![]() |
|
Verwijderd
|
ehh ben er net geweest en het was de film wrong turn met fait van buffy maaruh het was een horror en er was geen zak aan!!maaruhb als je op www.sneekpoint.nl gaat kan je zie welke film komt maar daar staat die van vlogende weeek nog niet op en wij hopen dat het volgende week pirates of the caribien is maar heeft iemand nog andere sites waar dat opstaad
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eehh er is hier GEEN family van mij op DIT topic!!!!!
anders zeg maar wie!!!!???? nou ten eerste jullie moeten niet zeike man denk niet dat JUh mij kan wegwerken ofzow maar kap nou maar!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡ leer zelf eerst typen man heb dan commentaar op andere en wat nou mag ik geen 11 zijn of zow? jij bent ook 11 geweest!!!!!(en JA ik houd van uitroeptekens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) |
![]() |
|
Welke bioscoop was het, aangezien je minderjarig bent en niet naar die film mocht. Zowieso zijn de meeste sneaks uit voorzorg voor 16 jaar en ouder alleen toegangkelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
2. vrouw, nog altijd. 3. Ik kan wel commentaar op anderen hebben, maar jouw taalgebruik springt er een beetje uit. 4. Natuurlijk wel. 5. Dat klopt. Maar toen schreef ik wat beter en met minder spelfouten. Vandaar dat ik denk dat jij dat ook moet kunnen. 6. Dat is je goed recht. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh heheh dat lucht op nou moet ik ook al naar de afkickkliniek voor de H hellup en jah helLUP
zie juh helLUP!!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat nou hellas ben ik ff blij (grappsje jah weeer fout geschrevn das leuk krummeltje klieren)en mijn typensteekt er niet bovenuit maar jouw typen steekt er onderuit!!!!!!of zoiets alshet niet klopt zeik me maar weer af drom staat er piespaaltje op mun voorhoofd!!!(wat flauw ben ik eiglijk)maarjah
|
![]() |
|
love LA doe eens normaal!
Mijn neefje van 12 gedraagt zich gelukkig niet zo kinderachtig als jij zeg. Ben je wel al oud genoeg voor je te gedragen op dit forum?!
||
Citaat:
![]() ![]() Hier op het forum kun je niet eens normaal doen. Trouwens net alsof jij die horror film durft te kijken, je zult er wel de hele tijd met je ogen dicht gezeten hebben.
||
![]() |
Citaat:
Ondanks die wetswijziging, weigeren ouders te snappen dat wij de boete moeten betalen en dus de dader zijn ipv de politieagent die hen niet naar binnen wil laten...en blijven dus zeuren dat zij best wel weten hoe ze hun kinderen moeten opvoeden, maar dat is helemaal niet van toepassing, wat ze dus weer niet begrijpen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zij kan zeggen dat ik heb gekeken zeur Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
wahahahahahaha. ik lach me echt een kriek om jou! zeg, ik vroeg me af.....ben jij nou echt zo dom of doe je maar alsof? in dat laatste geval verdien je een oscar! ow, en je undersign slaat perfect op je ![]() voowal doowgaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nie zeiken op mijn vriendin he! inge is nie blind of doof! ![]() en nou gooi alsjeblieft een slotteke hierop, dit word meer een chatforum dan dat het over de SNEAK PREVIEW gaat...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sneak preview *oma* | 20 | 20-12-2009 16:15 | |
Films, TV & Radio |
[bios] Sneak previews Iduna | 6 | 18-05-2006 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Sneak Preview! 2B! | 37 | 23-02-2005 22:16 | |
Films, TV & Radio |