Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb vrijdag nog eentje laten zetten, in mijn linkerneusvleugel. (had al een ringetje in de rechter). Over 2 maandjes doe ik er nog eentje naast denk ik...(als het past
![]()
|
![]() |
Hm, laat gewoon een piercing zetten op een plek waar het gaatje dicht kan groeien. Als je 'm dan niks meer vindt, haal je hem eruit, simpel.
Ik heb zelf een neus-, navel-, tong- en geslachtspiercing, en heb zowel een knopje als ringetje in mijn lip gehad. De tongpiercing is de enige die ik er 100% zeker nooit vrijwillig uit zal halen. Wat ik in de toekomst misschien nog wil is een piercing in de hals. Mooie vervanging voor een kettinkje, als je het subtiel doet. Iemand ervaring of tips? |
![]() |
||
Citaat:
Dank je ![]() Week dat ook weer, wist nooit de naam ervan. En idd wat Sjeherazade al zei, het doet absoluut geen zeer. *zo te lezen bennik ook niet orgineel meer ![]()
|
Aan mensen met tongpiercing:
Hebben jullie er last van (gehad) met praten / eten? Deed het pijn? Wat kostte het ongeveer? Want ik wil er zelf heel graag 1, moet alleen nog ff ouders overtuigen...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() het deed geen pijn,alleen raar gevoel en veel schrik het koste 57euro in een officeele piercingwinkel + binnen twee weken krijg ik nog gratis een kleiner staafje
||
![]() |
Citaat:
![]() Het kostte 45 euro. Let ajb niet teveel op de prijs, want bij Jan om de hoek voor 15 euro kan niet goed zijn natuurlijk.. |
![]() |
|
Das waar, was ook niet van plan om me daarop te letten, wilde gewoon ff weten hoeveel ik ongeveer zou moeten sparen
![]() Allemaal heel erg bedankt, ik laat nog wel ff weten hoe het is gegaan enz...
||
Verwijderd
|
Citaat:
mhh wel koel maar ik zou het zelf nooit laten zetten, lijkt me echt irritant kijken (ja je went er vast aan, maar toch) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Vraagje aan de mensen met een navelpiercing:
Ik heb mijn navelpiercing nu al een dik jaar, maar nog steeds is het nog niet helemaal genezen. Ik heb een staafje, en de bovenkant is een mooi gaatje geworden.. maar aan de onderkant komt er nog elke dag van die vieze zooi uit.. het is ook geen mooi gat maar meer een soort van heuveltje ![]() Iemand een id?
||
Citaat:
(naja, behalve bob (bodyflair) dan, maar daar moet je sowieso niet heen gaan om je te laten piercen ![]()
||
speciaal voor KazzZ met betrekking tot dit bericht:
Citaat:
|
![]() |
Ik wil opzich graag een wenkbrouwpiercing, of in mn lip...
Alleen ik weet niet wat ze er op mn werk van gaan vinden, en hoe het staat enzo... En hoeveel pijn het wel niet gaat doen ! Met een gaatje laten schieten op de helft van de buitenkant van mijn oorschelp zegmaar, viel ik bijna flauw... Maar dat kwam ook meer doordattie zo'n beetje tegen het kraakbeen aanzat, en de komende 6 weken issie ontstoken geweest waarna ik hem er maar uit heb laten halen ![]() |
![]() |
|
Tja, misschien boven je lippen... (je weet wel waar soms zo'n tache de beauty zit...) of neem een neusbel tussen je beide neusgaten
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Dát is gewoon het meest belangrijk aan een piercing, goed schoonhouden!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan denk ik geen ringetje ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En dat apart blijven boeit me niet, ik wil het al 3 jaar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Géén kans op infectie heb je NOOIT als je een piercing hebt. je piercing kan altijd gaan infecteren. Je moet het dus in het begin gewoon 3x per dag bijhouden, en na een paar maanden 1x per dag of per week ofzo. bij de meesten zal het helemaal niet gaan infecteren, maar de kans dat het wel gaat infecteren bestaat altijd! Ik kon trouwens de eerste dag meteen weer eten ed.
||
Citaat:
*Listirine! (gewoon te koop bij kruidvat etc.) 3x per dag spoelen met listirine de eerste 2 weken! daarna 1 of 2x per dag. Werkt echt super goed, (gewoon de gele fles nemen) en er zitten stoffen in die bacterien etc tegenhouden. *Unicura (vloeibare, met de groene strepen) de buitenkant kun je wassen met unicura zeep, dat is ontsmettend, gewoon 2x per dag doen in het begin, werkt ook heet goed tegen al het vuil dat uit de wond komt. succes ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vraagje:
Mijn tongriempje is laatst doorgeknipt in het ziekenhuis. (tongriempje was tekort waardoor ik bijv. niet gewoon aan een ijsje kon likken ![]() Maar ik kon hiervoor dus ook geen tongpiercing laten zetten (tong was daardoor tekort) Nu wil ik graag een tongpiercing, maar weet niet of dat verstandig is als je riempje doorgeknipt is. Iemand hier tips/ervaringen mee?
|
![]() |
Is het zo dat als je over het algemeen met piercings (ik heb piercing in neus en gaatjes in oren) geen last hebt van infecties en ontstekingen, de kans sowieso kleiner is daarop. Want ik wil een lippiercing, ben best bang voor infecties, maar als ik het dus goed schoonhoud en er toch al geen last van heb, is de kans dan kleiner?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing topic Verwijderd | 500 | 13-08-2004 19:25 | |
Lifestyle |