Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
euroclix doe ik nu ruim een jaar en heb ik laatst me eerste 25 euro van ontvangen
![]() En ben een tijdje geleden, toen ik merkte dat het werkte, ook begonnen met zinngeld en moneymiljonairs. ik ga binnekort ook maar even bij enquete bureau's kijken misschien valt daar ook nog wat te halen ![]()
||
Citaat:
bij stempunt had ik gewoon mazzel. je wordt dan eens in de zoveel tijd gevraagd een enquete in te vullen en je maakt kan op één van de zoveel bonnen met een geldbedrag. ik won vvv bonnen terwaarde van 20 euro. en bij intomart moet je elke dag (althans, minimaal 8x per maand) aan klikken welke programma's je de dag d'r voor hebt gekeken en er een cijfer voor geven. je verdient daarmee geld en als je het lang genoeg hebt gedaan en je 20 of meer op je saldo hebt kan je het laten uitbetalen in vvv of www bonnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb al bijna 50 euro bij intomart ![]()
||
Citaat:
een half jaar terug in een ander topic werd er toen gevraagd om dat soort dingen. Jij noemde (op mijn verzoek) de naam van die site en kheb me toen dus aangemeld. Nog bedankt ![]()
||
Citaat:
![]() en veel plezier ermee!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb voor Eurockix gewerkt (dus gewoon op kantoor als helpeskmedewerker en niet als lid) maar dat is zeer zeker geen louche bedrijf, gaat allemaal keurig volgens de regels enzo. Ze betalen ook zeker weten uit =... het is wel zo dat ze de laatste minder clix geven voor alleen het lezen... eigenlijk verdien je vooral goed met een eigen site en/of veel vrienden.....
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Kijk even op deze site die ik ooit eens heb gemaakt,
![]() Belangrijk bij het vinden van een goed affliate-programma is dat er veel verschillende bedrijven zijn die via het programma willen adverteren. Sommige programma's hebben maar 10 bedrijven! Ik heb met bovengenoemd programma goede ervaringen en daarnaast zijn er vele adverteerders, varierend van Vodafone tot reisbureaus. Ook is het handig als er goede bedragen per klik worden betaald. Bij bovengenoemd programma betalen sommige bedrijven zelfs 10 eurocent per klik! Ik heb ooit andere programma's geprobeerd, die betaalden vaak maar iets van 0,01 eurocent per klik! Dus ga maar na... Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat ik daar niet aan mee mag doen, omdat ik zelf al enquêtes afneem. wel jammer, vind ik.
||
Citaat:
|
Bij het nipo werkt je met nipoints. En een x aantal nipoints krijg je of een cadeaubon van Blokker of Free record Shop, of een gift aan en goed doel of een x aantal armiles.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ow sorry ik had het verkeerd begrepen, ik d8 dat je het programma bedoelde dat ik eerder had aanbevolen (zie quote). Excusez-moi! Met dat nipo heb ik geen ervaring, tkomt beetje onprofessioneel over vind ik eigelijk, er staat nergens echt uitleg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Heb me vandaag ingeschreven bij euroclixs, opinionbar, moneymiljonair en zinngeld (en heb tot nu toe alles bij elkaar 3 euro verdiend, alhoewel dat een begin is: ik wacht tot ik minstens 50 euro heb, dat beleg ik dan in aandelen....jaja, deze dame gaat voor het Grote geld
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben bij veel spaarprogrammas aangemeld en heb daar al aardig wat mee verdiend (totaal zo'n 400 euro).
Ik maak ook allerlei websystemen wat aardig geld oplevert. Ook doe ik aan die onderzoeken, die zijn niet dom (elke 2 weken 3fm onderzoek) en tikken aardig aan. Maar netto kost inet me geld omdat ik alles moet dokken (heb modem + veel online = veel €€€'s dokken aan kpn ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf een website, dit is nog de makkelijkste manier om geld te verdienen op internet.
http://www.euro-lawine.tk
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onschuldig en toch veroordeeld Lord Dolphin | 63 | 13-02-2007 14:45 |