| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Ik vind dat vrouwen het recht op abortus moeten behouden. Ik vind wat de topicstartster schrijft niet kunnen, ik vind het arrogant om als buitenstaander te beslissen wat een ander (die je niet eens kent!) met haar ongeboren kind moet doen. 

Kortom: internationaal abortusrecht en in de landen die het weigeren in te voeren een abortusboot!  | 
	|
| 

| 

|
| 

Ohja wat mij trouwens ook nog opvalt rondom de kwestie abortus, en niet alleen rondom de abortusboot is dat de tegenstanders voornamelijk óf oude mensen óf mannen zijn. Beide groepen zullen persoonlijk nooit met een abortus worden geconfronteerd en hebben dus zeker geen recht van spreken.

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Een ongewenst kind zal ofwel afgestaan worden en in een leuk tehuis (not) terechtkomen ofwel niet erg liefdevol door z'n moeder opgevoed worden. En dan krijg je, kort door de bocht geredeneerd, misdadigers, en naar jouw opvattingen mogen die wel vermoord worden. Alleen dan op latere leeftijd.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik vind dat ze de wetten in nederland ook veel strenger moeten maken. ik vind dat je alleen de kans mag hebben om abortus te plegen als je zwanger bent door een verkrachting of het kind of jij gevaar loopt of je kindje erg gehandicapt zou zijn. 

Gatara was here! De W van stampot! 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Bullshit. IEDEREEN, dus ook de hoer om de hoek, mag abortus plegen om iedere willekeurige reden. Al is het voor de lol.  

De overheid heeft het recht niet dit haar te verbieden. En waarom zou je? 

Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters. 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Als je geen tijd hebt, post dan ook niks, maar ga eerst even lekker in de Alpen zitten nadenken wat je wilt posten  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Bovendien is abortus na een aantal maanden zwangerschap (ik weet niet precies hoeveel) al onmogelijk. Je moet er dus vlug bij zijn. 

There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool: 
	 | 
	||
| 

| 

||||
| 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

| 
	||||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

loos argument van jou dus  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Met beide benen op de grond kom je niet ver.. 
	 | 
	||
| 

| 

||||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

En waarom vind je dat? Alleen omdat dat in een boek staat. Denk toch eens na voor jezelf, for fucks sake. Mak schaap. En de straf van een baby is behoorlijk duidelijk, als je het sociaal, emotioneel of financiëel niet kunt bolwerken en je kind geen behoorlijk leven kunt aanbieden. Dan doe je jezelf en het kind geweld aan. Citaat: 

Je zou jezelf eens moeten horen.
	 | 
	|||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

en vince_007, kgeef je een tip. probeer zelf eens een mening te vormen, in plaats van de verhaaltjes op te dreunen die je zondags netjes in de kerk worden opgedrongen of die je uit een boekje leest. Probeer je eens in te leven in een verkracht meisje, dat NA haar al erg traumatiserende verkrachting daar bovenop ook nog eens zwanger is van deze zieke vent. En of dat een motief is voor abortus. 

All in the name of white trash 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

All in the name of white trash 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Lameraden, je vindt homosexualiteit ook verwerpelijk zeker? Weet je, d'r staads vast ook wel ergens in de bijbel dat computers niet gebruikt mogen worden, gooi maar snel het raam uit!  | 
	||
| 

| 

|
| 

Dat is natuurlijk onzin, poesie. Het regardeert mannen niet minder dan vrouwen, althans in zoverre het ziet op de ethische beoordeling van een en ander. Of maakte je weer eens een olijk grapje?

"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 18:41.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het is haar lichaam, het kind is nog geen zelfstandige entiteit, slechts een afgeleide van haar. Het zelfbeschikkingsrecht van haar lichaam strekt zich ook uit tot het kind. Zij heeft geen verplichtingen tegenover het kind. En het is voor mannen erg makkelijk praten, zij staan er nooit voor. Niet zelf. Mannen hebben net zo weinig te zeggen over het lichaam van een zwangere vrouwals vrouwen over de prostaat van de man. 

Pfff. Boeie. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Niet koffiedik kijken. 

Pfff. Boeie. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

poesie, dat is niet wat ik bedoelde. Ik gewaag slechts van algemene, van concrete gevallen abstraherende discussies omtrent de ethische beoordeling van abortus.

"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zij impliceerde dat in elk geval. Wanneer er immers geen slechte omstandigheden zouden zijn - in het voorgaande werd daarover gesproken, dus ik ging daarop door, excuses voor de mogelijke onduidelijkheid - is de keus tussen leven en dood helemaal een vanzelfsprekende voor mij.

Met beide benen op de grond kom je niet ver.. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Nee, maar zoals eerder gezegd, je pleegt meestal geen abortus onder goede omstandigheden.
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd  | 500 | 22-05-2007 14:51 | |

Kabinetsbetutteling Mark Almighty  | 337 | 08-05-2007 13:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 

Abortus Gent  | 327 | 20-05-2005 07:40 | |

Bush wil GPS en Galileo kunnen uitschakelen Mr. Pignati  | 87 | 30-12-2004 12:12 | |
| Muziek | 

Duet tussen Jamai en Jim heropsychodream  | 99 | 31-07-2003 23:04 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

abortus moord?! ???  | 60 | 23-07-2003 19:36 | |