos, hulpeloos wichtje...
om eerlijk te zijn... ik heb een hekel aan haar in alle films die ik van haar ken, maar dat komt idd vooral door haar stem...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:40
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:

Waarom moet dat nou???
ik ga gewoon het boek nog maar een keer lezen om bij te komen...[afbeelding]
het slaat idd nergens op dat liv Tyler

een trut is...jij vindt dr gewoon niks..maar dat zegt niks over haar
Maar wat ik niet begrijp is dat voor jou de hele film verpest is alleen omdat zij (volgens jou!!!) een rot stem heeft...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:58
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Evertje schreef op 23-07-2003 @ 18:31:
ach,
ik baal er gewoon van dat ze zoveel veranderen aan het boek terwijl het boek gewoon mooi genoeg is en je er geen dingen aan moet veranderen omdat de echte fans (fans die al fan waren voordat de eerste film uitkwam!!) nu misschien afhaken omdat faramir dat ene zinnetje zei: "the ring will go to gondor" ofzo.
dat slaat gewoon nergens op en het maakt het verhaal er ook niet beter op.

en doordat Aragorn en Arwen de hele tijd klef zitten te doen hebben ze weer andere scenes weg moeten laten omdat de film anders te lang werd (bv Tom Bombadil, daar baal ik echt van!!!!).
ik zeg niet dat ik de film niet goed vind hoor, ik vind hem zelfs geweldig!!! maar die dingen vallen me toch op en dat is gewoon jammer.
Kijk een eigen mening mag heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Als jij liv Tyler een trut vind best. Maar zoals jij het daar straks neer had gezet vond ik eigenlijk niet kunnen . Maar nogmaals eigen mening mag maar hou het een beetje normaal . Trouwens tussen 2 () vind liv Tyler *is het nou tyler of tylor * eigenlijk wel goed in de film passen. Ze speelt haar rol goed maar dat is tuurlijk weer mijn mening.
Oud 23-07-2003, 20:51
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 23-07-2003 @ 18:58:
Kijk een eigen mening mag heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Als jij liv Tyler een trut vind best. Maar zoals jij het daar straks neer had gezet vond ik eigenlijk niet kunnen . Maar nogmaals eigen mening mag maar hou het een beetje normaal . Trouwens tussen 2 () vind liv Tyler *is het nou tyler of tylor * eigenlijk wel goed in de film passen. Ze speelt haar rol goed maar dat is tuurlijk weer mijn mening.
Tyler mja..en voor de rest ben ik et helemaal met je eens!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:22
Noínden
Noínden is offline
Tyler... Ik wist dat er nog iets niet klopte, op lordoftherings.net zegt ze idd Tyler, en geen Taylor... Mijn welgemeende excuses... (wat heeft dat mens eigenlijk een zeikstem als ze geen 'Arwens' spreekt...)
Oud 24-07-2003, 11:36
Martijn
Martijn is offline
Ik denk dat ze Arwen Frodo naar Rovendell hebben laten brengen, omdat dat minder tijd zou kosten, in het boek duurt het veel langer als je begrijpt wat ik bedoel.

En Faramir, tja, das wel jammer dat zijn karakter nogal ver*** is, mar dat wordt in ROTK uitgelegd...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:20
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 23-07-2003 @ 22:22:
Tyler... Ik wist dat er nog iets niet klopte, op lordoftherings.net zegt ze idd Tyler, en geen Taylor... Mijn welgemeende excuses... (wat heeft dat mens eigenlijk een zeikstem als ze geen 'Arwens' spreekt...)
vind ik eigenlijk wel meevallen met die zeik stem dan. *en voudjes mogen gemaakt worden *
Oud 24-07-2003, 18:50
Noínden
Noínden is offline
Gelukkig maar... Maar ik vind wel dat ze een zeikstem heeft, vooral op lordoftherings.net. 'Hi, this is Liv Tyyyyyluuuuhr... Blahblahblah...'
Oud 24-07-2003, 21:19
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Nospheratou schreef op 24-07-2003 @ 19:50:
Gelukkig maar... Maar ik vind wel dat ze een zeikstem heeft, vooral op lordoftherings.net. 'Hi, this is Liv Tyyyyyluuuuhr... Blahblahblah...'
Vind je dat nou echt. Vind haar wel een leuke stem hebben. En vooral in de film. Ze mag misschien geen grote rol hebben in de film maar ze past er wel bij en is er niet zomaar tussen geduwt.
Oud 26-07-2003, 20:04
Noínden
Noínden is offline
Als ze praat zoals in de film 'klopt' het gewoon, het hele plaatje, uiterlijk, stem, maar zodra ze dat Arwen-accent laat vallen is het een zeikstem...
Oud 26-07-2003, 20:08
Twijg
Twijg is offline
Ik wou al zeggen! dat Arwen accent, is echt mooi!
Oud 26-07-2003, 20:11
Noínden
Noínden is offline
Weet ik!! Dan is ze gewoon 'af'. Maar zonder Arwen-accent is het zo... Blah...
Oud 26-07-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nospheratou schreef op 26-07-2003 @ 21:11:
Weet ik!! Dan is ze gewoon 'af'. Maar zonder Arwen-accent is het zo... Blah...
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:06
Hellracer
Hellracer is offline
Volgens smij ben ik dan de eeningste die dat niet vind . Ach ja het zeit zo. Maar ik kan haast niet wachten op de 4-disk versie ze mogen van mij best wel opschieten.

*douwt de eerste film van de lotr er maar weer in om de leed te verzachten*
Oud 27-07-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Big Daddy schreef op 24-07-2003 @ 12:36:
Ik denk dat ze Arwen Frodo naar Rovendell hebben laten brengen, omdat dat minder tijd zou kosten, in het boek duurt het veel langer als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat had net zo goed worden gedaan door Glorfindel, dat had evenveel tijd gekost en was getrouwer geweest aan het boek...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten