Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb je zelfmoordneigingen ofzo en is zij de enige die er vanaf weet, dan is het (imho) geoorloofd om dat soort dingen toch door te spelen, want het is in je eigen belang (en belangrijker dan het behouden van het vertrouwen. dat is bij de dood toch ook niks meer waard). gaat 't om minder erge dingen dan hoort ze dat inderdaad niet te doen en zou ik dat d'r heel duidelijk zeggen of uberhaupt de vriendschap beeindigen.
|
ik heb inmiddels een (lang
![]() het ging voornamelijk over de afgelopen vakantie, aanranding en zelfverwonding en ze heeft verschillende dingen bij verzonnen. volgens haar brand ik me ![]() en dat ik zelfmoord wil plegen..... maar goed ik heb het hele verhaal aan mijn ouders verteld, ze willen nog steeds die brief zien ![]() en heb mijn vriendin duidelijk gezegt dat het echt zwaar lullig is en dat het echt niet zo maar weer goed is
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Het is niet slim/netjes van die vriendin, als jij duidelijk hebt aangegeven dat je je ouders er niet bij wilt betrekken.
Anderzijds vind ik er toch wel iets in zitten wat die vriendin gedaan heeft. Als het op een gegeven moment echt niet goed met je gaat, moeten meer mensen daarvan weten dan alleen vrienden, want die kunnen je er niet bij helpen. Je vriendin is ontzettend bezorgd om je en vindt dat ze je ouders erover moet inlichten. Ze weet niet hoe ze er mee om moet gaan en vindt dat ze zelf bij het oplossen van je problemen te kort schiet. Vertrouwen geschaad, dat snap ik. Maar zie het als bezorgdheid en niet als iets om jou pijn te doen. Wat ze deed is niet meteen het goede in mijn ogen, maar ik vind het wel een begrijpelijk iets.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En wat bugge al zei... van welke kant komt het, vroegen je ouders het je vriendin, of bood je vriendin het aan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn allerbeste vriendin gaat met het vriendje van mijn vriendin ervandoor... wat nu? xAnoniem | 16 | 17-03-2010 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Na mijn vriendin handel ik zo raar.. Spray rebel | 18 | 30-10-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
ik en mijn vriendin Jij-Jij | 52 | 23-06-2003 13:10 | |
Seksualiteit |
Sex met de vriendin van mijn vriendin Een dijker | 41 | 04-02-2003 13:51 | |
Psychologie |
mijn vriendin WinterQueen | 21 | 14-04-2002 15:47 |