![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hmm , een litteken zou ik echt niet willen , vooral omdat het op mijn gezicht is , ik heb al een litteken op mijn gezicht , 1 is genoeg !!
![]() maar ik had echt gehoord van een zalfje , een vriendin zei dit want zij had een kleine en een grote , de kleine ging weg met het zalfje , de grote met het mes .. ![]() maarja, als het zalfje toch niet bestaat dan zal ik met de vlek door het leven gaan , bovendien het vlekje maakt je speciaal hé , niemand heeft het ![]() dusssss als iemand toch nog van een zalfje gehoord heeft ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb redelijk wat moedervlekken (stuk of 5 kleine) op mijn wang. Wat is er nou erg aan.... Het is deel van je : / op dit soort manier ga je straks zeiken dat je helemaal moedervlekloos wil zijn. Moedervlekken zijn een deel van je... Als je nou een van 20 cm doorsnee hebt ok... Maar als je een stel kleintjes hebt waarom zou je ze dan moeten verwijderen? 8\
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb zelf twee moedervlekken weg laten snijden vorig jaar oktober en bij die ene is het litteken twee keer zo groot als de moedervlek dus als het in je gezicht is zou ik er goed over nadenken of je dat het waard vind.
Als je het dan nog van plan bent laat het dan iig doen door een plastisch chirurg en niet bij een dermatoloog. een plastisch chirurg let volgens mij meer op hoe littekens uitvallen enzo, bij een dermatoloog doen ze het echt omdat er bijvoorbeeld huidkanker uit kan ontstaan.
|
![]() |
heyz..
khad 1 moedervlek op mijn gezicht (2 cm doorsnee) die hebben mijn ouders laten verwijderen toen ik een jaar of 5 was op advies van de dokter ivm met huidkanker ofzow... das toen met laser verwijderd (hetzelfde wat ze gebruiken om tatoeages te verwijderen...) gewoon zonnebril op... pijn ... en dan een ijszak... heb 20 sessies ofsow gehad en heb er geen litteken aan over gehouden.... een andere heb ik op mijn achterbeen die was 6 cm doorsnee en had nogal veel diepte... ook op advies doctor laten laseren, dit keer met plaatselijke verdoving... hij is niet verwijderd (na 50 of meer sessies (was ik trouwens een jaar of 7-8)) maar de diepte is eruit (moest van de dokter) hij is nu ong. net zo groot maar ik ben flink gegroeid dus in verhouding is ie kleiner... beetje vaag verhaal ... ![]() doeg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt idd het beste naar een plastisch chirurg gaan, als je t echt weg wilt laten halen. Ze kunnen je vantevoren vertellen of je er een lelijk litteken aan over zal houden of niet. Dat kunnen ze wel een beetje inschatten.
Ik ben er zelf ook een keer heen geweest, maar dat was dan om een litteken weg te laten halen. Toen zeiden ze dat het resultaat waarschijnlijk veel lelijker zou worden en heb ik het niet gedaan. |
![]() |
|
Wat is er erg aan moedervlekken
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik had een dikke rare moedervlek op mijn sleutelbeen, weglaten halen en nu zit er een klein litteken, vind het mooier dan die moedervlek die er zat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken Verwijderd | 19 | 04-06-2009 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek meisjke | 8 | 30-06-2006 10:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlekken poetic_tragedy | 3 | 13-01-2006 14:47 | |
Lichaam & Gezondheid |