Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 13:55
Verwijderd
ik heb een grote moedervlek op men kaak

ik heb gehoord dat je dat met een zalfje kunt weglaten doen ?

of hoe ?

ik vind een moedervlek niet erg maar als het op men gezicht is ..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:33
Verwijderd
Zalfje heb ik nog nooit van gehoord...ik ken alleen de 'normale' manier: een 'operatie'.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:41
pyres74
pyres74 is offline
zalfje??? dacht het niet

idd wegsnijden door een arts is de enige veilige methode
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:44
Somebody Special
Somebody Special is offline
Maar door het weg te laten halen hou je er toch een litteken aan over?
Ik heb namelijk een moedervlek op m'n borst die zichtbaar is in bikini, vind ik erg lelijk maar zou er geen litteken voor over hebben.
Oud 27-07-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 27-07-2003 @ 16:44:
Maar door het weg te laten halen hou je er toch een litteken aan over?
Ik heb namelijk een moedervlek op m'n borst die zichtbaar is in bikini, vind ik erg lelijk maar zou er geen litteken voor over hebben.
Als het goed gebeurd en het is geen moedervlek met een doorsnede van 10 centimeter, dan houdt je er volgens mij maar een piepklein littekentje aan over wat je amper ziet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 16:55:
Als het goed gebeurd en het is geen moedervlek met een doorsnede van 10 centimeter, dan houdt je er volgens mij maar een piepklein littekentje aan over wat je amper ziet.
Hm, zou ik dan toch eens moeten navragen, het is namelijk maar een vlekje van een halve cm. Zpu hem best graag weg willen hebben.
Oud 27-07-2003, 21:01
Verwijderd
hmm , een litteken zou ik echt niet willen , vooral omdat het op mijn gezicht is , ik heb al een litteken op mijn gezicht , 1 is genoeg !!

maar ik had echt gehoord van een zalfje , een vriendin zei dit want zij had een kleine en een grote , de kleine ging weg met het zalfje , de grote met het mes ..

maarja, als het zalfje toch niet bestaat dan zal ik met de vlek door het leven gaan , bovendien het vlekje maakt je speciaal hé , niemand heeft het

dusssss als iemand toch nog van een zalfje gehoord heeft ...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:34
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb een hele dikke moedervlek onder mijn oksel en die wil ik ook weg laten halen, maar ik dacht eigenlijk dat je dat gewoon door de dokter kon laten doen, net zoals ze wratten wegstippen met heel koud spul toch?
Oud 27-07-2003, 22:00
Vevay
Ik heb ook 2 moedervlekken weg laten halen, ze waren gewoon lelijk.
De dokter heeft ze (onder plaatselijke verdoving) gewoon weggesneden. Er zitten nu kleine littekentjes, en echt opvallen doen ze niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 06:03
Verwijderd
Ik heb redelijk wat moedervlekken (stuk of 5 kleine) op mijn wang. Wat is er nou erg aan.... Het is deel van je : / op dit soort manier ga je straks zeiken dat je helemaal moedervlekloos wil zijn. Moedervlekken zijn een deel van je... Als je nou een van 20 cm doorsnee hebt ok... Maar als je een stel kleintjes hebt waarom zou je ze dan moeten verwijderen? 8\
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 07:15
ekki
ekki is offline
Citaat:
raindrup schreef op 27-07-2003 @ 22:01:
maar ik had echt gehoord van een zalfje , een vriendin zei dit want zij had een kleine en een grote , de kleine ging weg met het zalfje , de grote met het mes ..
waarom vraag je het haar niet?
Oud 06-08-2003, 21:22
Evil creature
Evil creature is offline
Ik heb op mijn arm een moedervlek die nogal groot is en die ga ik weg laten snijden.
Oud 07-08-2003, 11:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zelf twee moedervlekken weg laten snijden vorig jaar oktober en bij die ene is het litteken twee keer zo groot als de moedervlek dus als het in je gezicht is zou ik er goed over nadenken of je dat het waard vind.

Als je het dan nog van plan bent laat het dan iig doen door een plastisch chirurg en niet bij een dermatoloog. een plastisch chirurg let volgens mij meer op hoe littekens uitvallen enzo, bij een dermatoloog doen ze het echt omdat er bijvoorbeeld huidkanker uit kan ontstaan.
Oud 07-08-2003, 15:47
darklight
darklight is offline
heyz..

khad 1 moedervlek op mijn gezicht (2 cm doorsnee) die hebben mijn ouders laten verwijderen toen ik een jaar of 5 was op advies van de dokter ivm met huidkanker ofzow...

das toen met laser verwijderd (hetzelfde wat ze gebruiken om tatoeages te verwijderen...)

gewoon zonnebril op... pijn ... en dan een ijszak...

heb 20 sessies ofsow gehad en heb er geen litteken aan over gehouden....

een andere heb ik op mijn achterbeen die was 6 cm doorsnee en had nogal veel diepte... ook op advies doctor laten laseren, dit keer met plaatselijke verdoving... hij is niet verwijderd (na 50 of meer sessies (was ik trouwens een jaar of 7-8)) maar de diepte is eruit (moest van de dokter) hij is nu ong. net zo groot maar ik ben flink gegroeid dus in verhouding is ie kleiner...

beetje vaag verhaal ...

doeg
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:14
blackcamel
blackcamel is offline
wegbranden bestaat ook hoor.......
Oud 08-08-2003, 17:11
Verwijderd
Je kunt idd het beste naar een plastisch chirurg gaan, als je t echt weg wilt laten halen. Ze kunnen je vantevoren vertellen of je er een lelijk litteken aan over zal houden of niet. Dat kunnen ze wel een beetje inschatten.

Ik ben er zelf ook een keer heen geweest, maar dat was dan om een litteken weg te laten halen. Toen zeiden ze dat het resultaat waarschijnlijk veel lelijker zou worden en heb ik het niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:09
El Kim
El Kim is offline
Wat is er erg aan moedervlekken Ik heb er zelf heel erg veel (heb een erg lichte huid en daarom vallen ze ook nog meer op en ik heb er ook veel in mijn gezicht) maar ik zou ze voor geen goud wel willen laten halen, ze zitten daar en ze horen bij mij. En ze geven karakter aan je gezicht, het zijn karakteristieke eigenschappen. En wordt zo'n moedervlek boven je lippen niet als één van de 7 schoonheden gezien Bovendien, om nou onder het mes te gaan voor zo'n vlekje... nee mij niet gezien
Oud 11-08-2003, 11:29
Ketjing
Ketjing is offline
Ik had een dikke rare moedervlek op mijn sleutelbeen, weglaten halen en nu zit er een klein litteken, vind het mooier dan die moedervlek die er zat

Regels voor berichten