![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij epileren verschilt het...er ontstaan natuurlijk kleine wondjes...als die gaan ontsteken of wat dan ook, dan ziet het er ook niet heel charmant uit... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus dr is eigk geen goeie manier voor je bikinilijn ...?!?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
tjah als je enkel je bikinilijn wil doen zou ik pincet ook kunne aanraden. ik gebruik dat en in t begin is het pijnlijk maar na een tijdje niet meer hoor. en voor epileren moet je steeds wachten tot de haartjes lang genoeg zijn en dat wil ik dus niet. als je enkel nog een streepje wilt is t niet echt handig denk ik maar voor bikinilijn lukt t heel goed. int begin had ik ook van die bultjes maar als je der regelmatig babylotion (zwitsal) op doet (is heeel zacht voor je huid) dan gaat t al snel over en nu heb ik zelfs geen bultjes meer.
![]() |
![]() |
|
Als ik epileer, krijg ik daarna meestal ingegroeide haartjes. Dat is pas lelijk!
Ik scheer alles gewoon en soms heb je dan inderdaad last van bultjes, maar dat is beter dan een bos haar uit je bikinibroekje. Bovendien ligt het er ook aan hoe warm het is. Met dit weer heb je eerder irritatie van het scheren. |
![]() |
||
Citaat:
Geen aanrader voor mij dus. |
![]() |
|
De ene keer ontharingscreme de ander keer scheren.
Voordelen ontharingscreme: * je haren komen niet hard terug * haren blijven een week ongeveer weg Nadelen: * Stinkt * Kost veel tijd * Soms wordt niet alles meegenomen Voordelen scheren: * Snel * Stinkt niet Nadelen: * Doet soms pijn (sneetjes ed) * Rooie bultjes * Haren komen snel (2 a 3 dagen) en hard terug. Ik gebruik altijd bodycreme na (nivea ofzo), dat helpt op zich wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met scheren komen bij mij de dag erop alweer stoppels en al die bultjes
![]() ![]() Maar ik epileer dus ook met een pincet en krijg uiteindelijk wel ingegroeide haren, maar dat is echt na 1 of 2 dagen al weg en bovendien blijven die haren toch echt bijna 2 weken weg en dat vind ik een groot voordeel! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik gebruik meestal ontharingscreme, omdat ik mezelf niet vertrouw met een scheermesje op een plek die ik niet helemaal goed kan zien. Laatst heb ik harsstrips geprobeerd, beviel niet geweldig, moest er vier keer overheen gaan en toen zat nóg de helft van de haartjes er, maar ach, er zitten nog een hoop strips in het doosje en die zal ik dan maar eens opmaken. Bij ontharingscreme er wel goed op letten dat 't niet ín je vagina komt!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uh.. hoe mijn pet staat, scheren is lekker snel maar k heb de volgende dag jeuk en bultjes. Doe ik meestal onder een warme douche of in bad. (worden de haartjes ook zachter enzo van)
ook wel eens met van die ontharingsspray van veet (van die reclame) maar dan kan je tien min nauwelijks bewegen omdat t er dan afvalt. Ik denk dat ik maar eens van die wasstrips ga kopen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe word je bikinilijn geharst? Lieved | 14 | 20-04-2004 13:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
bikinilijn ('t is je lichaam dus t zal hier wel horen?) spitmymindout | 10 | 03-04-2003 09:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
mensen die bikinilijn/benen epileren? Verwijderd | 49 | 18-03-2003 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bikinilijn zzzoefff!!! | 3 | 06-02-2003 19:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waarmee het beste benen, oksels en bikinilijn ontharen? ***DKNY'ke*** | 13 | 11-02-2002 15:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bikinilijn joooooooh | 4 | 09-12-2001 13:37 |