Advertentie | |
|
![]() |
|
Shampoo, zeep, deo, tandpasta, soms parfum, make-up-remover, vaseline (tegen de droge mond, stelletje lolbroeken), smeerwortelspul-zalf, echanicea- stick, handcreme, soms bodylotion...
Meer dingen kan ik zo snel even niet bedenken..
|
Dove Silk,shower oil gel & bodylotion, Sanex of Fructis shampoo & conditioner, Garniér face gel, lÓréal Pure Zone gezichtscreme, Impulse deo body spray, Jil Saunder luchtje, make up van Maybelline, l'Oréal, Bourjois, Invite etc., borstels, watjes wattenstokjes etc van drogist huismerk, handzeepgel van Unicura, handcreme van Nivea of (?), scheermesjes van Gillette of wilkinson Mach III, soms een haarproduct van l 'Oreal, tandpasta& borstel van Aquafresh, heel normaal dus, gewoon basics
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Douche olie
- Palmers coconut shampoo - Dove conditioner - Rexona deodorant - Theramed tandpasta - Clearasil - Scrubgel - Scrubcreme voor het lichaam - Dr. vd Hoog dagcreme - gezichtstonic - schuimende reinigingsgel - bodylotion - Af en toe zelfbruiner - Tonic voor het haar die het haar beschermt tegen onvloeden van zon, zee en chloor van Lancaster - Venus scheermesjes - Gilette scheergel voor vrouwen - Philips epileerapparaat - Nagellak - Bourjous goudbruine oogschaduw - Bourjois coup de theatre mascara - Eau de toilet (verschillende geuren en merken) - Soms haarmasker - Gezichtsmasker - Listerine weet je zo genoeg? ![]() |
![]() |
|
-nivea deo.
-nivea make-up remover -nivea face wash -nivea bodylotion -ananasscrub van dr van de hoog -perzikmaskertje van dr van de hoog -haarmasker van guhl voor gekleurd haar -oliemaskertje van guhl -high gloss troep van guhl -wax mousse blurrie van guhl -silk hair spray van guhl *naja bijna alles is van guhl gloof ik* verder nog meer troepjes etc
|
Héél veel.. En veel dingetjes zijn troepjes, maar zolang ik dénk dat het helpt.. Helpt het ook.
(namelijk : Brengt een glimlach op m'n gezicht en zo loop je op je mooist rond.. !)
|
Douchegel (white musk van body shop, lekkur!), shampoo, cremespoeling, body lotion of body butter, lotion, dagcreme, scrubgel, haargel, scheerschuim, lippenbalsem, deodorant, tandpasta
En nu in de zomer dus: zonnebrandcreme en aftersun ![]() En ja, ik heb wel het idee dat het werkt ![]()
|
Mijn schoonheidsspulletjes:
Douchgegel, tandpasta, tandeborstel, shampoo, deodorant, parfum, scheermesjes, ontharingscreme, bodylotion en mascara en lipgloss/lippenstift. En oja, niet te vergeten pincetten en haarverf en verdere haarzooi.
|
Verwijderd
|
Ik houu van schoonheidsdingetjes
![]() Wat ik allemaal gebruik? Deo, parfum, dagcrème, nachtcrème (haha), gezichtsmaskers, haarmaskers, bodylotion, calendulan crème, reinigingsmelk, douchegel, shampoo, badschuim, handen en voeten crème. En dan nog makeup. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar een afknapper? love_miss_piggy | 88 | 03-02-2007 23:17 | |
Seksualiteit |
later.. snarl | 24 | 19-10-2003 15:31 |