Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 19:20
Verwijderd
17/7/2003 19:04

Ondanks de 2-1 zege op VfL Bochum, die Borussia Dortmund woensdag een plaats in de halve finale om de Liga Pokal bezorgde, heerst er een flinke mineurstemming bij Die Borussen. Coach Matthias Sammer verloor namelijk twee spelers voor minstens een half jaar.
Nadat donderdagmiddag eerst al bekend was geworden dat Evanilson een gescheurde binnenband van zijn linkerknie had overgehouden aan het duel, bleek ook Torsten Frings een zware kniekwetsuur te hebben opgelopen. De Duitse international speelde de negentig minuten nog wel uit, maar donderdagmiddag bleek na onderzoek dat Frings precies dezelfde blessure heeft als de Braziliaan.

'We zijn geschokt', reageerde technisch directeur Michael Zorc op het slechte nieuws. Dortmund overweegt om een nieuwe speler aan te trekken voor de rechterflank. De naam van international Bernd Schneider wordt genoemd. Hij staat nu nog onder contract bij Bayer Leverkusen.

hmmmz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 20:22
Boogie
Boogie is offline
Weer een net-niet jaar voor Borussia?
Oud 17-07-2003, 20:28
geen punt.
geen punt. is offline
Ik ook in shock

Het zal niet zo'n jaar alla Kaiserslautern/Leverkusen worden hoor (was trouwens wel errug komisch). Zal wel meevallen, alleen heeft Bayer Mussen een tegenstander minder wellicht.
Oud 17-07-2003, 21:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik hoop op een verassing en dat Werder Bremen het héél goed gaat doen.
Oud 20-07-2003, 20:50
Kirk22
Kirk22 is offline
ik kan niet echt medelijden hebben met die moffen
Oud 21-07-2003, 08:46
my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 20-07-2003 @ 21:50:
ik kan niet echt medelijden hebben met die moffen
Oud 21-07-2003, 08:53
Silverchoice
Silverchoice is offline
Als je team ineens geen titelkandidaat meer is, omdat het twee basisspelers mist (waar er misschien ook nog één voor terugkomt), is het wel heel droevig gesteld.
Oud 21-07-2003, 09:04
Riconoscente
Riconoscente is offline
echt niét interessant gewoon
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:05
Silverchoice
Silverchoice is offline
wat doe je hier dan
Oud 21-07-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 17-07-2003 @ 21:22:
Weer een net-niet jaar voor Borussia?
schneider een net-niet speler?

Persoonlijk vind ik schneider een speler met een geweldige pass die het overzicht goed houdt. Een uiterst nuttige teamspeler.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Hou me nooit zo bezig met Duits voetbal.. Vind het niet zo leuk om naar te kijken.. Heb er geen band mee ofzo..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 26-07-2003 @ 23:59:
Hou me nooit zo bezig met Duits voetbal.. Vind het niet zo leuk om naar te kijken.. Heb er geen band mee ofzo..
Als je de samenvattingen ziet op RTL5 heb je al meer dan genoeg gezien en je blijft op de hoogte...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:03
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-07-2003 @ 00:00:
Als je de samenvattingen ziet op RTL5 heb je al meer dan genoeg gezien en je blijft op de hoogte...
Jah doe ik meestal ook wel.. Ben trouwens x naar Bayern - Borussia geweest met RTL 5 Kerel die ik ken die is hoofd voetbal daar en daar mocht ik mee mee.. zei ook dat ze proberen met Canal+ overeen te komen of ze daar Spaans voetbal van kunnen krijgen in ruil voor andere competitie (engels geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 27-07-2003 @ 00:03:
Jah doe ik meestal ook wel.. Ben trouwens x naar Bayern - Borussia geweest met RTL 5 Kerel die ik ken die is hoofd voetbal daar en daar mocht ik mee mee.. zei ook dat ze proberen met Canal+ overeen te komen of ze daar Spaans voetbal van kunnen krijgen in ruil voor andere competitie (engels geloof ik)
you lucky bastard!

Ik hoop dat het lukt met die Spaanse competitie maar dan moet het wel anders geregeld worden dan met de Italiaanse competitie, want daar krijgen we elke week maar een kwartier van te zien
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:13
zlatani9
zlatani9 is offline
Die was geruild met Canal+.. Mochten zijn samenvatting van Italiaans voetbal uitzenden en dan mocht Canal+ samenvatting van Engels uitzenden.. Maar met Italie hoefden ze niet perse verder want dat was niet echt commercieel aantrekkelijk (minder interesse omdat er niet echt heel veel populaire Nederlanders zitten in tegenselling tot Engeland)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten